Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
pep skrev (6 timer siden):
  Bibbi_ skrev (10 timer siden):

Men ber da virkelig ikke barna fri for å slippe unna rush og andre småting?!! Det går da ikke ann. Hvor viktig tror folk at de er!

Hun sa de hadde sovet lenge, så dattera har ikke vært på skolen. Hvor lang dag hun har aner jeg ikke. Men man ber da ikke barn fri fra skolen for slikt tull?!!

Du bare stilte spørsmålet? Hyggelig måte å spørre på!

Bibbi_ skrev (5 timer siden):

Ikke påvirket i det hele tatt. Bare stilte spørsmålet jeg, om hun hadde fri eller tatt fri. Hverken bekymret for datteren hennes, eller tenker at Therese er en dårlig mor...

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (23 timer siden):

Har skolene i hennes distrikt fri i dag?

Eller tar hun barnet ut av skolen for å dra på Disney on Ice??? 

pep skrev (10 timer siden):

Nå må du sitere riktig innlegg da frøken! Øverst her ser du spørsmålet jeg stilte ang Therese.  

Det du siterer til er et innlegg til en annen person her inne, se screenshot. 

Screenshot_20230203_082329_Chrome.jpg

Skrevet
pep skrev (10 timer siden):

⬆️

• Liker 1
Skrevet
Nussepus skrev (På 2.2.2023 den 18.01):

Mulig de har tenkt at noen skal gå i mors fotspor og da trenger man jo ikke noe særlig skolegang🤪🤪

Jeg blir helt matt over hvor mange i****** det er som kommenterer i tråden her..

Jeg har fulgt henne fra starten av og det er veldig tydelig at før den psykiske smellen kom (reaksjon på dødsfall av nær familie) så hadde ho en godt betalt jobb i forsvaret og har vært senterleder for fresh fittnes Norge.. Hvis man bare har «livets harde skole» så får man ikke slike stillinger !!

Jeg vil tro ho har nok til salt i grøten på det ho driver med nå også ;) 

Driftig dame som både har bygget kjøkken, platting,male, legge skifer osv… 
Ikke redd for å ta i ett tak eller en utfordring ser det ut som.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Eea Elvira skrev (1 time siden):

Jeg blir helt matt over hvor mange i****** det er som kommenterer i tråden her..

Jeg har fulgt henne fra starten av og det er veldig tydelig at før den psykiske smellen kom (reaksjon på dødsfall av nær familie) så hadde ho en godt betalt jobb i forsvaret og har vært senterleder for fresh fittnes Norge.. Hvis man bare har «livets harde skole» så får man ikke slike stillinger !!

Så fint at hun har venner som har sett lønnsslippen hennes som kan forsvare henne. Har ikke sagt noe om jobben hennes i forsvaret jeg, men veldig mange som jobber der som kun har videregående. På den tiden gjorde hun ihvertfall noe nyttig… 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Nussepus skrev (3 minutter siden):

Så fint at hun har venner som har sett lønnsslippen hennes som kan forsvare henne. Har ikke sagt noe om jobben hennes i forsvaret jeg, men veldig mange som jobber der som kun har videregående. På den tiden gjorde hun ihvertfall noe nyttig… 

Anser meg som en følger og ikke venn 😂 men rett skal være rett.. De fleste i forsvaret har ikke bare vgs, det er kompetansekrav/høyere utdanning for å få en stilling der.

Therese har vel høyere utdanning i forsvaret og har vel tjenestegjort utenlands?

Trenger vel ikke se lønnsslipp når man ser livsstilen ;) 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Eea Elvira skrev (1 time siden):

Anser meg som en følger og ikke venn 😂 men rett skal være rett.. De fleste i forsvaret har ikke bare vgs, det er kompetansekrav/høyere utdanning for å få en stilling der.

Therese har vel høyere utdanning i forsvaret og har vel tjenestegjort utenlands?

Trenger vel ikke se lønnsslipp når man ser livsstilen ;) 

Står det at jeg vet hvor mye ho tjener eller står det jeg TROR ho har nok til salt i grøten?
@nussepus du skrev jo at barnet trengte ikke særlig mye skolegang for å gå i mors fotspor.. 

For å få de stillingene ho har hatt, så må man jo ha høyere utdanning?

Hadde jeg hatt en datter som hadde lest slike tilbakemeldinger som seg selv/sin mor så hadde hun garantert blitt lei seg.

Er det normalt å være nedverdigende mot andre slik?

• Liker 6
Skrevet
Eea Elvira skrev (14 minutter siden):

Står det at jeg vet hvor mye ho tjener eller står det jeg TROR ho har nok til salt i grøten?
@nussepus du skrev jo at barnet trengte ikke særlig mye skolegang for å gå i mors fotspor.. 

Hadde jeg hatt en datter som hadde lest slike tilbakemeldinger som seg selv/sin mor så hadde hun garantert blitt lei seg.

Det hun mente var vel at det trengs null utdannelse for å bli influenser og selge mye ræl! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Eea Elvira skrev (11 minutter siden):

Enig. Man kan si mye om Terese, men å antyde at hun ikke har særlig mye utdanning faller på sin egen urimelighet. Vil faktisk påstå at barna til Terese har noe å se opp til, med tanke på yrkeskarrieren til moren. Mange år i forsvaret og videre senterleder, vitner om ei dame med bein i nesa!

Og det er klart hun tjener bra på nåværende yrke. Det skjønner de fleste, selv uten å måtte se lønnsslippen hennes😊 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Makan til bitching pga at hun glemte å lade bilen i dag…hun burde hatt en pust kopp i bilen..men fra spøk til alvor..hva får hun ut av å blåse ut slik..?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Makan til bitching pga at hun glemte å lade bilen i dag…hun burde hatt en pust kopp i bilen..men fra spøk til alvor..hva får hun ut av å blåse ut slik..?

Hun får meg til å være glad for at jeg har dieselbil 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hun får meg til å være glad for at jeg har dieselbil 😂

Haha, server null stress med el-bil man husker å lade den: Alle med elbil vet også at det er håpløst å lade på nordbysenteret på en lørdag. Var mer utblåsningen jeg reagerte på.Sikkert artig for kidden å sitte å sitte å høre på ilsk mamma i bilen..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble også litt "satt ut" av all bitchingen ang bilen. Altså, har man glemt å lade en el-bil, og man i tillegg på død og liv skal på Nordby på en lørdag, så får man tenke litt lengre enn egen nese altså. Alle vet at Nordby er møkka fult på lørdager, og "alle" disse bilene med kort distanse skal lade før hjemreise. Hun unngår denne seansen om hun bare hadde nr 1) ladet hjemme (men siden hun glemte dette så er det nr 2), eller nr 2) stoppet for hurtiglading FØR Nordby. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (7 minutter siden):

Haha, server null stress med el-bil man husker å lade den: Alle med elbil vet også at det er håpløst å lade på nordbysenteret på en lørdag. Var mer utblåsningen jeg reagerte på.Sikkert artig for kidden å sitte å sitte å høre på ilsk mamma i bilen..

Jada, bare tulla litt. Å ja, kult for kidden å sitte å høre på. Å for Øyvind å få kjeft selv om han var helt uskyldig... jaja. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Eea Elvira skrev (21 timer siden):

Hun har kun livets harde skole og hun har svært lav arbeidskapasitet nå. Det vises hver dag i snappene hennes. Hun blir sliten av det oss vanlige anser som hverdagssysler.

Endret av Snoker45
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var interessant å se hvor hissig hun ble av at laderne ikke virket i går. Jeg tenker at vi der fikk se en side av Therese som dukket opp under kundeservice til Amicas kjolene. Ikke veldig sjarmerende. Hun burde ha tenkt på at det er tilnærmet håpløst å få ladet på Nordbysenteres på en lørdag. Og hva var det med å ringe mannen og kjefte på han?? Han må være en tålmodig fyr tror jeg.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Snoker45 skrev (1 time siden):

Det var interessant å se hvor hissig hun ble av at laderne ikke virket i går. Jeg tenker at vi der fikk se en side av Therese som dukket opp under kundeservice til Amicas kjolene. Ikke veldig sjarmerende. Hun burde ha tenkt på at det er tilnærmet håpløst å få ladet på Nordbysenteres på en lørdag. Og hva var det med å ringe mannen og kjefte på han?? Han må være en tålmodig fyr tror jeg.

Ja,og hvorfor i alle dager anser hun det som innhold i snapkanalen sin..det dummeste man kan gjøre når man er sint, er å legge ut noe på some. Man må jo bare Puste (pun intended) og roe seg ned…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Snoker45 skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner veldig godt at hun blir irritert jeg 😄 Det er sååå mange steder ladere ikke funker og man blir stående lenge å vente. Om det er nødvendig å poste på snap er en annen ting, men skjønner veldig godt frustrasjonen hennes. Har hatt tilfeller hvor jeg akkurat har kommet meg inn på en e ladestasjon før batteriet var helt tomt, for så at eneste ledige lader ikke funket. Måtte stå i over en time for å vente på den andre laderen og var gjennomfrossen før jeg endelig fikk ladet litt. I-landsproblem, ja, men det er lov å bli irritert for det 😅 Må være digg å være så behersket og rolig til enhver tid som enkelte her inne indirekte sier at de er. Andre av oss er født med litt temperament og da er det nødvendig å få det ut innimellom 😄

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde hun hatt på seg loungewear når hun ikke fant lader så hadde det sikkert gått mye bedre for da hadde hun husket å puste...

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Snoker45 skrev (3 timer siden):

Hun har kun livets harde skole og hun har svært lav arbeidskapasitet nå. Det vises hver dag i snappene hennes. Hun blir sliten av det oss vanlige anser som hverdagssysler.

Hun har jo ikke kun «livets harde skole» mtp at hun var yrkesaktiv tidligere med jobb innen Forsvaret og bl.a vært i Afghanistan på jobboppdrag. Hun var vel i luftforsvaret hvis jeg ikke husker feil, dvs hun gikk videre med utdanning i forsvaret etter førstegangstjeneste. Det gjør man ikke med livets-harde-skole (dvs ingen utdanning) som bakgrunn

Hun har også vært med å bygge opp et treningsenter fra børjan,

Jeg er enig i at det kan virke som at hun har lav arbeidskapasitet nå. Det hun gjør på er hverdagslige ting som man vanligvis gjør etter jobb. Men samtidig så gikk hun på en smell da søsteren døde og klarte ikke jobbe. Hvor lang tid det tar å komme seg etter å ha møtt veggen er individuelt, og man kan ikke sammenligne noen som ikke er friske (om det er fysisk eller psykisk sykdom) med de som er friske. Jeg hadde feks mye større arbeidskapasitet før jeg fikk kreft. Jobbet turnus og null problem med å ta meg av husarbeid, barn, bikkje osv i tillegg til jobb. Nå kan jeg på dårlige dager bli helt gåen av klesvask og middagslaging. Therese har utdanning og hun har jobbet, men det var før smellen.

Therese er vel en av få Influencere som har ei karriere bak seg. Og for å tjene penger som Influencer så vil jeg anta at det krever endel jobb, pengene kommer ikke av seg selv. Så det er nok mye møter med samarbeidspartnere, regnskap, man må være på for å finne på måter å dra inn penger på. Hun har også en mann som er borte i perioder på jobb og har da eneansvar for alt hjemme. Hun er også flink på å stille opp for andre, sånn som da venninnen Sara Emilie strevde med flytting så brettet Therese opp ermene og hjalp til. Kjørte flere billass, pakket og ordnet

Hun virker også veldig handy og ordner ut selv. Sitter ikke å venter på at mannen skal ta de tunge takene. Rigget ned campingen for vinteren selv, beiset plattingen på campinghytta selv, måker snø og henger opp julelys, skrur sammen møbler og ordner ut.

Men det er med Therese som med mange andre i hennes bransje; det må klages over hvor mye de har å gjøre. Og den klagingen får de til å fremstå som mere hjelpeløse enn hva de reelt er. 

• Liker 24
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...