Sharp75! Skrevet 23. januar 2023 #1101 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (33 minutter siden): Naboen bestilte hele settet. Og jeg skrev anmeldelsen under den sorte genseren. Det var tidlig i november. Hun selger settet separat. Ro, ro, ro..... Er ikke det du har skrevet...... Les selv hva du skriver og slutt og spre løgner. Du skrev også at du brukte settet til maletøy??? 🤔 Er ikke første gang du blir tatt i løgn. 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1102 Del Skrevet 23. januar 2023 (endret) Sharp75! skrev (36 minutter siden): Ro, ro, ro..... Er ikke det du har skrevet...... Les selv hva du skriver og slutt og spre løgner. Du skrev også at du brukte settet til maletøy??? 🤔 Er ikke første gang du blir tatt i løgn. Spre løgner. Ja, denne løgnen er jammen grov. Er du ute etter brukerdebatt, igjen? Ja, jeg ordla meg feil. Poenget og saken er som følger: Jeg synes settet var fint. Bestilte genseren først. Intensjonen var å kjøpe buksa hvis genseren var som forventet. Naboen min kjøpte settet hun sendte hele settet tilbake) Jeg prøvde buksa før hun sende tilbake, for hvis den passet meg skulle jeg kjøpe den av henne. Jeg tenkte hele historien var unødvendig å legge ut her, men der tok jeg feil. Beklager, men jeg kjøpte bare genseren. Regner med at buksa nupper likende da det er helt likt stoff i den. Jeg skrev en anmeldelse under den sorte genseren. Men altså, poenget mitt står seg. Genseren nupper, er kort i kroppen og har lange ermer.😅 Endret 23. januar 2023 av Fru G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 23. januar 2023 #1103 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (5 minutter siden): Spre løgner. Ja, denne løgnen er jammen grov. Er du ute etter brukerdebatt, igjen? Ja, jeg ordla meg feil. Poenget og saken er som følger: Jeg synes settet var fint. Bestilte genseren først. Intensjonen var å kjøpe buksa hvis genseren var som forventet. Naboen min kjøpte settet hun sendte hele settet tilbake) Jeg prøvde buksa før hun sende tilbake, for hvis den passet meg skulle jeg kjøpe den av henne. Jeg tenkte hele historien var unødvendig å legge ut her, men der tok jeg feil. Beklager, men jeg kjøpte bare genseren. Regner med at buksa nupper likende da det er helt likt stoff i den. Jeg skrev en anmeldelse under den sorte genseren. Men altså, poenget mitt står seg. Genseren nupper, er kort i kroppen og har lange ermer.😅 Ikke bry deg… er man så dum at man lar være å si noe som man tror er unødvendig så blir man tatt som løgner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1104 Del Skrevet 23. januar 2023 Her er bilde av genseren. Alt fester seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1105 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (3 minutter siden): Her er bilde av genseren. Alt fester seg på. Buksa er av samme kvalitet, så jeg regner med det er samme problem med den som med genseren. Så om det løgn at jeg ikke kjøpte buksa, så står anmeldelsen seg. Tenkte ikke over at man må legge ut hele historier her og det var ingen bevisst løgn fra min side. Beklager, beklage og beklager igjen. Poenget mitt er fortsatt at dette er elendig kvalitet til den nette sum av 699,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1106 Del Skrevet 23. januar 2023 Huff av meg. Jeg betalte visst ikke 699,- Nok en kjempeløgn. Beklager igjen, men kjøpte nok til rabattert pris. Husker ærlig talt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 23. januar 2023 #1107 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (28 minutter siden): 😅😂 Er den genseren så slaskete, blass og stygg i fargen som det ser ut på bildet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1108 Del Skrevet 23. januar 2023 Nussepus skrev (12 minutter siden): Er den genseren så slaskete, blass og stygg i fargen som det ser ut på bildet? Ja, og den er ikke engang vasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. januar 2023 #1109 Del Skrevet 23. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. januar 2023 #1110 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (2 timer siden): Her er bilde av genseren. Alt fester seg på. Fy søren jeg hadde blitt skuffet om jeg bestilte meg svart sett og hadde fått dette🙈 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 23. januar 2023 #1111 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (2 timer siden): Her er bilde av genseren. Alt fester seg på. Den ser gammel og utvasket ut. Hvem i alle dager sender fra seg noe så utvasket og stygt plagg til kunder? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 23. januar 2023 #1112 Del Skrevet 23. januar 2023 Ikke rart Therese ikke bruker den sorte lengre. Halve pelsen til Coccos hadde låge igjen på joggedressen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. januar 2023 #1113 Del Skrevet 23. januar 2023 Misselue skrev (13 minutter siden): Den ser gammel og utvasket ut. Hvem i alle dager sender fra seg noe så utvasket og stygt plagg til kunder? Er den ikke veldig kort? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 23. januar 2023 #1114 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (1 time siden): Ja, og den er ikke engang vasket. Spesielt å ikke vaske en genser fra november og vi er nå langt uti januar…. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 23. januar 2023 #1115 Del Skrevet 23. januar 2023 Sprite skrev (3 timer siden): Ikke bry deg… er man så dum at man lar være å si noe som man tror er unødvendig så blir man tatt som løgner. Samme som endel av brukerne her inne holder på mot Therese og andre influensere da, med andre ord. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1116 Del Skrevet 23. januar 2023 Iskaffe123 skrev (Akkurat nå): Spesielt å ikke vaske en genser fra november og vi er nå langt uti januar…. Er vel ikke spesielt det om man ikke bruker den😂Pleier du å vaske klær du ikke bruker du da?🥰 Liker å gå pent kledd jeg, skjønner du. Noe mer du synes er spesielt? Om du lurer så synes jeg det er mer spesielt å legge ut en slik kommentar i en tråd som handler om en offentlig person, men det er meg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 23. januar 2023 #1117 Del Skrevet 23. januar 2023 Iskaffe123 skrev (6 minutter siden): Spesielt å ikke vaske en genser fra november og vi er nå langt uti januar…. Vasker du klær du ikke bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1118 Del Skrevet 23. januar 2023 Misselue skrev (20 minutter siden): Den ser gammel og utvasket ut. Hvem i alle dager sender fra seg noe så utvasket og stygt plagg til kunder? Den har vært i bruk i to dager. Med en dags mellomrom. ( Viktig å få med seg detaljene her, har jeg skjønt )😃 Jeg maler en del og den ligger nå i en kurv jeg bruker til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1119 Del Skrevet 23. januar 2023 Isola2 skrev (8 minutter siden): Er den ikke veldig kort? Den er kort, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 23. januar 2023 #1120 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Er vel ikke spesielt det om man ikke bruker den😂Pleier du å vaske klær du ikke bruker du da?🥰 Liker å gå pent kledd jeg, skjønner du. Noe mer du synes er spesielt? Om du lurer så synes jeg det er mer spesielt å legge ut en slik kommentar i en tråd som handler om en offentlig person, men det er meg, da. Synes jo det er litt rart at en genser du ikke bruker og ikke vasker er nuppete og utvasket. Hadde sendt den i retur sporenstreks om jeg mottok noe slik i posten 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå