Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (9 minutter siden):

Jeg føler meg lurt. Dårlig kvalitet. Jeg gikk fem på da hun skrøt av kvaliteten og lot det gå så lang tid før hun var fornøyd. Til den priset forventet jeg noe bedre, ja. Skrev anmeldelse som aldri har blitt publisert. Det gjorde jeg tidlig i november. 

Hvor skrev du den anmeldelsen?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertestein skrev (5 minutter siden):

Hvor skrev du den anmeldelsen?

På hjemmesiden, under den sorte genseren. Var inne og sjekket igjen nå, men ikke publisert. Først betaler man overpris på genseren, så bruker man tid på en anmeldelse som ikke blir aktivert. Jeg skrev at fasongen var fin, men kort i kroppen og veldig lange ermer, pluss at den nupper. Ser mange skriver det samme. Jeg er så skuffet over Therese. Likte henne, før. Nå er hun blitt veldig lik SE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 minutt siden):

På hjemmesiden, under den sorte genseren. Var inne og sjekket igjen nå, men ikke publisert. Først betaler man overpris på genseren, så bruker man tid på en anmeldelse som ikke blir aktivert. Jeg skrev at fasongen var fin, men kort i kroppen og veldig lange ermer, pluss at den nupper. Ser mange skriver det samme. Jeg er så skuffet over Therese. Likte henne, før. Nå er hun blitt veldig lik SE. 

Hvor mange stjerner ga du da? For er det noe som er uærlig så er det å lyve med anmeldelsene. Men er jo veldig vanskelig å bevise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (20 minutter siden):

Jeg føler meg lurt. Dårlig kvalitet. Jeg gikk fem på da hun skrøt av kvaliteten og lot det gå så lang tid før hun var fornøyd. Til den priset forventet jeg noe bedre, ja. Skrev anmeldelse som aldri har blitt publisert. Det gjorde jeg tidlig i november. 

Hvor mye betalte du for settet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (22 minutter siden):

Er hun på Trustpilot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (31 minutter siden):

Hvor mange stjerner ga du da? For er det noe som er uærlig så er det å lyve med anmeldelsene. Men er jo veldig vanskelig å bevise. 

En mener jeg å huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misselue skrev (31 minutter siden):

Hvor mye betalte du for settet? 

699,- kjøpte bare overdelen. Hvis jeg likte den hadde jeg tenkt å bestille buksen senere. Kommer aldri mer til å bestille noe som helst av noen influensere. Skitten bransje som kun tenker profitt. Så kan dem gjemme seg bak hjertesyke barn ig ME, men det er pga kundene de faktisk kan overføre penger til dette. Det er våre penger, ikke deres. Jeg velger heller å ‘gi’ penger til nærbutikker og heller oppsøke selv hvilke sak jeg vil støtte. De skal liksom være så mye bedre fordi de gir av overskuddet sitt. Men når man ser på luksuslivet deres kunne de gitt mye mer. Skalkeskjul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg postet jo bilder av dette i tråden. Fra Therese sin hjemmeside, der man leser flere tilbakemeldinger som er negative, men allikevel er det 5 stjerner de har gitt.

Det gir ikke mening.. Og det er noe som ikke stemmer.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (2 minutter siden):

699,- kjøpte bare overdelen. Hvis jeg likte den hadde jeg tenkt å bestille buksen senere. Kommer aldri mer til å bestille noe som helst av noen influensere. Skitten bransje som kun tenker profitt. Så kan dem gjemme seg bak hjertesyke barn ig ME, men det er pga kundene de faktisk kan overføre penger til dette. Det er våre penger, ikke deres. Jeg velger heller å ‘gi’ penger til nærbutikker og heller oppsøke selv hvilke sak jeg vil støtte. De skal liksom være så mye bedre fordi de gir av overskuddet sitt. Men når man ser på luksuslivet deres kunne de gitt mye mer. Skalkeskjul. 

Dette er en del av markedsføringen. Å bruke hjertesyke barn og me. Jeg tviler ikke på at de brenner for dette, men at de bruker det kynisk tviler jeg ikke ett sekund på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (3 minutter siden):

Jeg postet jo bilder av dette i tråden. Fra Therese sin hjemmeside, der man leser flere tilbakemeldinger som er negative, men allikevel er det 5 stjerner de har gitt.

Reagerer også på det. Var jo utsolgt for en god stund siden også, men nå ligger det ute i alle størrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det kom info om forskjellen på privatperson og bedrift som avsluttes med ett meget lekkert bilde av mannen som står med rompa i været i en truse som ser ut som string truse. Obs; jeg tror det er mannen 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (53 minutter siden):

Dette er en del av markedsføringen. Å bruke hjertesyke barn og me. Jeg tviler ikke på at de brenner for dette, men at de bruker det kynisk tviler jeg ikke ett sekund på. 

Hvor mange % av overskuddet er det de gir? Klart det blir en del av markedsføringen, gi folk litt bedre følelse for at de handler og samtidig støtter en god sak. 
Alternativet kan jo være og støtte uten og høste heder og ære eller selge et produkt hvor pengene går uavkortet til støtte. 
Her markedsfører hun jo seg selv også som den «gode jenta» som vil dele av overskuddet sitt med en god sak. 

Nå har jo SE snakket om at hun vil droppe ME støtte og gi pengene til barn med diabetes. Diabetes mottar store summer til forskning på verdensbasis og ME kun en brøkdel så det er jo klart hvor de pengene vil få best effekt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (22 minutter siden):

Å det kom info om forskjellen på privatperson og bedrift som avsluttes med ett meget lekkert bilde av mannen som står med rompa i været i en truse som ser ut som string truse. Obs; jeg tror det er mannen 

Symbolsk🤪 han viser ræva til følgerne hennes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 time siden):

Her skal faktisk Sophie Elise ha litt skryt, hun ga noen hundre tusen til Noah når regjeringen valgte å kutte støtten. Joda hun laget en sak i media og fikk litt heder og ære, men hun brukte det ikke kynisk for at folk skulle handle produktene hennes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (1 time siden):

jeg har og stusset veldig på dette. Hadde vært artig å hørt fra de som skrev de anmeldelsene.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fru G skrev (3 timer siden):

På side 52 her inne har du skrevet at buksen var kjempe lang… Nå skriver du at du bare hadde handlet genseren? Ikke rart anmeldelsen din ikke er på trykk da, hvis du i realiteten aldri har handlet loungesettet.. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (1 minutt siden):

På side 52 her inne har du skrevet at buksen var kjempe lang… Nå skriver du at du bare hadde handlet genseren? Ikke rart anmeldelsen din ikke er på trykk da, hvis du i realiteten aldri har handlet loungesettet.. 

7C7B6370-87B8-4FED-8D87-7BB2CE2FAB7F.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å tro på anmeldelser igjen 😳 hva er det med folk? Hva skjer med å snakke sant? Her skrives det side opp og ned om den såkalte  trioen som lyver om det ene og det andre. Men det gjør ingenting om det lyves "fra andre siden av bordet" om andmeldelser om såkalte kjøpte varer, meldinger som sendes og slettes og faktisk heksejakten som det har blitt til! Dette er ikke konstruktiv kritikk.

Er det rart andmeldelser blir fjernet eller ikke blir publisert? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (8 timer siden):

Naboen bestilte hele settet. Og jeg skrev anmeldelsen under den sorte genseren. Det var tidlig i november. Hun selger settet separat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...