Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fikk mail i dag fra Amicas at det er 20% rabatt. Gikk inn i mailen nå og der kom dette bilde frem. Trykte på linken og da kom jeg inn på Monicas Karoline dress😳

ACC5BEC7-8741-4C58-A367-2DF76F092B3B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru G skrev (Akkurat nå):

Fikk mail i dag fra Amicas at det er 20% rabatt. Gikk inn i mailen nå og der kom dette bilde frem. Trykte på linken og da kom jeg inn på Monicas Karoline dress😳

ACC5BEC7-8741-4C58-A367-2DF76F092B3B.jpeg

Oi, oi 🫣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (38 minutter siden):

Det er forståelig når vedkommende reagerer så lite rasjonelt og opptrer uprofesjonelt. 

Men før eller siden skjønner vel de fleste om hva de driver med. At mye av det er tull og fanteri..  Monica Nyhus skulle jo ha salg på en kjole denne uka.. en lang blå kjole. Noen som vet hvordan det gikk!?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Men før eller siden skjønner vel de fleste om hva de driver med. At mye av det er tull og fanteri..  Monica Nyhus skulle jo ha salg på en kjole denne uka.. en lang blå kjole. Noen som vet hvordan det gikk!?

Ja, flere vil innse at Amicas damene ikke er troverdige. 
Vet ikke noe om kjolen til Nyhus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (18 minutter siden):

Beklager altså, men jeg har vanskelig for å tro på Lien her. Hun er tatt i så mange løgner nå angående eget merke med tanke på elendig kvalitet og disse kjolene. Jeg stoler ikke på henne. 

Ja, man kan lure på hvor elendige produktene var i starten, det tok jo så lang å lansere Bylien for hun var så misfornøyd med kvaliteten. Og så mye skryt av stoffet på loungesettet som viser seg og være av elendig og billig kvalitet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (Akkurat nå):

Ja, man kan lure på hvor elendige produktene var i starten, det tok jo så lang å lansere Bylien for hun var så misfornøyd med kvaliteten. Og så mye skryt av stoffet på loungesettet som viser seg og være av elendig og billig kvalitet. 

Mens hun er opptatt av å være så ærlig 🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en gang blir det inntatt en offerrolle. Det er nok en ganske fascinerende med tanke på hvordan hun svarer følgerne sine og ikke minst når det legges ut offerrolleinnlegg på insta så er det ikke måte på hvor mye dritt som får stå fra de som støtter TL, SE og MN , da får kritikerne gjennomgå men det er tydeligvis greit med stygge kommentarer da

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har mye mer å tjene på å dele de fine kommentarene hun får, da sitter folk igjen med et bedre inntrykk. 
Men å velge bort dårlig kritikk av loungesett er nok ikke en god strategi, om hun har gjort dette da. Er noe som skurrer veldig der. Har de av dere her inne som har kjøpt settet gitt en anmeldelse? Og har dere sett at den er publisert? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym767 skrev (6 timer siden):

Sendte ho dette til deg på privat melding? 😳 

Hva kjolene til Koutoure koster, har ingen relevans for hva Amicas kjolene koster. De sammenligner seg stadig med kjente merker. Uprofesjonelt. 

Therese skriver: «Anbefaler deg å gå litt inn i deg selv og tenke før du buser ut med anklagelser. Husk at du skal være et forbilde for din datter, og da er ikke dette det du skal lære barnet ditt»

Hvordan vet Therese at du har en datter? At hun, som daglig leder (gründer og etisk(?) designer,  trekker inn barna til kundene sine er helt sykt. 

I dette svaret fremstår hun som en bitter grinebiter. 

At daglig leder i en bedrift svarer potensielle kunder slik, fortjener en tilbakemelding på trustpilot. Kundebehandling er en stor del av det man vurderer hos en bedrift.  

Nå vet jeg ikke om du har fått svar, men Therese vet at hun har en datter fordi den som Therese svarte skrev det i meldingen sin først at hun hadde en datter. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (11 minutter siden):

Hun har mye mer å tjene på å dele de fine kommentarene hun får, da sitter folk igjen med et bedre inntrykk. 
Men å velge bort dårlig kritikk av loungesett er nok ikke en god strategi, om hun har gjort dette da. Er noe som skurrer veldig der. Har de av dere her inne som har kjøpt settet gitt en anmeldelse? Og har dere sett at den er publisert? 

@Fru G Har kjøpt loungesettet og skrevet anmeldelse. Kanskje du vil si noe om erfaringene dine her også, @Fru G?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 minutter siden):

Nok en gang blir det inntatt en offerrolle. Det er nok en ganske fascinerende med tanke på hvordan hun svarer følgerne sine og ikke minst når det legges ut offerrolleinnlegg på insta så er det ikke måte på hvor mye dritt som får stå fra de som støtter TL, SE og MN , da får kritikerne gjennomgå men det er tydeligvis greit med stygge kommentarer da

Det jeg ikke helt klarer å forstå er at hun vil at følgerne skal vite om all denne dritten/kritikken hun får. Bidrar ikke det bare til å skade eget renommé? Er det ikke bedre å dele det positive og prioritere og fokusere på det? For det planter små frø hos alle følgere, og de som kritiserer slutter jo ikke med det allikevel. Da får hun heller blokkere om hun ikke orker mer. 

Hun snakker også om å ikke ha spisse albuer at det ikke er henne, men markedsføringen hennes levner jo ingen tvil om det. Lure folk til å handle på 5% salg, for «alle» andre har handlet med 20% rabattkode når ikke var salg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (21 minutter siden):

Litt rart å kalle andre for mobbere og dårlige forbilder. Er bare til å se seg selv i speilet.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (1 time siden):

Mens hun er opptatt av å være så ærlig 🤦‍♀️

Hun er opptatt av å selge, er hun så opptatt av å være ærlig får hun komme med kostpris på disse kjolene da. Sette ned foten og bevise at de ikke har tatt seg grovt betalt for et merke helt ukjent og uten renommé, designet av ikke designere. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babushka skrev (6 minutter siden):

Hun er opptatt av å selge, er hun så opptatt av å være ærlig får hun komme med kostpris på disse kjolene da. Sette ned foten og bevise at de ikke har tatt seg grovt betalt for et merke helt ukjent og uten renommé, designet av ikke designere. 

Det kommer ikke til å skje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (32 minutter siden):

Hun vil aldri vinne på det hun legger ut, har sett negative kommentarer når hun har lagt ut de positive meldingene hun får også. Da skryter hun og viser selvsagt bare det som er bra. Noen blir aldri fornøyde uansett! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (4 minutter siden):

Det kommer ikke til å skje.

Nei, det vil jo selvsagt ikke skje for da blir de jo avslørt. Men kan jo tenkes at når high end merker kjører 70% salg at de da får dekket inn kostpris. Nå kjører hun 5% salg på varer som bare plutselig dukket opp for hun var jo utsolgt. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minombre skrev (4 minutter siden):

Hun vil aldri vinne på det hun legger ut, har sett negative kommentarer når hun har lagt ut de positive meldingene hun får også. Da skryter hun og viser selvsagt bare det som er bra. Noen blir aldri fornøyde uansett! 

Mulig noen ser det slik, jeg tror uansett det er mer å vinne på og ha fokuset på det som er positivt. Har man fokus på det negative vil det negative gro. 
Må hun absolutt dele kommentarer i det hele tatt da? Det lille hun viser av dagen kan jo være positivt uten at det trenger være skryt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (23 minutter siden):

Mulig noen ser det slik, jeg tror uansett det er mer å vinne på og ha fokuset på det som er positivt. Har man fokus på det negative vil det negative gro. 
Må hun absolutt dele kommentarer i det hele tatt da? Det lille hun viser av dagen kan jo være positivt uten at det trenger være skryt. 

Nei, man trenger jo ikke dele noen av delene. Tenker at de som sender stygge kommentarer bare kunne blitt totalt oversett og blokkert uten noe mer fokus. Vil tro de som til stadighet er ute og slenger med leppa får blod på tann når de får respons. Når det er sagt syns jeg ikke de som driver med netthets skal få holde på slik de gjør i kommentarfelt og forum rundt omkring heller. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (1 time siden):

@Fru G Har kjøpt loungesettet og skrevet anmeldelse. Kanskje du vil si noe om erfaringene dine her også, @Fru G?

Jeg føler meg lurt. Dårlig kvalitet. Jeg gikk fem på da hun skrøt av kvaliteten og lot det gå så lang tid før hun var fornøyd. Til den priset forventet jeg noe bedre, ja. Skrev anmeldelse som aldri har blitt publisert. Det gjorde jeg tidlig i november. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (32 minutter siden):

Nei, man trenger jo ikke dele noen av delene. Tenker at de som sender stygge kommentarer bare kunne blitt totalt oversett og blokkert uten noe mer fokus. Vil tro de som til stadighet er ute og slenger med leppa får blod på tann når de får respons. Når det er sagt syns jeg ikke de som driver med netthets skal få holde på slik de gjør i kommentarfelt og forum rundt omkring heller. 

Enig. Hvis det er så lite negativt som dem sier burde de overse det. Jeg tror, eller føler de får mye mer negativt enn de vil fronte. For hvorfor bruke tid på dette ellers? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...