Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1041 Del Skrevet 22. januar 2023 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Var noen andre som kalte henne Dumme dritt kjerring, var noen med hunden, og nei, det var ikke for sympati, akkurat den dagen så jeg snapen og hun viste den.... Vi vet bare hva elskersommer skriver her nede, bevis er slettet. Men hvem søker opp og tar kontakt med avdelingsleder i en bedrift/AS og sender en krass snap til de og blander inn sin datter og klager på pris ?? Hvilken bedriftseier lyver om bærekraftige high end Designerkjoler, som ikke er noen av delene? Overprisede kjoler made in China. En må være veldig naiv om en innbiller seg at kunder ikke stiller kritiske spørsmål når løgn er en del av markedsføringen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 22. januar 2023 #1042 Del Skrevet 22. januar 2023 Det kan jo hente at «har du ikke noe fint og si trenger du ikke si noe» har blitt silt vekk når de publiserer anmeldelser på nettsiden også. Hun vil bare ha gode kritikker med andre ord? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1043 Del Skrevet 22. januar 2023 Babushka skrev (1 minutt siden): Det kan jo hente at «har du ikke noe fint og si trenger du ikke si noe» har blitt silt vekk når de publiserer anmeldelser på nettsiden også. Hun vil bare ha gode kritikker med andre ord? Kritikk er ikke velkommen i influencer boblen. De skal bare motta hyllest og beundring. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1044 Del Skrevet 22. januar 2023 Sharp75! skrev (8 minutter siden): Var noen andre som kalte henne Dumme dritt kjerring, var noe med hunden, og nei, det var ikke for sympati, akkurat den dagen så jeg snapen og hun viste den.... Vi vet bare hva elskersommer skriver her nede, bevis er slettet. Men hvem søker opp og tar kontakt med avdelingsleder i en bedrift/AS og sender en krass snap til de og blander inn sin datter og klager på pris ?? Vi har ikke bevis på at noen har kalt Lien for dumme drittkjerring. Med tanke på hvor lite troverdig Lien er, vet jeg ikke om hun snakker sant. Det er en stor mulighet for at hun lyver. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 22. januar 2023 #1045 Del Skrevet 22. januar 2023 Ydmykhet fins ikke i vokabularet til noen av de. De er bare griske og falske!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1046 Del Skrevet 22. januar 2023 Sharp75! skrev (24 minutter siden): Var noen andre som kalte henne Dumme dritt kjerring, var noe med hunden, og nei, det var ikke for sympati, akkurat den dagen så jeg snapen og hun viste den.... Vi vet bare hva elskersommer skriver her nede, bevis er slettet. Men hvem søker opp og tar kontakt med avdelingsleder i en bedrift/AS og sender en krass snap til de og blander inn sin datter og klager på pris ?? For å si det sånn.. siste gang jeg sender en kritisk røst til noen som helst 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 22. januar 2023 #1047 Del Skrevet 22. januar 2023 elskersommer skrev (25 minutter siden): Hva mener du? Om du har sett hva hun la ut på snap idag? Eller får du ikke se hva hun poster når du er blokkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1048 Del Skrevet 22. januar 2023 Malya skrev (1 minutt siden): Om du har sett hva hun la ut på snap idag? Eller får du ikke se hva hun poster når du er blokkert? Jeg får sett.. på snap kan du se selv om du er blokkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. januar 2023 #1049 Del Skrevet 22. januar 2023 Babushka skrev (37 minutter siden): Kommer du til å handle andre produkter hos henne nå som du har dårlig erfaring med loungesettet? Nei. Jeg er så skuffet over disse tre damene og ønsker ikke å bli sett med deres ‘merkevare’. Har tatt i bruk joggedresser som maleklær. Funker greit til det fordi jeg har klippet av deler av ermene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1050 Del Skrevet 22. januar 2023 elskersommer skrev (8 minutter siden): For å si det sånn.. siste gang jeg sender en kritisk røst til noen som helst Det er forståelig når vedkommende reagerer så lite rasjonelt og opptrer uprofesjonelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 22. januar 2023 #1051 Del Skrevet 22. januar 2023 Sharp75! skrev (27 minutter siden): Var noen andre som kalte henne Dumme dritt kjerring, var noe med hunden, og nei, det var ikke for sympati, akkurat den dagen så jeg snapen og hun viste den.... Vi vet bare hva elskersommer skriver her nede, bevis er slettet. Men hvem søker opp og tar kontakt med avdelingsleder i en bedrift/AS og sender en krass snap til de og blander inn sin datter og klager på pris ?? Jeg stoler faktisk mer på elskersommer i dette tilfellet. Amicas (og daglig leder) har blitt tatt i løgn altfor mange ganger. Jeg hadde aldri sendt melding. Men folk er ulike. Sånn blir det når de spiller på venninne kortet. De legger opp til at ukjente mennesker skal engasjere seg og sende meldinger. Her ser vi baksiden av den medaljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 22. januar 2023 #1052 Del Skrevet 22. januar 2023 Fru G skrev (6 minutter siden): Nei. Jeg er så skuffet over disse tre damene og ønsker ikke å bli sett med deres ‘merkevare’. Har tatt i bruk joggedresser som maleklær. Funker greit til det fordi jeg har klippet av deler av ermene. Dyre maleklær 😔 Prøvde du å klage? Helt utrolig hva disse damene slipper unna med. Anbefaler deg å sende melding til forbrukertilsynet. Vet flere har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1053 Del Skrevet 22. januar 2023 Malya skrev (5 minutter siden): Jeg stoler faktisk mer på elskersommer i dette tilfellet. Amicas (og daglig leder) har blitt tatt i løgn altfor mange ganger. Jeg hadde aldri sendt melding. Men folk er ulike. Sånn blir det når de spiller på venninne kortet. De legger opp til at ukjente mennesker skal engasjere seg og sende meldinger. Her ser vi baksiden av den medaljen. Men baksiden av medaljen ser de ikke selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 22. januar 2023 #1054 Del Skrevet 22. januar 2023 Misselue skrev (1 time siden): Så hun bruker begrep hun ikke har kunnskap om?? Det er jo krise å være så lite opplyst som eier av en bedrift. Lien er ikke en privatperson og har ansvar for det hun velger å publisere. Amicas har ført kundene sine bak lyset. Det er ikke kundens feil at Lien lyver. Forstår hun ikke begrepet, designer heller? Hva med High end Designerkjole? Mener du Lien er så lite opplyst? High end betyr at en vare er høyere i pris og i bedre kvalitet enn mye annet, i følge det store internettet. Jeg hadde ikke hørt uttrykket før fordi jeg bryr meg ikke om mote. Kjolene har definitivt en høy pris og har muligens bedre kvalitet enn mye annet, så da skjønner jeg jo at de har brukt det uttrykket. Om det er riktig eller ei får du spørre noen andre om. Jeg hadde uansett ikke følt meg lurt med mindre de hadde oppgitt feil type stoff eller at jeg ikke hadde fått byttet den dersom jeg var misfornøyd. Jeg er ikke en person som går rundt å tenker at andre har som mål å lure folk. Om jeg er skeptisk til noe lar jeg heller være å kjøpe det. Jeg stoler også på at de fleste kan ta valg selv og om de tar feil valg så må de stå i det også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. januar 2023 #1055 Del Skrevet 22. januar 2023 Malya skrev (10 minutter siden): Dyre maleklær 😔 Prøvde du å klage? Helt utrolig hva disse damene slipper unna med. Anbefaler deg å sende melding til forbrukertilsynet. Vet flere har gjort det. Ja, dyre maleklær. Har ikke sendt klage til noen, kun skrevet en anmeldelse som ikke er publisert. Burde sikkert sendt dritten tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1056 Del Skrevet 22. januar 2023 Minombre skrev (8 minutter siden): High end betyr at en vare er høyere i pris og i bedre kvalitet enn mye annet, i følge det store internettet. Jeg hadde ikke hørt uttrykket før fordi jeg bryr meg ikke om mote. Kjolene har definitivt en høy pris og har muligens bedre kvalitet enn mye annet, så da skjønner jeg jo at de har brukt det uttrykket. Om det er riktig eller ei får du spørre noen andre om. Jeg hadde uansett ikke følt meg lurt med mindre de hadde oppgitt feil type stoff eller at jeg ikke hadde fått byttet den dersom jeg var misfornøyd. Jeg er ikke en person som går rundt å tenker at andre har som mål å lure folk. Om jeg er skeptisk til noe lar jeg heller være å kjøpe det. Jeg stoler også på at de fleste kan ta valg selv og om de tar feil valg så må de stå i det også. Å føre kundene bak lyset og lyve er ikke good business. Det sier seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 22. januar 2023 #1057 Del Skrevet 22. januar 2023 Misselue skrev (38 minutter siden): Vi har ikke bevis på at noen har kalt Lien for dumme drittkjerring. Med tanke på hvor lite troverdig Lien er, vet jeg ikke om hun snakker sant. Det er en stor mulighet for at hun lyver. Jeg så snappen, men tok ikke bilde av den. Therese Lien la ut bilde av en melding hun hadde fått som gjaldt sikring av hund i bil og som ble avsluttet med noe ala dumme kjerring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 22. januar 2023 #1058 Del Skrevet 22. januar 2023 Babushka skrev (51 minutter siden): Du tenker ikke at de som selger varene har et mye større ansvar i å sette seg inn i hva disse begrepene betyr før de fører kunder bak lyset? Og hvordan skal kundene kunne vite dette når de velger å holde disse kortene tett til brystet. De påstår jo fremdeles at kjolene er high end, men har ikke gitt en god forklaring utover bomull og samme fabrikk som Zimmermann. Jeg syns det er dumt at de ikke kan spille med åpne kort når folk spør om hvorfor de kaller det high end og at kjolene er bærekraftige, men jeg tror ikke de bevisst har tenkt å lure folk, nei. De har jo helt klart samarbeidet med noen for å få til disse kjolene for ingen av dem er jo utdannet designere. Kanskje samarbeidspartnerene deres har kalt det bærekraftig og high end og de har tatt det for god fisk ut ifra det kunnskapsnivået de har? Når det er sagt bør de jo selvsagt sette seg grundig inn i ting som dette, så der har de absolutt noe å lære alle tre. Mye bærer preg av at de raskest mulig skal få produktene sine ut på markedet, dessverre, men jeg tror ikke de har intensjoner om å lure folk. Som jeg har skrevet et eller annet sted tidligere så støtter jeg ikke at de pøser på med produkter og har både 4 og 5 AS, det hadde trolig gagnet dem selv mye mer om de hadde gått helhjertet inn i ett eller to prosjekt av gangen. Det skal mye til å få så mange prosjekter til alle å bli en suksess, ikke er det bærekraftig heller. De har definitivt mye å lære, men at de er slemme personer som er ute etter å lure folk tror jeg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1059 Del Skrevet 22. januar 2023 Tidstrøyte skrev (3 minutter siden): Jeg så snappen, men tok ikke bilde av den. Therese Lien la ut bilde av en melding hun hadde fått som gjaldt sikring av hund i bil og som ble avsluttet med noe ala dumme kjerring. Beklager altså, men jeg har vanskelig for å tro på Lien her. Hun er tatt i så mange løgner nå angående eget merke med tanke på elendig kvalitet og disse kjolene. Jeg stoler ikke på henne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1060 Del Skrevet 22. januar 2023 Minombre skrev (2 minutter siden): Jeg syns det er dumt at de ikke kan spille med åpne kort når folk spør om hvorfor de kaller det high end og at kjolene er bærekraftige, men jeg tror ikke de bevisst har tenkt å lure folk, nei. De har jo helt klart samarbeidet med noen for å få til disse kjolene for ingen av dem er jo utdannet designere. Kanskje samarbeidspartnerene deres har kalt det bærekraftig og high end og de har tatt det for god fisk ut ifra det kunnskapsnivået de har? Når det er sagt bør de jo selvsagt sette seg grundig inn i ting som dette, så der har de absolutt noe å lære alle tre. Mye bærer preg av at de raskest mulig skal få produktene sine ut på markedet, dessverre, men jeg tror ikke de har intensjoner om å lure folk. Som jeg har skrevet et eller annet sted tidligere så støtter jeg ikke at de pøser på med produkter og har både 4 og 5 AS, det hadde trolig gagnet dem selv mye mer om de hadde gått helhjertet inn i ett eller to prosjekt av gangen. Det skal mye til å få så mange prosjekter til alle å bli en suksess, ikke er det bærekraftig heller. De har definitivt mye å lære, men at de er slemme personer som er ute etter å lure folk tror jeg ikke. Selvfølgelig er det bevisst! De vet vel for pokker at kjolene ikke er bærekraftig Designerkjoler?? Er de så kunnskapsløse?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå