Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minombre skrev (4 minutter siden):

Det handler jo ikke om kjolen hvis folk slenger utav seg «din dumme kjerring» i meldingen som blir sendt. Da tenker jeg det handler om noe helt annet. Man sier da ikke sånn til folk om man er et oppegående menneske. 

Har noen sagt det? Ja da må vedkommende gå litt i seg selv, kritikken må da være saklig. Likefullt mener jeg at hun bør la være å dele slike meldinger. Kommer ingenting godt utav det, ingen følgere som har utbytte av å lese dette.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjertestein skrev (3 minutter siden):

Og det er så utrolig uprofesjonelt å henge ut kunder offentlig.

Jeg har aldri opplevd noen andre bedrifter poste slike tilbakemeldinger fra kunder på sine sosiale medie kanaler. Dette skulle Therese delt på sin private konto, ikke offentlig. Tenk om kouture eller bytimo hadde gjort dette der?

Bare fordi de får negative meldinger og er lei av det, så gjør man ikke slikt

De bør jo stille et spørsmål med hvorfor de møter kritikk da for ja de fremstår ekstremt uprofesjonelt.
Men de har jo også et yrke som ikke krever noen utdannelse, har man det innenfor vareslag/markedsføring så vet man bedre. 

• Liker 1
Skrevet
Minombre skrev (10 minutter siden):

Det handler jo ikke om kjolen hvis folk slenger utav seg «din dumme kjerring» i meldingen som blir sendt. Da tenker jeg det handler om noe helt annet. Man sier da ikke sånn til folk om man er et oppegående menneske. 

Nei nei, poenget er at kunder kan være slemme. Men en bedrift gjør ikke slik som dette der. Utrolig uprofesjonelt. De har så sylt mye å lære disse jentene. De har overhode ingen kompetanse.

• Liker 3
Skrevet
Hjertestein skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd noen andre bedrifter poste tilbakemeldinger fra kunder på sine sosiale medie kanaler. Tenk om kouture eller bytimo gjøre dette der?

Hun burde puste med magen og heve seg over det. Hvis det er sant at hun får sååååå myyyye positive tilbakemeldinger hvorfor fokuserer hun ikke mer på de? Kanskje hun skulle ta seg en ‘Vinterferie’🥳🤪

Skrevet
Minombre skrev (11 minutter siden):

Da må Lien ta voksen loungesettet sitt på å puste med magen og håndtere situasjonen som en voksen kvinne og bedriftseier. Hun må oppføre seg som en etisk gründer.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Minombre skrev (14 minutter siden):

Nei, man kaller ikke folk slikt, men bedriften burde heller ikke være så amatørmessig å legge det ut slik. Det gir bare mer bensin på bålet. 

Skrevet
Hjertestein skrev (14 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd noen andre bedrifter poste slike tilbakemeldinger fra kunder på sine sosiale medie kanaler. Dette skulle Therese delt på sin private konto, ikke offentlig. Tenk om kouture eller bytimo hadde gjort dette der?

Henge ut kunder offentlig? En anonym P? For det er alt hun vet om om den personen. Evt kanskje hun har vært her inne og lest, mest sannsynlig og ser at dette stemmer ikke ifht hele samtalen. 

Om Lien gjentatte ganger har mottatt meldinger fra elskersommer (?) , som avsender ikke stod for, siden h*n slettet sine medlinger og ikke har gjentatt de her i tråden kun hva Lien svarte. Hele greia ser ut som å sette Lien i et enda dårligere lys. 

Greit Lien kunne formulert seg anderledes, men det kan søren meg flere her i tråden, med ydmykhet. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Hjertestein skrev (7 minutter siden):

Nei nei, poenget er at kunder kan være slemme. Men en bedrift gjør ikke slik som dette der. Utrolig uprofesjonelt. De har så sylt mye å lære disse jentene. De har overhode ingen kompetanse.

Nei, ikke utover å ha lest litt i læreboka om gode salgs pitch og triks. Godt samarbeid med kundene og være sympatisk har de noe og hente. Men det er de selv som taper på dette, de høster lite sympati med å henge ut følgere og taper selv ansikt. 
Det skal endel til å rette opp i et dårlig renommé har man kjøpt et dårlig produkt fra en butikk velger man ikke dette igjen. Klarer man ikke holde på kundene blir det vanskelig å drive butikk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hjertestein skrev (20 minutter siden):

Nei, det er meget rar og lite profesjonell praksis. Det er ikke sånn at hun kan oppføre seg så lite profesjonelt da hun er influencer. Folk vil reagere. 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Henge ut kunder offentlig? En anonym P? For det er alt hun vet om om den personen. Evt kanskje hun har vært her inne og lest, mest sannsynlig og ser at dette stemmer ikke ifht hele samtalen. 

Om Lien gjentatte ganger har mottatt meldinger fra elskersommer (?) , som avsender ikke stod for, siden h*n slettet sine medlinger og ikke har gjentatt de her i tråden kun hva Lien svarte. Hele greia ser ut som å sette Lien i et enda dårligere lys. 

Greit Lien kunne formulert seg anderledes, men det kan søren meg flere her i tråden, med ydmykhet. 

Litt av poenget her er vel at hun som ansikt utad for sin bedrift og selger av kjoler++ bør fremstå mer profesjonelt og ikke synke ned på samme nivå. 

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Lien er et eksempel på What not to do når det kommer til markedsføring og kommunikasjon ut mot kunder. Lien setter seg selv i et dårlig lys og bør faktisk være ydmyk med tanke på kjolene som hverken er bærekraftige eller high end. Svindel kalles det for når en fører kundene bak lyset.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Babushka skrev (34 minutter siden):

Nei, ikke utover å ha lest litt i læreboka om gode salgs pitch og triks. Godt samarbeid med kundene og være sympatisk har de noe og hente. Men det er de selv som taper på dette, de høster lite sympati med å henge ut følgere og taper selv ansikt. 
Det skal endel til å rette opp i et dårlig renommé har man kjøpt et dårlig produkt fra en butikk velger man ikke dette igjen. Klarer man ikke holde på kundene blir det vanskelig å drive butikk. 

Nettopp. Så kan jo Therese spørre seg hvorfor det stadig kommer nye kritiske profiler på ulike forum 🤷‍♀️

KAN det tenkes at det er noe i kritikken? KAN det tenkes at produktene faktisk har dårlig kvalitet? 

Hadde stor sans før Therese jeg. FØR hun ble en kynisk selger. 

Endret av Malya
Skrevet (endret)
Babushka skrev (5 minutter siden):

Litt av poenget her er vel at hun som ansikt utad for sin bedrift og selger av kjoler++ bør fremstå mer profesjonelt og ikke synke ned på samme nivå. 

Skrev at hun kunne formulert seg litt anderledes. 

Men utrolig rart at man synes det  er helt greit å legge frem en samtale mellom noen og når man da får se at den som startet det hele har slettet sin del ikke tar eierskap 🤷‍♀️ AS eller ikke, mennesker sitter bak den skjermen og tar i mot det som evt har blitt skrevet....... Gudene vet hva det er...... 

Endret av Sharp75!
Skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Skrev at hun kunne formulert seg litt anderledes. 

Men utrolig rart at man synes det  er helt greit å legge frem en samtale mellom noen og når man da får se at den som startet det hele har slettet sin del ikke tar eierskap 🤷‍♀️ AS eller ikke, mennesker sitter bak den skjermen og tar i mot det som evt har blitt skrevet....... Gudene vet hva det er...... 

Hvordan burde Lien formulert at hun fører kundene bak lyset? Kjolene er ikke bærekraftige, ikke super kvalitet og high end, men overprisede kjoler made in China.
Da media tok tak i kjolegate, gikk de tilbake på at de er bærekraftige. Det ble hevdet at bærekraft aldri var blitt nevnt. Hvilket forbilde er Lien selv og hvor er refleksjon over egen moral?  

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Altså en bedrift skal Uansett oppføre seg og svare saklig , hun drar tilogmed inn datteren til hun som sagt sendt inn meldinger, utrolig ufint og virkelig noe en bedrift bør holde seg for god for. Her tabber TL seg fullstendig ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

P er kunde og lederen for en bedrift poster dette offentligpå en av sine salgs kanaler.

Det skal bare ikke skje. Punktum.

• Liker 3
Skrevet
Malya skrev (5 minutter siden):

Nettopp. Så kan jo Therese spørre seg hvorfor det stadig kommer nye kritiske profiler på ulike forum 🤷‍♀️

KAN det tenkes at det er noe i kritikken? KAN det tenkes at produktene faktisk har dårlig kvalitet? 

Hadde stor sans for Therese jeg. FØR hun ble en kynisk selger. 

Ja kan ikke huske å ha sett en tråd her inne hvor folk er negative til Camilla Pihl feks. Hva kan grunnen være til det? Bruker ikke hun sleipe salgstriks? Fremstår hun mer profesjonelt? Ja hva er grunnen til det?

• Liker 1
Skrevet
Babushka skrev (Akkurat nå):

Ja kan ikke huske å ha sett en tråd her inne hvor folk er negative til Camilla Pihl feks. Hva kan grunnen være til det? Bruker ikke hun sleipe salgstriks? Fremstår hun mer profesjonelt? Ja hva er grunnen til det?

Phil er blitt kritisert i media grunnet uttaleser om krystaller og ansiktsmaske som angivelig var ekte diamanter. Det ble ikke håndtert så bra av Phil. 
Men hun har klart å skape egen merkevare uten å selge sjela og privatlivet sitt. Camilla Phil henvender seg til publikum på en god måte, viser frem klær, sminke ol på en delikat måte. Hun kjefter ikke og belærer ikke kundene sine. 
Hun har noe Lien ikke har, evne til å være kreativ og lage noe eget, ikke kopi av fjorårets kjoler. Phil vet hvordan markedsføring fungerer, Lien derimot.

• Nyttig 4
Skrevet
Babushka skrev (43 minutter siden):

Har noen sagt det? Ja da må vedkommende gå litt i seg selv, kritikken må da være saklig. Likefullt mener jeg at hun bør la være å dele slike meldinger. Kommer ingenting godt utav det, ingen følgere som har utbytte av å lese dette.

Hun sa det på snap ja. Vet ikke om det gjaldt akkurat det eksempelet hun viste fram, men tipper hun får veldig mye usaklig i innboksen. 

Skrevet
Misselue skrev (39 minutter siden):

Da må Lien ta voksen loungesettet sitt på å puste med magen og håndtere situasjonen som en voksen kvinne og bedriftseier. Hun må oppføre seg som en etisk gründer.

Når noen sender slike meldinger i hennes innboks så syns jeg hun har sin fulle rett til å svare sånn som hun gjorde tilbake. Om vedkommende hadde sendt en konstruktiv kritisk melding til bedriften Amicas kundeservice eller deres instaside hadde det vært noe helt annet. Ikke kom å fortell meg at det ikke er lov å reagere på at folk kaller henne dumme drittkjerring og slike ting. Da syns jeg heller den som sendte meldingen kan ta på seg et loungesett, puste med magen og bare godta at prisen på kjolen var for høy for hennes del. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg dyre kjoler jeg heller, men jeg går da ikke inn på Høyer eller Kleins å kaller folk drittkjerringer for det. 

• Liker 10
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...