Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (8 timer siden):

Jeg kommenterte prisen på kjolene i ett innlegg. At det var syk pris og at det ikke var for den vanlig mannen i gata.. å det falt ikke i god jord.       ...                               svaret under her er fra henne

IMG_20230122_000600.jpg

Nå vet ikke jeg hva som sto i meldingen du skrev til Therese Lien, men uansett er det lite profesjonelt å svare slik. Det virker som om kjolene ble mye dyrere å produsere enn Amicas hadde tenkt. Jeg synes de stort sett svarte greit for seg angående pris på lanseringen, men når kritikken fortsatte burde de holdt seg til noen standardsvar. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isola2 skrev (8 timer siden):

Hjelpes! Hva skjedde med å puste med magen..? 

Hun hadde ikke på loungesettet da hun skrev den meldingen.

Men nok fjasing, får være litt seriøs også. Det er helt utrolig at de svarer folk pp den måten, hun burde virkelig tenke seg om før hun svarer

• Liker 12
Skrevet

Er så godt å vite når Cocos våkner hver dag. Den informasjonen er virkelig gull verdt. 

Skrevet
elskersommer skrev (10 timer siden):

Jeg kommenterte prisen på kjolene i ett innlegg. At det var syk pris og at det ikke var for den vanlig mannen i gata.. å det falt ikke i god jord.       ...                               svaret under her er fra henne

IMG_20230122_000600.jpg

Sendte ho dette til deg på privat melding? 😳 

Hva kjolene til Koutoure koster, har ingen relevans for hva Amicas kjolene koster. De sammenligner seg stadig med kjente merker. Uprofesjonelt. 

Therese skriver: «Anbefaler deg å gå litt inn i deg selv og tenke før du buser ut med anklagelser. Husk at du skal være et forbilde for din datter, og da er ikke dette det du skal lære barnet ditt»

Hvordan vet Therese at du har en datter? At hun, som daglig leder (gründer og etisk(?) designer,  trekker inn barna til kundene sine er helt sykt. 

I dette svaret fremstår hun som en bitter grinebiter. 

At daglig leder i en bedrift svarer potensielle kunder slik, fortjener en tilbakemelding på trustpilot. Kundebehandling er en stor del av det man vurderer hos en bedrift.  

• Liker 15
  • Nyttig 20
Skrevet

Her virker det som daglig leder glemte å puste med magen? 

Anbefaler Therese å ta til seg sine egne råd, før hun belærer andre. Så blir hun kanskje et bedre forbilde for sin egen datter.

Skrevet
Malya skrev (8 minutter siden):

Her virker det som daglig leder glemte å puste med magen? 

Anbefaler Therese å ta til seg sine egne råd, før hun belærer andre. Så blir hun kanskje et bedre forbilde for sin egen datter.

Ja. Snakk om å kaste stein i glasshus. Må være utrolig flaut. Terese Karen Lien. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
elskersommer skrev (12 timer siden):

IMG_20230122_000600.jpg

Ja er nok sikkert dyrere enn «kvaliteten» hun har valgt på loungesettet. 50%rayon 30%polyester 17%nylon 3%spandex
Her kjører hun salg på 5%🤦‍♀️

Men når de tar samme pris på high end kjolene sine som feks Camilla Pihl som har butikker og flere ansatte da er det noe som skurrer. De er også produsert i Kina så selv om de har lite opplag har de tatt seg grovt betalt her. Slike svar og oppførsel er også utrolig dårlig kundeservice. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Anonym767 skrev (1 time siden):

Hva kjolene til Koutoure koster, har ingen relevans for hva Amicas kjolene koster. De sammenligner seg stadig med kjente merker. Uprofesjonelt. 

Therese skriver: «Anbefaler deg å gå litt inn i deg selv og tenke før du buser ut med anklagelser. Husk at du skal være et forbilde for din datter, og da er ikke dette det du skal lære barnet ditt»

Hvordan vet Therese at du har en datter? At hun, som daglig leder (gründer og etisk(?) designer,  trekker inn barna til kundene sine er helt sykt. 

At daglig leder i en bedrift svarer potensielle kunder slik, fortjener en tilbakemelding på trustpilot. Kundebehandling er en stor del av det man vurderer hos en bedrift.  

Ja, dette merket er i prinsippet ikke verdt noenting og ser derfor ikke helt hvordan de kan kalle det high end bare fordi det er bomull? Produsert i Kina, high end pga samme fabrikk som Zimmermann🤷‍♀️ 

Forstår ikke hvorfor folk kaster bort pengene sine på disse kjolene. Har vel fått litt divanykker nå som hun er finalist i Vixen. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Var det ikke så få kjoler da. Måtte raske på for å sikre seg herligheten. Sammenligner seg med ByTimo og svarer kundene som bortskjemte drittunger. Kom bare til å være rabatt de første døgnene og burene var stappfulle av krøllete ‘designkjoler’. Så i dag fikk jeg denne på mail. Gikk kanskje ikke så bra likevel 🫢

3885C917-2314-4001-96A0-B32E013D1F13.jpeg

Skrevet

Jeg heier på damer som skaper sin egen arbeidsplass altså, men på hederlig vis. Løgn og fanteri appellerer ikke til meg. Ei heller bedrifter som belære andre. Nei hun eksponerer ikke bilde av datteren, men vi vet når hun er på dans og når hun er syk. Akkurat som det er formildene. 

Skrevet
Fru G skrev (3 minutter siden):

Jeg heier på damer som skaper sin egen arbeidsplass altså, men på hederlig vis. Løgn og fanteri appellerer ikke til meg. Ei heller bedrifter som belære andre. Nei hun eksponerer ikke bilde av datteren, men vi vet når hun er på dans og når hun er syk. Akkurat som det er formildene. 

Ja, den markedsføringen de driver med blir for dum. Ingen high end merker som lanserer nye kjoler med rabattkoder. Og bruke triks som limited edition, snart utsolgt, rabattkode varer kun i 2 døgn, designveske til en heldig kunde etc det er sleipt, men de tenker vel de er smarte som spiller på reptilhjernen til folk. I det lange løp derimot er det ikke smart for folk lærer og dårlig kundeservice er veien og gå for å tape omdømme som de jo er avhengige av i yrket sitt. Nei da må man som selgere flest svelge kameler og ihvertfall ikke svare spydig og henge ut folk. Det påvirker faktisk lojale kunder også negativt selv om de åpenbart ikke innser dette selv. 

Har heller aldri sett noen som reklamerer for kjoler man føler seg sterke og vakre i🤦‍♀️ det er jo bare bullshit, men noen går jo fem på. Samme med dette puste greiene hennes, alt for å selge. Ja en bra ting at støtter hjertesyke barn, men er jo en dobbelmoral i at selv tjener penger på og fronte dette også. Burde heller valgt en vare hvor salget gikk uavkortet til hjertesyke barn. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Anonym767 skrev (2 timer siden):

Nå har elskersommer kommet med mindre fine tilbakemeldinger til Therese ( det ligger ute på snap). Eller nå tar jeg det for god fisk at elskersommer er samme person som therese viser skjermbilde av samtale med.  Hvertfall vedkommende har kommet med flere stikk og negativ holdning, slettet svarene sine før therese har kunne dokumentere det hun har svart på. Det er muligens ikke riktig at therese som den profesjonelle part kommer med tilsvar, men jeg kan faktisk forstå det. 

Jeg kan forstå at Therese leter etter en annen kjole til vixen, enn sin egen kjole. Ut i fra hva som dokumenters, så er vel hun en av de som faktisk har brukt kjolen sin regelmessig. 

Man kan ta influenserne på mye, men tidvis her inne virker det som om man skal ta en person, bare for å ta vedkommende. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva med barnet til Terese hvis det er sånn at ( som Terese lener) ungene blir som sine foreldre. Da blir jo hun uhøflig, nebbete og nedlatende hun også. Lurer på om Terese ikke må gå litt i seg selv, puste med magen og tenke på hvordan hun fremstår. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Vegglampe skrev (8 minutter siden):

Nå har elskersommer kommet med mindre fine tilbakemeldinger til Therese ( det ligger ute på snap). Eller nå tar jeg det for god fisk at elskersommer er samme person som therese viser skjermbilde av samtale med.  Hvertfall vedkommende har kommet med flere stikk og negativ holdning, slettet svarene sine før therese har kunne dokumentere det hun har svart på. Det er muligens ikke riktig at therese som den profesjonelle part kommer med tilsvar, men jeg kan faktisk forstå det. 

Jeg kan forstå at Therese leter etter en annen kjole til vixen, enn sin egen kjole. Ut i fra hva som dokumenters, så er vel hun en av de som faktisk har brukt kjolen sin regelmessig. 

Man kan ta influenserne på mye, men tidvis her inne virker det som om man skal ta en person, bare for å ta vedkommende. 

Nei, det er overhodet ikke riktig og hun synker jo ned på samme nivå om ikke enda lavere når velger å legge det ut på sin Snapchat. 
De må da også tåle kritikk for jobben de gjør, det må enhver person ansvarlig for egen bedrift. Forskjellen er at styret kan sparke vedkommende om de ikke gjør en god nok jobb eller man kan selge unna aksjer. 
Influencere slipper unna med mye rart og slik kan det da heller ikke være?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Babushka skrev (34 minutter siden):

Ja, den markedsføringen de driver med blir for dum. Ingen high end merker som lanserer nye kjoler med rabattkoder. Og bruke triks som limited edition, snart utsolgt, rabattkode varer kun i 2 døgn, designveske til en heldig kunde etc det er sleipt, men de tenker vel de er smarte som spiller på reptilhjernen til folk. I det lange løp derimot er det ikke smart for folk lærer og dårlig kundeservice er veien og gå for å tape omdømme som de jo er avhengige av i yrket sitt. Nei da må man som selgere flest svelge kameler og ihvertfall ikke svare spydig og henge ut folk. Det påvirker faktisk lojale kunder også negativt selv om de åpenbart ikke innser dette selv. 

Har heller aldri sett noen som reklamerer for kjoler man føler seg sterke og vakre i🤦‍♀️ det er jo bare bullshit, men noen går jo fem på. Samme med dette puste greiene hennes, alt for å selge. Ja en bra ting at støtter hjertesyke barn, men er jo en dobbelmoral i at selv tjener penger på og fronte dette også. Burde heller valgt en vare hvor salget gikk uavkortet til hjertesyke barn. 

Det rare her er at det er noen som går fem på. Som tror de blir sterkere i en kjole?!! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hva som egentlig sto på de meldingene som ble angret jeg? At man angrer en melding er ikke ensbetydende med at det står noe ufint? 

Fikk nesten høyt blodtrykk av å se på det der. Var ikke mye pusting med magen i de snappene 🙈 

Og, om de hadde lært seg å si beklager de gangene de feiler (alle feiler, bare ikke amicas damene), så hadde nok stemningen vært mye bedre. Både her, på jodel og på snap. 

Nå bekreftet hvertfall Therese at hun er på KG. 

Skrevet

Jeg tenker at folk skal såklart oppføre seg. Det var lange meldinger så jeg orket ikke lese de, men uansett; om en kunde er ufin, så skal svaret fra bedriftseier (det handlet jo om kjolen) være profesjonell og ikke ende i krangel med en potensiell kunde. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hjertestein skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker at folk skal såklart oppføre seg. Det var lange meldinger så jeg orket ikke lese de, men uansett; om en kunde er ufin, så skal svaret fra bedriftseier (det handlet jo om kjolen) være profesjonell og ikke ende i krangel med en potensiell kunde. 

Det handler jo ikke om kjolen hvis folk slenger utav seg «din dumme kjerring» i meldingen som blir sendt. Da tenker jeg det handler om noe helt annet. Man sier da ikke sånn til folk om man er et oppegående menneske. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Malya skrev (9 minutter siden):

Lurer på hva som egentlig sto på de meldingene som ble angret jeg? At man angrer en melding er ikke ensbetydende med at det står noe ufint? 

Fikk nesten høyt blodtrykk av å se på det der. Var ikke mye pusting med magen i de snappene 🙈 

Og, om de hadde lært seg å si beklager de gangene de feiler (alle feiler, bare ikke amicas damene), så hadde nok stemningen vært mye bedre. Både her, på jodel og på snap. 

Nå bekreftet hvertfall Therese at hun er på KG. 

Og hun spør vedkommende om hun sender meldinger til butikker om hun synes kjoler er for dyre. Det er jo ikke sammenlignbart i det hele tatt, hun må da se at hun som reklamerer for egen kjole i en egen kanal står i en helt annen posisjon? Her går jo også en stor del av overskuddet rett i egen lomme og eneste de kan forsvare seg med er lite opplag, bomull og samme fabrikk som Zimmermann. Ingen er så dumme at ikke forstår at de tar seg grovt betalt her og overhodet ikke kan forsvare high end segmentet utover prisen de selv har bestemt. 
Altså Camilla Pihl feks har eget designteam, butikkansatte og butikklokaler/kontorer som koster penger + har designet noen kolleksjoner så har et renommé. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Og det er så utrolig uprofesjonelt å henge ut kunder offentlig.

Jeg har aldri opplevd noen andre bedrifter poste slike tilbakemeldinger fra kunder på sine sosiale medie kanaler. Dette skulle Therese delt på sin private konto, ikke offentlig. Tenk om kouture eller bytimo hadde gjort dette der?

Bare fordi de får negative meldinger og er lei av det, så gjør man ikke slikt

Endret av Hjertestein
  • Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...