Minombre Skrevet 20. januar 2023 #961 Del Skrevet 20. januar 2023 Skjønner egentlig godt at hun kunne tenkt seg en annen kjole til Vixen, må jo være dritlei av de kjolene de har kommet med. JEG er lei av å se dem, så skjønner at de som har jobbet med dem lenge, reklamert for dem, hatt dem med både hit og dit, pakket dem osv… ønsker å ha på noe annet 😄 Men ja, hadde jo absolutt vært et sted å fått vist dem frem på Vixen. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 20. januar 2023 #962 Del Skrevet 20. januar 2023 LinnHenrikke skrev (21 timer siden): Hadde litt sansen for Therese helt helt i starten, men syns det virker som hun prøver å kopiere Sara både i væremåte, måten å møte kritikk på og ikke minst skrivemåten (🤣🤣🤣😝😝). Hun var ganske annerledes og mye mer voksen i starten av «karrieren». Tror kanskje hun burde henge litt mindre med SE ja, tror det er en dårlig "influence". 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 20. januar 2023 #963 Del Skrevet 20. januar 2023 Vimsa84 skrev (2 timer siden): tydeligvis, kjørt 40 minutter en vei for å prøve kjoler... men ingen passet, så nå må hun tenke ut noe annet.... Hadde jo vært god reklame å brukt sin egen da hvis de er så fornøyde med de... Ja, det hadde jo vært superbra reklame!! Nesten så man skulle tro de skammet seg over kjolene. De er ikke bra nok liksom 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 20. januar 2023 #964 Del Skrevet 20. januar 2023 Juhu25 skrev (17 minutter siden): tok tid å fjerne nupper 😅😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 20. januar 2023 #965 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg undrer meg over en ting.. å det er, hvorfor prater hun som om hun er en programleder/nyhetsreporter? 😂. Ikke frekt ment , men virker som hun enten tror hun driver «et eget program om seg selv, eller hun håper på å bli snatchet opp av tv 2?🤔😬 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 20. januar 2023 #966 Del Skrevet 20. januar 2023 Vimsa84 skrev (3 timer siden): tydeligvis, kjørt 40 minutter en vei for å prøve kjoler... men ingen passet, så nå må hun tenke ut noe annet.... Hadde jo vært god reklame å brukt sin egen da hvis de er så fornøyde med de... Hadde jo vært en god anledning for å reklamere for egne kjoler..men de regner vel med at de skal ha blitt solgt ut til da (og det vet vi vel alle at ikke kommer til å skje..) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 21. januar 2023 #967 Del Skrevet 21. januar 2023 Hverdagen til Therese må være utrolig lite givende. Stå opp kl 07, lufte hunden, sminke seg, hente noen pakker og vipps så er en hektisk arbeidsdag over:-) Jeg kan ikke forstå annet enn at det MÅ gi henne lite? Men for henne så er det nok strevsomt nok da hun virker å ha svært lav arbeidskapasitet. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 21. januar 2023 #968 Del Skrevet 21. januar 2023 Isola2 skrev (14 timer siden): Hadde jo vært en god anledning for å reklamere for egne kjoler..men de regner vel med at de skal ha blitt solgt ut til da (og det vet vi vel alle at ikke kommer til å skje..) De er vel redd for å stille opp i eget design for da kan de kanskje få spørsmål fra journalister om hvordan det går med kjolesalg og bedriften Amicas? 🙊 De har liksom brukt opp jugekvoten sin så da vil de vel heller la det passere i stillhet og velge andre kjoler …? 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 21. januar 2023 #969 Del Skrevet 21. januar 2023 Snoker45 skrev (37 minutter siden): Hverdagen til Therese må være utrolig lite givende. Stå opp kl 07, lufte hunden, sminke seg, hente noen pakker og vipps så er en hektisk arbeidsdag over:-) Jeg kan ikke forstå annet enn at det MÅ gi henne lite? Men for henne så er det nok strevsomt nok da hun virker å ha svært lav arbeidskapasitet. Tror de fleste har mer spennende liv enn Therese og SE. Skjer ekstremt lite der. Hun ene viser det samme hver eneste dag og hun andre juger på seg litt diverse så det skal bli litt «action» på kanalen sin 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 21. januar 2023 #970 Del Skrevet 21. januar 2023 baremeg skrev (47 minutter siden): De er vel redd for å stille opp i eget design for da kan de kanskje få spørsmål fra journalister om hvordan det går med kjolesalg og bedriften Amicas? 🙊 De har liksom brukt opp jugekvoten sin så da vil de vel heller la det passere i stillhet og velge andre kjoler …? Tror du er inne på noe her 🤭 Håper journalistene spør uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 21. januar 2023 #971 Del Skrevet 21. januar 2023 Snoker45 skrev (1 time siden): Hverdagen til Therese må være utrolig lite givende. Stå opp kl 07, lufte hunden, sminke seg, hente noen pakker og vipps så er en hektisk arbeidsdag over:-) Jeg kan ikke forstå annet enn at det MÅ gi henne lite? Men for henne så er det nok strevsomt nok da hun virker å ha svært lav arbeidskapasitet. Det er nok mye vi ikke ser i løpet av en dag. Hun har møter og annet administrativt arbeid også, noe vi naturlig nok ikke kan få være med på i løpet av en dag. Man skal være forsiktig med å snakke ned andre menneskers arbeidskapasitet uansett. Therese har jo vært åpen om at hun har vært utbrent over flere år og det passer henne sikkert fint å kunne legge opp dagene sine sånn som hun vil. For noen ender utbrenthet opp i varig nedsatt arbeidskapasitet, så at hun har skapt sin egen arbeidsplass og kan regulere mengden arbeid som hun vil er jo bare positivt for henne. Det er ingen andre som har noe med hva hun klarer og ikke klarer. Med tidligere jobb innen forsvaret og som eier/driver av et treningssenter vil jeg tro hun vet hva hardt arbeid er. Man må ikke jobbe hardest mulig, løpe raskest eller ha flest jern i ilden for å ha verdi i arbeidslivet, selv om jeg vet at mange tenker sånn. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. januar 2023 #972 Del Skrevet 21. januar 2023 Nå er det «salg» på loungewear, tilgjengelig i alle str selv om det ikke er lenge siden måtte skyndte oss og handle for nærmet seg utsolgt. Salg er da altså 5 % ekstra fra den «vanlige» rabattkoden på 20% Er virkelig folk så dumme at biter på disse rabattkodene? Det er jo standard alltid og ingen vil vel lengre handle til «fullpris» Burde selges til 70% rabatt et ordentlig salg for et slikt sett som nupper etter kort tid og er elendig kvalitet. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. januar 2023 #973 Del Skrevet 21. januar 2023 Vimsa84 skrev (På 20.1.2023 den 14.57): tydeligvis, kjørt 40 minutter en vei for å prøve kjoler... men ingen passet, så nå må hun tenke ut noe annet.... Hadde jo vært god reklame å brukt sin egen da hvis de er så fornøyde med de... Dette du skriver var nesten det samme jeg skrev til Therese i en melding. Hun var ikke direkte blid i svaret sitt🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 21. januar 2023 #974 Del Skrevet 21. januar 2023 elskersommer skrev (13 minutter siden): Dette du skriver var nesten det samme jeg skrev til Therese i en melding. Hun var ikke direkte blid i svaret sitt🙈 Nei, det er jo en god strategi og være sur på følgerne som i prinsippet er kundene hennes. Til å være selger mangler det en del når det kommer til kundebehandling blant flere influencere. Mange oppfører seg mer som selvopptatte kjendiser med en ovenfra og ned holdning. Har man valgt dette yrket får man svelge noen kameler og la være og gi uttrykk for misnøye ovenfor de følgerne som er lojale og handler varene de tilbyr. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. januar 2023 #975 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg kommenterte prisen på kjolene i ett innlegg. At det var syk pris og at det ikke var for den vanlig mannen i gata.. å det falt ikke i god jord. ... svaret under her er fra henne 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21. januar 2023 #976 Del Skrevet 21. januar 2023 elskersommer skrev (22 minutter siden): Jeg kommenterte prisen på kjolene i ett innlegg. At det var syk pris og at det ikke var for den vanlig mannen i gata.. å det falt ikke i god jord. ... svaret under her er fra henne Hjelpes! Hva skjedde med å puste med magen..? 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 21. januar 2023 #977 Del Skrevet 21. januar 2023 Isola2 skrev (4 minutter siden): Hjelpes! Hva skjedde med å puste med magen..? 😂😂. Snakk om å drite på draget. De damene burde satt seg på skolebenken og lært seg litt av hvert. 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. januar 2023 #978 Del Skrevet 22. januar 2023 Nussepus skrev (20 minutter siden): 😂😂. Snakk om å drite på draget. De damene burde satt seg på skolebenken og lært seg litt av hvert. Skal hun liksom være moralens vokter. Bærekraft meg midt i der sola aldri skinner🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. januar 2023 #979 Del Skrevet 22. januar 2023 HelloMindy skrev (På 15.1.2023 den 0.20): Etisk gründer. Spennende nye ord, syns jeg. De bruker begrep de ikke har peiling på hva betyr. Etikk er læren om moral og med dette overforbruket er det ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. januar 2023 #980 Del Skrevet 22. januar 2023 elskersommer skrev (8 timer siden): Jeg kommenterte prisen på kjolene i ett innlegg. At det var syk pris og at det ikke var for den vanlig mannen i gata.. å det falt ikke i god jord. ... svaret under her er fra henne Her ser vi den egentlig Therese vise sitt virkelig sanne jeg. Lite sjarmerende. Det viser jo bare det man har trodd hele veien. At hun er et lite hyggelig menneske som kun tenker penger. Bare piss det at hun har lagt ByLien for å få folk til å puste. Hun har lagd det for å tjene penger slik at hun slipper å ha en vanlig jobb. 7 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå