Roadrunner Skrevet 12. januar 2023 #921 Del Skrevet 12. januar 2023 Sjekket akkurat Snapstory til Therese igjen, det ligger der fremdeles... 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. januar 2023 #922 Del Skrevet 12. januar 2023 Søkte opp Therese sin konto helt fra start igjen, og da ser det ut til at det er borte. Så mulig bare noe heng hos meg. Men det burde aldri lagt der i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1789 Skrevet 12. januar 2023 #923 Del Skrevet 12. januar 2023 Roadrunner skrev (1 minutt siden): Søkte opp Therese sin konto helt fra start igjen, og da ser det ut til at det er borte. Så mulig bare noe heng hos meg. Men det burde aldri lagt der i utgangspunktet. Er borte hos meg også nå, så sikkert rett det. Ser derimot at Sara også dessverre har et klipp på sin snap med noen ordre hvor det er fint mulig å se kundeinformasjon. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strat0s Skrevet 12. januar 2023 #924 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg fikk den opp nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1789 Skrevet 12. januar 2023 #925 Del Skrevet 12. januar 2023 Strat0s skrev (41 minutter siden): Jeg fikk den opp nå nettopp. Så også at den ligger på IG-storyen til både Therese og Sara, så hjelper lite om det kun kanskje er fjernet fra Snap..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. januar 2023 #926 Del Skrevet 12. januar 2023 Roadrunner skrev (54 minutter siden): Sjekket akkurat Snapstory til Therese igjen, det ligger der fremdeles... Det er så lite profesjonelt som det går an å bli. Noen burde tvunget disse influenserne tilbake til skolebenken. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 12. januar 2023 #927 Del Skrevet 12. januar 2023 Misselue skrev (4 timer siden): Det er så lite profesjonelt som det går an å bli. Noen burde tvunget disse influenserne tilbake til skolebenken. Trenger ingen skole når de har mastergrad i livets skole. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 12. januar 2023 #928 Del Skrevet 12. januar 2023 Snoker45 skrev (2 timer siden): Trenger ingen skole når de har mastergrad i livets skole. Nei, det var det da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #929 Del Skrevet 12. januar 2023 Bibbi_ skrev (På 11.1.2023 den 17.37): Bruker Monica eller Sara Emilie lounge settet til Therese? Eller var det bare når de reklamerte for det? Er vel kun under reklame der også. Så er komisk. Sara har jo heller aldri gått i klesmerker til Monica og Chris. Ser aldri hun bruker kjolene Monica lagde. Therese har vell brukt ullklærne til drøm og utejakken av og til uten reklame. Men rart de ikke bruker klærne til hverandre mye mer om de er så fantastiske. Skulle vell heller ha brukt dem enn f.eks bubbleroom klær 😅 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 14. januar 2023 #930 Del Skrevet 14. januar 2023 Therese og Sara burde gå inn på Amicas nettside og lese hva bedriften deres skriver om personvern. Det etterfølges ikke etter den snap blemma. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 14. januar 2023 #931 Del Skrevet 14. januar 2023 Bytimo - Bylien. De liker jo å sammenligne seg med denne designeren. Er dere som kjøpte loungesettet fornøyde etter noen vask? Husker Therese sa at måtte skyndte oss og kjøpe for nærmet seg utsolgt? Ser ikke sånn ut bare et sleipt salgstriks. Hennes mål med Bylien er og gi oss god samvittighet, får man det av å sprade rundt i mikroplast? Fremdeles kunstig høye vurderinger. Det blir for mye og klein markedsføring. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 14. januar 2023 #932 Del Skrevet 14. januar 2023 Therese børster håret på kjøkkenet/over kjøkkenbenken. Og etterpå retter hun håret ved spisestuen. Herlig🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 14. januar 2023 #933 Del Skrevet 14. januar 2023 Babushka skrev (35 minutter siden): Bytimo - Bylien. De liker jo å sammenligne seg med denne designeren. Er dere som kjøpte loungesettet fornøyde etter noen vask? Husker Therese sa at måtte skyndte oss og kjøpe for nærmet seg utsolgt? Ser ikke sånn ut bare et sleipt salgstriks. Hennes mål med Bylien er og gi oss god samvittighet, får man det av å sprade rundt i mikroplast? Fremdeles kunstig høye vurderinger. Det blir for mye og klein markedsføring. Stusset også på dette... når man skriver dette i anmeldelsen "Er skikkelig misfornøyd." og likevel har gitt 5 stjerner??? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. januar 2023 #934 Del Skrevet 14. januar 2023 Få Benedicte Haugaard til å forsvare seg ja... ang pris på kjolene. Da bør vi virkelig høre etter 😂 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 14. januar 2023 #935 Del Skrevet 14. januar 2023 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Få Benedicte Haugaard til å forsvare seg ja... ang pris på kjolene. Da bør vi virkelig høre etter 😂 Hun Benedicte damen utbyttet sjansen for å få likerklikk og nye følgere Jeg har aldri hørt om hun før nå, men får ikke noe ny følger av meg. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 14. januar 2023 #936 Del Skrevet 14. januar 2023 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Få Benedicte Haugaard til å forsvare seg ja... ang pris på kjolene. Da bør vi virkelig høre etter 😂 Har hun og mottatt spons? Hva sier hun da for å forsvare prisen. Hun som elsker og skryte av materielle verdier i avisen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. januar 2023 #937 Del Skrevet 14. januar 2023 Babushka skrev (1 time siden): Har hun og mottatt spons? Hva sier hun da for å forsvare prisen. Hun som elsker og skryte av materielle verdier i avisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 14. januar 2023 #938 Del Skrevet 14. januar 2023 Bibbi_ skrev (6 minutter siden): La henne bare bli skremt, tror alle klarer seg fint uten en ny kolleksjon fra denne relativt ukjente dama. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 14. januar 2023 #939 Del Skrevet 14. januar 2023 Etisk gründer. Spennende nye ord, syns jeg. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. januar 2023 #940 Del Skrevet 15. januar 2023 HelloMindy skrev (10 timer siden): Etisk gründer. Spennende nye ord, syns jeg. Hva betyr egentlig det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå