Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar jeg feil, eller er det veldig lenge siden hun har brukt lounge klærne sine? Var ikke kvalitet topp allikevel? 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (43 minutter siden):

Tar jeg feil, eller er det veldig lenge siden hun har brukt lounge klærne sine? Var ikke kvalitet topp allikevel? 

De er nok bare god og i bruk når det skal selges😅 Ikke sett så mye til de jeg heller, men ser ikke snappen/instaen hennes hver dag.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (49 minutter siden):

Du tar ikke feil. Har lagt merke til det samme. Blir sikkert hyppig brukt nå når de leser hva du skreiv  😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang de kjolene de promoterer. Jeg tror de kunne ha sittet så mye penere på, om de hadde brukt en str større. Nå fremstår kjolene som veldig trange over brystets. På stadiet at sømmene spriker. Jeg syntes kjolene er fine, men fargene appellerer ikke til meg. 

når det kommer til lounge klærne, så må det være innafor å kunne bruke noe annet i tillegg. Av det jeg har sett på snapp så har hun gått mye med de samme klærne (pysjer) over flere dager. Så jeg tenker ikke det er så unaturlig å gå i noe annet i tillegg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (2 timer siden):

Ang de kjolene de promoterer. Jeg tror de kunne ha sittet så mye penere på, om de hadde brukt en str større. Nå fremstår kjolene som veldig trange over brystets. På stadiet at sømmene spriker. Jeg syntes kjolene er fine, men fargene appellerer ikke til meg. 

når det kommer til lounge klærne, så må det være innafor å kunne bruke noe annet i tillegg. Av det jeg har sett på snapp så har hun gått mye med de samme klærne (pysjer) over flere dager. Så jeg tenker ikke det er så unaturlig å gå i noe annet i tillegg. 

Heeelt feil farger til meg også. Unntatt den svarte da, men den var så himla kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leight skrev (14 minutter siden):

Heeelt feil farger til meg også. Unntatt den svarte da, men den var så himla kort

To av kjolene har veldig spesielle farger, jeg liker utseende på Sara sin kjole, men ikke fargen. Er kun den svarte jeg liker fargen på. Men modellen er for kort for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (3 timer siden):

Merkelig å gå med noe så trangt når du ellers reklamerer for at det er viktig å puste…🥴

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 9.1.2023 den 18.51):

hun bruker aldri careless heller. Kun når hun reklamerer for Sara🙈

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flotte mennesker, men akkurat disse kjolene synes jeg ikke så ut til å være verd prisen. Ser man nøye er stoffene veldig rynkete og har behov for å bli dampet / strøket. Det burde være strykefrie. Sammenligner man de med en kjole fra floyd feks floyd karina som er nesten 1/3 del i pris. Håper kundene blir fornøyde og håper for deres del at salget går bra for dem da de oppleves som kjekke personer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afridite skrev (1 time siden):

Det er flotte mennesker, men akkurat disse kjolene synes jeg ikke så ut til å være verd prisen. Ser man nøye er stoffene veldig rynkete og har behov for å bli dampet / strøket. Det burde være strykefrie. Sammenligner man de med en kjole fra floyd feks floyd karina som er nesten 1/3 del i pris. Håper kundene blir fornøyde og håper for deres del at salget går bra for dem da de oppleves som kjekke personer. 

Enig. Hadde blitt skuffet om jeg skulle betalte nesten 3000 kr for en kjole som var skrukkete.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (17 timer siden):

hun bruker aldri careless heller. Kun når hun reklamerer for Sara🙈

Bruker Monica eller Sara Emilie lounge settet til Therese? Eller var det bare når de reklamerte for det? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å lese siste innleggene i tråden til Sara. Spesielt dere som har kjøpt kjole. De har visstnok lagt ut bilder av ordre. Med navn, adresse og tlf nr synlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym767 skrev (16 minutter siden):

Anbefaler dere å lese siste innleggene i tråden til Sara. Spesielt dere som har kjøpt kjole. De har visstnok lagt ut bilder av ordre. Med navn, adresse og tlf nr synlig. 

De har ikke lagt ut bilde. Therese filmet bunken med ordre mens Sara holdt de og flippet fort gjennom de, om man pauser snappen så kan man visst lese noen av kundene. På ingen måte greit i det hele tatt, og utrolig at Therese ikke har slettet enda😳 At Sara skal få masse pes for dette er jeg ikke enig i, all tid det er Therese som har filmet, sett over og teksten, og publisert på sin egen kanal. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse, ser faktisk nå at det er slettet. Men latterlig at hun ikke legger seg flat og beklager det som skjedde - bare slette og late som ingenting virker så barnslig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ligger fortsatt der dessverre. Sjekket akkurat, og da er det det klippet hvor Sara blar gjennom ordrene fra printeren. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (2 minutter siden):

Rettelse, ser faktisk nå at det er slettet. Men latterlig at hun ikke legger seg flat og beklager det som skjedde - bare slette og late som ingenting virker så barnslig. 

Hun og SE, sikkert flere også, klarer ikke  å beklage. Jeg håper virkelig disse som fikk brettet ut navn og adresse reagerer på dette. Det er overhodet ikke greit.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1789 skrev (18 minutter siden):

Nei, det ligger fortsatt der dessverre. Sjekket akkurat, og da er det det klippet hvor Sara blar gjennom ordrene fra printeren. 

På min snap så kutter det før Sara snur seg, så da går jeg utifra at resten av sekvensen er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 minutter siden):

På min snap så kutter det før Sara snur seg, så da går jeg utifra at resten av sekvensen er slettet.

Da satser vi på at hun endelig har tatt det vekk nå! Lå der når jeg skrev kommentaren :)

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snappen er slettet. Men det rettferdiggjør ikke denne alvorlige feilen som ble gjort. Og jeg syntes det er utrolig bra dette ble fanget opp. Skulle slettet for lengst. Eller det skulle ikke engang blitt lagt ut.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...