Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Japp skrev (17 minutter siden):

Ved å tjene penger på det de jobber med og bidra til skatteinntekter. Det er jo faktisk fakta enten man liker det de holder på med eller ikke 

Kommer aldri til å være enig i at det er en jobb eller at de gjør nytte for seg. De er som å ha en kvise på nesa. Totalt overflødige, unyttige og plagsomme. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (14 minutter siden):

Kommer aldri til å være enig i at det er en jobb eller at de gjør nytte for seg. De er som å ha en kvise på nesa. Totalt overflødige, unyttige og plagsomme. 

Oisann 😲

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

på hvilken måte? På å selge dyrt kinaræl oppegående folk absolutt ikke kjøper? 

Så du mener av alle de som har kjøpt noe av Lien ikke er oppegående? 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (9 timer siden):

Ja huff. Utrolig slitsomt arbeid dette.. kanskje man burde opprette en spleis? 

En felles spleis til alle influencere, sånn at de kan arbeide litt mindre og passe litt mer på så de ikke blir overarbeidet. 

Jeg var ikke ironisk. Kanskje klagingen hennes over at det er travelt å være influenser kommer av at hun faktisk ikke orker like mye som en gjennomsnittlig helsearbeider eller barnehageansatt, fordi hun har vært på bunn pga utbrenthet- var det jeg mente. Mange som har vært igjennom det samme som henne kommer seg aldri tilbake i noen form for jobb. 

Jeg synes at Therese til tider er ganske artig å følge med på, hun er absolutt en av de bedre i klassen både når det gjelder eksponering, retusjering og merking av reklame. Dessuten er hun ganske vanlig, og derfor lettere å relatere seg til for meg enn mammainfluensere, treningsberter eller de som later som de lever et luksusliv. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (6 minutter siden):

Jeg var ikke ironisk. Kanskje klagingen hennes over at det er travelt å være influenser kommer av at hun faktisk ikke orker like mye som en gjennomsnittlig helsearbeider eller barnehageansatt, fordi hun har vært på bunn pga utbrenthet- var det jeg mente. Mange som har vært igjennom det samme som henne kommer seg aldri tilbake i noen form for jobb. 

Jeg synes at Therese til tider er ganske artig å følge med på, hun er absolutt en av de bedre i klassen både når det gjelder eksponering, retusjering og merking av reklame. Dessuten er hun ganske vanlig, og derfor lettere å relatere seg til for meg enn mammainfluensere, treningsberter eller de som later som de lever et luksusliv. 

Litt enig med deg i det, at Therese til tider er gøy å følge med på. Jeg håper bare ikke hun blir som Sara Emilie ble når hun fikk for mye penger på bok. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at arbeidsdagene hennes er mildt sagt rolige. De består av oljing av nytt spisebord, gå tur med hunden, rydde vaskerom og kjøre til dansing. Ikke rart hun blir sliten.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (7 timer siden):

300 000,- donert til foreningen for hjertesyke barn må da gå under å gjøre nytte for seg?

• Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (22 minutter siden):

300 000,- donert til foreningen for hjertesyke barn må da gå under å gjøre nytte for seg?

Det veier ikke opp for overforbruket, forurensingen og  mangelen på en nyttig jobb. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (8 minutter siden):

Det veier ikke opp for overforbruket, forurensingen og  mangelen på en nyttig jobb. 

Hva er definisjonen av en nyttig jobb?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (12 minutter siden):

Nå bedriver jeg kvalifisert gjetning her, men jeg antar at de barna og familien dems er glad for alle donasjoner som kommer, uavhengig av hvem det kommer fra.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Må si at arbeidsdagene hennes er mildt sagt rolige. De består av oljing av nytt spisebord, gå tur med hunden, rydde vaskerom og kjøre til dansing. Ikke rart hun blir sliten.

Hun er så dørgende kjedelig for tiden, det er bare dilldall hjemme,dattern på dansetrening og nør hunden våkner…zzz

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (1 minutt siden):

Når mannen må ta fri fra jobb for å ta i mot pakke på døra fordi du som influenser skal på trening hos fysio…

Fantastisk 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plast skrev (2 timer siden):

Når mannen må ta fri fra jobb for å ta i mot pakke på døra fordi du som influenser skal på trening hos fysio…

Han har vel fri fordi han jobber turnus ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (3 timer siden):

Men det er jo ikke fra hennes egen lomme vel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (4 minutter siden):

@Sharp75! og @Japp, kan ikke dere snart bli sammen og gifte dere? Har aldri sett to kontoer som støtter hverandre opp som dere gjør. 

Aldri for sent å se noe nytt 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Juhu25 skrev (3 minutter siden):

Men det er jo ikke fra hennes egen lomme vel ?

Nei, men det er pga salget hennes fra bedriften hennes byLien.

300 000,- er jo uansett flott for foreningen for hjertesyke barn ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...