Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Morí skrev (1 time siden):

Men hvorfor lager hun store overskrifter (mareritt/mer husproblemer/helt knekt...)griner litt på snap, for så å si hun ikke ville si mere? Dette gjør hun bare for å få flere klikk. 

Egentlig liker jeg henne, og føler med henne i huskaos, men sånn clickbaite er bare irriterende!

Blir som å dra på strippebar. De legger penger i trusa i håp om å se en pupp, eller enda bedre, ett skritt..

Men etter seddelen er lagt i trusekanten, så snur hun seg å går🤑

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (4 timer siden):

Men er det influensere som skal avsløre disse? Influensere som først og fremst er ute etter nysgjerrige følgere som gir klikk og penger? Og akkurat denne influenseren som kan bli en del av et privatrettslig økonomisk krav?

Eller kanskje dette skal tas i de rette klagenemdene og evnt straff i tråd med regelverk?

For jeg tviler sterkt på at folk sjekker med influensere før de engasjerer håndtverkere eller takstmenn.

Enig! Uansett burde de ansvarlige få en sjans til å rette opp, selv om lite sannsynlig hos mange. 

Skrevet
Hasse29 skrev (20 timer siden):

Nå er det bare å mate på om hvor alvorlig det er med huset og det de fant i dag. Tusen snapper om hvor fortvila hun er osv, MEN "jeg kan ikke snakke om det enda"😂 Skal bare gjøre føgerene veldig, veldig nysgjerrig🤮

Det reagerte jeg også på, snakk om å melke penger fra de som følger henne. Det er drøyt.
 Jeg følger henne ikke, men ser innimellom pga hun bor i nabolaget her. 
Har lagt merke til en ting: Hun er utrolig mye penere i virkeligheten enn på snap. 
(Måtte bare si det selv om noen sikkert blir krenket pga jeg kommenterte utseende) 

• Hjerte 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Det reagerte jeg også på, snakk om å melke penger fra de som følger henne. Det er drøyt.
 Jeg følger henne ikke, men ser innimellom pga hun bor i nabolaget her. 
Har lagt merke til en ting: Hun er utrolig mye penere i virkeligheten enn på snap. 
(Måtte bare si det selv om noen sikkert blir krenket pga jeg kommenterte utseende) 

He he jeg så hun en del da hun bodde i Østfold . Ja hun er mye finere i virkeligheten . Men utseende hennes er det jo ikke noe å si på. Er bare alt de her damer deler for klikk og få inn mest mulig. 

Skrevet
Debbie M skrev (14 timer siden):

Hvem var det de kjøpte huset av? Mener det var bekjente, eller surrer jeg nå?

Jeg mener det var Reme som eide huset og at det var noen i familien hans som leide det. Hvis det stemmer er det kanskje litt kinkig for henne. Han tror jeg er for sleip til å føle noe på det. Dessuten er det vel ikke han som har taksert rønna. 

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (5 timer siden):

Hun sa hun skulle/kunne ikke si mer. Husker ikke nøyaktig hva hun sa.

Hun kan vel uttale seg om det som skjer i livet sitt. Er det ikke det som er ‘jobben’ hennes. Dessuten har hun vel ytringsfrihet. Har ikke fulgt med på henne, men har fått med meg at huset er ei rønne med fukt og mugg. 

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (6 minutter siden):

Jeg mener det var Reme som eide huset og at det var noen i familien hans som leide det. Hvis det stemmer er det kanskje litt kinkig for henne. Han tror jeg er for sleip til å føle noe på det. Dessuten er det vel ikke han som har taksert rønna. 

Det var ikke dette huset.

Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Det var ikke dette huset.

Ok. Det var da enda godt for deres del. Siden de er omgangsvenner. 

Skrevet

Dette er nok advokatmat for å si det sånn,og regner med hun har fått råd om å ikke snakke mere om det nå.Det er enkelt å finne ut på eiendom kjøp/salg hvem som eide huset de kjøpte,uten at jeg vil oute det her.Jeg synes veldig synd i begge parter.

• Liker 2
Skrevet

Gikk innom nettsidene til Therese og Sara E. Selger de begge treningsutstyr som er så likt?.  Er det nyheter liksom fra de begge?.

• Liker 5
Skrevet
Daniella2026 skrev (53 minutter siden):

Gikk innom nettsidene til Therese og Sara E. Selger de begge treningsutstyr som er så likt?.  Er det nyheter liksom fra de begge?.

Ja, Sara startet vel med trening og turklær først

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (5 minutter siden):

Ja, Sara startet vel med trening og turklær først

Rart de har så like ting .

• Liker 4
Skrevet

Veldig rart, siden de er konkurrenter ja. Hvordan er vennskapet med SET om dagen? Stakk så vidt innom begge rundt Villoid arrangementet, og hørte ingenting om at de gledet seg til å se hverandre slik som tidligere? Sara kom jo med Aurora Hoff og TL med klanen sin

• Liker 4
Skrevet
Melkebart1 skrev (3 timer siden):

Veldig rart, siden de er konkurrenter ja. Hvordan er vennskapet med SET om dagen? Stakk så vidt innom begge rundt Villoid arrangementet, og hørte ingenting om at de gledet seg til å se hverandre slik som tidligere? Sara kom jo med Aurora Hoff og TL med klanen sin

Mistenker vennskapet er mye av grunnen til at hun sier 2025 var tøff 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (4 timer siden):

Kanskje vennskapet til klan Reme ble solgt ned med aksjeandelen hans

• Liker 3
Skrevet
Daniella2026 skrev (9 timer siden):

De har samme leverandør og klærne produseres fra samme fabrikk. Tror det er samme produsent som har sportsklær til Sport Outlet. 

• Liker 2
Skrevet
Wanda_2025 skrev (13 minutter siden):

De har samme leverandør og klærne produseres fra samme fabrikk. Tror det er samme produsent som har sportsklær til Sport Outlet. 

Og samme katalog??

• Liker 3
Skrevet
Jentenfra skrev (2 timer siden):

Mistenker vennskapet er mye av grunnen til at hun sier 2025 var tøff 

Ja ikke sant! Syns jo det er rart at de aldri mer har noen treffpunkter, selvom man bor på hver sin kant av landet. De har jo hevdet at de snakker på telefon hver dag, men syns det er lenge siden jeg så noe felles aktivitet. Jeg følger de ikke da, sjelden innom, men syns det dabbet av da SET ble gravid igjen.. 

• Liker 3
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Kanskje vennskapet til klan Reme ble solgt ned med aksjeandelen hans

Ja det er jo mulig🙈

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Og samme katalog??

Ja, de bruker samme «designer»  som Careless i Bergen. Kjolene til Lien er vel kopier av Heli Bob sine. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...