Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daniella2026 skrev (48 minutter siden):

Orker ikke å følge hun. Dere får dele om det skjer noe stort🙄

Er bare innom sporadisk selv, når jeg får henne opp på utforsk innimellom. Er jo bare reklame, reklame, oppussing, reklame og enda litt mere oppussing det går i😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem var det de kjøpte huset av? Mener det var bekjente, eller surrer jeg nå?

Skrevet
Sharp75! skrev (10 timer siden):

Med så mye feil så håper jeg takstmannen får dette med seg! H*n har jo gjort en dritt dårlig jobb!

Det er vel nyttig at informasjonen kommer frem.....så andre slipper å bruke udugelige takstmann og tydeligvis snekkere. Jeg hadde heller ikke holdt kjeft om jeg hadde kjøpt det huset

• Nyttig 1
Skrevet
tausen skrev (4 timer siden):

Det er vel nyttig at informasjonen kommer frem.....så andre slipper å bruke udugelige takstmann og tydeligvis snekkere. Jeg hadde heller ikke holdt kjeft om jeg hadde kjøpt det huset

Men er det influensere som skal avsløre disse? Influensere som først og fremst er ute etter nysgjerrige følgere som gir klikk og penger? Og akkurat denne influenseren som kan bli en del av et privatrettslig økonomisk krav?

Eller kanskje dette skal tas i de rette klagenemdene og evnt straff i tråd med regelverk?

For jeg tviler sterkt på at folk sjekker med influensere før de engasjerer håndtverkere eller takstmenn.

• Liker 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (15 minutter siden):

Men er det influensere som skal avsløre disse? Influensere som først og fremst er ute etter nysgjerrige følgere som gir klikk og penger? Og akkurat denne influenseren som kan bli en del av et privatrettslig økonomisk krav?

Eller kanskje dette skal tas i de rette klagenemdene og evnt straff i tråd med regelverk?

For jeg tviler sterkt på at folk sjekker med influensere før de engasjerer håndtverkere eller takstmenn.

Har inntrykk av at influensere kun er «sykt fornøyd» med noe når det er et betalt reklameprosjekt. Utover det føler influenserkanaler er mer en kanal for utløp av klaging og misnøye😅

• Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (21 minutter siden):

Er så enig med deg!👌 Dette burde overhode ikke blitt tatt i sosiale medier, men hos de rette instansene.

• Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (47 minutter siden):

Nå var det tilfeldigvis hun som kjøpte dette huset og takstmann har gjort en dritdårlig jobb. Influencere er mennesker de også. Skal ikke de får kjøpe hus på lik linje som deg?

Det tas i de rette kanaler. Og nå har det skjedd noe så hun skal ikke snakke om huset mer. Så noe har skjedd.

Men når så stor ting som dette skjer i byggebransjen, så er det bra det kommer ut! Kanskje ikke på snap, heller ikke avis, så flere får øyene opp!

• Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Skal ikke de får kjøpe hus på lik linje som deg?

Hvor har jeg skrevet det?

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden):

Hvor har jeg skrevet det?

Jeg stilte et spm, ser du ikke spørsmålstegnet?

Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (54 minutter siden):

Nå var det tilfeldigvis hun som kjøpte dette huset og takstmann har gjort en dritdårlig jobb. Influencere er mennesker de også. Skal ikke de får kjøpe hus på lik linje som deg?

Det tas i de rette kanaler. Og nå har det skjedd noe så hun skal ikke snakke om huset mer. Så noe har skjedd.

Men når så stor ting som dette skjer i byggebransjen, så er det bra det kommer ut! Kanskje ikke på snap, heller ikke avis, så flere får øyene opp!

Kan ikke si jeg digger TL men her må jeg si jeg synes det er ille om ikke takstmann har fått med seg alle disse feilene.. å bo i ett hus full av mugg er ikke bra. 

Jeg har ikke fulgt så mye med i saken men håper det ordner seg. Skal vi kjøpe hus så må vi kunne stole på en takstmann 

Endret av elskersommer
  • Nyttig 1
Skrevet

Om dette ikke er nevnt noe om i salgsoppgaven og i taksten. Har hun en sterk sak. Håper hun har en god advokat. Det er snakk om mye penger. Håper hun får bra hjelp nå.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Regner med at klagen er gått på den rette måten også. Jeg selv hadde lagt dette ut på mine kanaler og fortalt det til alle jeg kjenner. Ser ingen grunn til å skjule slike ting når en regelrett er blitt lurt ved et kjøp. Ryktebørsen er av og til ok å bruke. Her er så mye dårlig håndtverk og en takstmann.  Forrige eier kan vel heller ikke vært helt ærlige i egenerklæringen 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Men hvorfor lager hun store overskrifter (mareritt/mer husproblemer/helt knekt...)griner litt på snap, for så å si hun ikke ville si mere? Dette gjør hun bare for å få flere klikk. 

Egentlig liker jeg henne, og føler med henne i huskaos, men sånn clickbaite er bare irriterende!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Morí skrev (18 minutter siden):

Men hvorfor lager hun store overskrifter (mareritt/mer husproblemer/helt knekt...)griner litt på snap, for så å si hun ikke ville si mere? Dette gjør hun bare for å få flere klikk. 

Egentlig liker jeg henne, og føler med henne i huskaos, men sånn clickbaite er bare irriterende!

Kan hun ha blitt kontaktet av advokat om og ikke uttale seg mer på snap? Tenker høyt

Skrevet
Pus123 skrev (19 minutter siden):

Hva var det nye problemet med huset?

Hun sa hun skulle/kunne ikke si mer. Husker ikke nøyaktig hva hun sa.

Skrevet
Morí skrev (25 minutter siden):

Spot on!!! 

Skrevet
tausen skrev (1 time siden):

Regner med at klagen er gått på den rette måten også. Jeg selv hadde lagt dette ut på mine kanaler og fortalt det til alle jeg kjenner. Ser ingen grunn til å skjule slike ting når en regelrett er blitt lurt ved et kjøp. Ryktebørsen er av og til ok å bruke. Her er så mye dårlig håndtverk og en takstmann.  Forrige eier kan vel heller ikke vært helt ærlige i egenerklæringen 

Men hva om hun tar feil? Eller du hadde tatt feil? Vi har kun en side av saken her og det er åpenbart at hun mener hun har rett. Det betyr ikke at det er fakta, eller at andre er enig.

Men med å gå så hardt ut for så mange kan gi den andre part ganske mye ufortjent oppmerksomhet og kritikk - og kanskje og konsekvenser som tap av inntekt eller jobb. Basert på kun Therese sin historie som tjener bare overskriften er stor nok.

Er en grunn til at media ofte ikke omtaler mange av disse sakene for de har et ansvar for hva de publiserer og når de sjekker så er ikke saken helt svart eller hvitt.

Therese og Ø har og pusset opp så mye at det eneste som er uberørt er nesten grunnmuren. Jeg lurer på hvorfor ikke de eller noen av håndverkerne de har brukt har oppdaget noe av dette tidligere? Jeg hadde stilt spørsmål med om ikke noe av arbeidet deres kan være årsaken eller medvirkende.

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Kan hun ha blitt kontaktet av advokat om og ikke uttale seg mer på snap? Tenker høyt

Jo, kan så klart være det. Eller så trenger hu penger nå..så da trengs det mange seere/klikk..🤷‍♀️

• Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (26 minutter siden):

Men hva om hun tar feil? Eller du hadde tatt feil? Vi har kun en side av saken her og det er åpenbart at hun mener hun har rett. Det betyr ikke at det er fakta, eller at andre er enig.

Men med å gå så hardt ut for så mange kan gi den andre part ganske mye ufortjent oppmerksomhet og kritikk - og kanskje og konsekvenser som tap av inntekt eller jobb. Basert på kun Therese sin historie som tjener bare overskriften er stor nok.

Er en grunn til at media ofte ikke omtaler mange av disse sakene for de har et ansvar for hva de publiserer og når de sjekker så er ikke saken helt svart eller hvitt.

Therese og Ø har og pusset opp så mye at det eneste som er uberørt er nesten grunnmuren. Jeg lurer på hvorfor ikke de eller noen av håndverkerne de har brukt har oppdaget noe av dette tidligere? Jeg hadde stilt spørsmål med om ikke noe av arbeidet deres kan være årsaken eller medvirkende.

De har ikke gjort noe med taket der lekkasjen kom fra...det elektriske var dårlig, vindu på et soverom , knirk og dårlig lagt gulv......Hører ikke noe om feil på bad og kjøkken. Ellers er det mye overflate oppussing. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...