Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lulisa skrev (34 minutter siden):

Det verste er at man ikke alltid har valget. Nyhusene var f eks på visning oppi gata i januar, og om de hadde vært eneste budgivere som hadde lagt inn bud til prisantydning, måtte selgerne ha solgt til dem. Vil ikke selgerne det, har man et kontraktsbrudd mellom eiendomsmegler som koster skjorta. Og den kostnaden har man kanskje ikke råd til å ta. 

Dette med at influenserne styrer narrativet er sikkert og visst. De tidligere eierne bor fortsatt i området, og for å si det sånn: de kan bygg. Helt utrolig at Therese tør å lyve så mye som hun gjør om det huset sitt. Merkelig at ingen av de andre boligene rundt har disse problemene, bare hennes🙄

Dette stemmer ikke heldigvis.

Selger står fritt til å akseptere det budet de ønsker, eller ingen av budene om de ønsker det.

https://nef.no/forbruker/kan-selger-avsla-bud-pa-prisantydning/

Sitat

«Jeg var med i en budrunde i går og hadde høyeste bud. Jeg hadde budt 3 millioner kroner, som var prisantydning for boligen i annonseringen. Men selger aksepterte ikke dette budet. Eiendomsmegleren sa at de ville ha en ny visningsrunde. Er dette ok?»

SVAR: Dette er i utgangspunktet ok.

Selger kan velge å ha flere visningsrunder, og står fritt til å akseptere eller avslå bud. Dette følger av vanlig avtalefrihet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser Lien er nominert til en pris i Villoid? Tenker: Whaaaaat? 

Ser også at hun er med i en podcast. chit chat med Helle. 

Undrer meg over hvordan dette skjer, hvem som står bak, hvem som kjenner hvem og dermed sikrer nominasjoner og oppdrag 

Lien er vel svært lite aktuell for tiden? Eller? 

• Liker 2
Skrevet

Hun jobber for eller har et management i Adsalesnorge, det er jo ganske tydelig at de jobber hardt om dagen for å få henne mer aktuell igjen. Tenker det er det man bør forvente av et management. 
Synes de riktignok virker desperate, men det er de kanskje? 

Btw - jeg synes det er gøy de kaller seg Adsales, de prøver liksom ikke skjule det de driver med nemlig reklamesalg 😄

• Liker 1
Skrevet

Gidder folk å se på de her mere?, 

Skrevet
Daniella2026 skrev (3 timer siden):

Gidder folk å se på de her mere?, 

Veldig lite. Hos Sara handler det i hovedsak om unger, hos Monica er det pengebruk og store emosjoner, og hos Therese er hus, oppussing, pesing og stort sett uinteressante ting hun er nyfrelst over. 

Nå er jeg langt under snittet interessert i barn, i tillegg er jeg sterkt imot at barn blir eksponert i sosiale medier. Skulle ønske det enten ble forbudt, eller i det minste regulert inn i en abonnementstjeneste slik at de har en viss kontroll over hvem de eksponerer barna sine for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...