Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sammy! skrev (9 timer siden):

Jeg blir alltid skeptisk når jeg ser de maser om disse proteinpulverene....de aller fleste som trener helt vanlig får nok proteiner gjennom kosten. Liksom, HVA er det hun gjør som krever så voldsomt mye proteiner? Det er jo dessuten mye sunnere å få i seg det man trenger gjennom kosten. 

Er jo helt koko å fremme dette. Ikke trener hun (bortsett fra siste uken) og ikke har hun noe behov for ekstra protein. Spiser man variert får man i seg nok proteiner gjennom normalt kosthold. 
og alt det «sunne» protein tullet hun driver å kjøper er bortkastet. Ultraprossesert «ferdigmat».  
Bare enda en ting butikkene tjener penger på. Nå får man jo til og med knekkebrød med protein 🤦🏼‍♀️ 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dorisdott skrev (27 minutter siden):

Er jo helt koko å fremme dette. Ikke trener hun (bortsett fra siste uken) og ikke har hun noe behov for ekstra protein. Spiser man variert får man i seg nok proteiner gjennom normalt kosthold. 
og alt det «sunne» protein tullet hun driver å kjøper er bortkastet. Ultraprossesert «ferdigmat».  
Bare enda en ting butikkene tjener penger på. Nå får man jo til og med knekkebrød med protein 🤦🏼‍♀️ 

Har hun ikke holdt på å skulle «begynne å trene» før?! 

• Liker 1
Skrevet
Lulisa skrev (9 timer siden):

Jeg har litt vanskelig for å tro på henne, kjenner jeg. Huset lå ute til 11,69 mill, Therese slang 12,25 mill på bordet for å "kapre" det i et tregt boligmarkedet (i Kristiansand). Dersom fuktskader hadde vært et problem ville alt stått i takstrapporten, og da kunne jo heller Therese vært lur og fått huset litt billigere. Men nei, hun ga MER enn nødvendig. I et ganske så dødt boligmarked. 

Alle slike feil og mangler er nøye beskrevet i taksrapporten, er derfor man betaler 20k for å ha takstmann hos seg i 4 timer. Men Therese har selvsagt blitt "overrasket" og fått masse greier i fanget sånn plutselig - eller vil hun bare ha folks sympati så hun kan tjene enda en million å pusse opp for?

Og hun har vel tegnet en eierskifteforsikring? Håper jeg 

• Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (31 minutter siden):

Og synd at hun fronter dette. Men hun har jo et pågående samarbeid vel? 

• Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (22 minutter siden):

Og synd at hun fronter dette. Men hun har jo et pågående samarbeid vel? 

Ja det er samarbeid med proteinpulver leverandør. Typisk proteinpulver som influensere snakker veldig varmt om, men som ingen som trener seriøst og faktisk bruker sånt kjøper… 🤣

Skrevet

Når en produsent av et treningsprodukt bruker en influenser som ikke trener fremstår det som noe useriøst.

Når en influenser som ikke trener reklamerer for et treningsprodukt fremstår det som noe desperat.

Altså skygg unna begge.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (5 timer siden):

Når en produsent av et treningsprodukt bruker en influenser som ikke trener fremstår det som noe useriøst.

Når en influenser som ikke trener reklamerer for et treningsprodukt fremstår det som noe desperat.

Altså skygg unna begge.

Therese trener jevnt og trutt, så da bommer du jo her.

Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Therese trener jevnt og trutt, så da bommer du jo her.

Hva er det hun trener? På å stappe mest mulig dritt i munnen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...