Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Google er en god venn av og til. Husk eller bli husket på fransk. Hun skal fremdeles ha Husk å puste.

Og det understreker jo litt av poenget. Dersom jeg må google meningen av navnet på en butikk - så mener jeg de har bommet. Therese har vel heller ingen kobling til Frankriket? Eller noe av det de selger?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Og det understreker jo litt av poenget. Dersom jeg må google meningen av navnet på en butikk - så mener jeg de har bommet. Therese har vel heller ingen kobling til Frankriket? Eller noe av det de selger?

Nå finnes det vel ingen regler som sier man må ha tilknytning til et språk for å bruke et ord fra språket som bedriftsnavn. Hun synes vel bare det var pent

• Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (4 minutter siden):

Nå finnes det vel ingen regler som sier man må ha tilknytning til et språk for å bruke et ord fra språket som bedriftsnavn. Hun synes vel bare det var pent

Absolutt. Jeg sa bare meningen min.

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Lurer du også på hva Cubus, Lindex, Hennes&Mauritz, Floyd m.m står for eller bare spesifikt Therese sitt brand?

• Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Lurer du også på hva Cubus, Lindex, Hennes&Mauritz, Floyd m.m står for eller bare spesifikt Therese sitt brand?

Ja, men her konsentrerer jeg meg på trådens tema.

• Liker 5
Skrevet

Blir spennende å se om det gjøres noen endringer i eierandelen i firmaet. Hun eier jo «bare» 50% og er styremedlem. Reme er styreleder og Hattrem er Daglig leder. 

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 6.1.2026 den 8.27):

Jeg misliker når norske bedrifter skal være så kreative i valg av navn. Spesielt når en velger noe som virkelig ikke henger på greip med hva en gjør. Og på toppen har de aksent på siste bokstav.

Altså, hva betyr det? Memorarer?  Hva har det med noe av det hun selger å gjøre? Eller er det minner?

Eller er det en smart vri på Me More?

Da likte jeg heller Bye Lien.

Sikter nok mot utlandet 

Skrevet
NiceOrNothing skrev (7 timer siden):

Sikter nok mot utlandet 

😂

• Liker 4
Skrevet

Nytt år, nytt forsøk på å leve det hun kaller sunt.  😵‍💫har startet på godtestopp og snakker øom viktigheten av å få i seg nok protein (ser hun har samarbeid med leverandør av proteinpulver).  
lager «sunne» kjeks og matvarer (les ultraprossesert).

hun som har så lang fartstid innenfor treningsbransjen burde vel ha nok kunnskap til å vite det… 

alle disse såkalte sunne alternativene til godteri er jo ikke sunt i utgangspunktet. Men det er kanskje sunne(re) enn om du hadde f.eks. valgt sjokolade. 

• Liker 4
Skrevet
Dorisdott skrev (9 timer siden):

Nytt år, nytt forsøk på å leve det hun kaller sunt.  😵‍💫har startet på godtestopp og snakker øom viktigheten av å få i seg nok protein (ser hun har samarbeid med leverandør av proteinpulver).  
lager «sunne» kjeks og matvarer (les ultraprossesert).

hun som har så lang fartstid innenfor treningsbransjen burde vel ha nok kunnskap til å vite det… 

alle disse såkalte sunne alternativene til godteri er jo ikke sunt i utgangspunktet. Men det er kanskje sunne(re) enn om du hadde f.eks. valgt sjokolade. 

Da er hun vel snart ute med treningsklær igjen? Regner med det ellers går i Cocos og tur, hypnose, øyebryns-serum og noe relatert til oppussing? Og ja, kjøre/hente dattera? 

• Liker 6
Skrevet
Outandabout skrev (13 minutter siden):

Da er hun vel snart ute med treningsklær igjen? Regner med det ellers går i Cocos og tur, hypnose, øyebryns-serum og noe relatert til oppussing? Og ja, kjøre/hente dattera? 

Jada 😂😂 alle tingene du nevner. 
jeg var innom en gang i jula og innom en gang i går og det er det samme😅

masse nytt treningstøy på gang. Og yoga utstyr. Kjoler i nye farger og kopper, sengetøy, og termoser 

• Liker 2
Skrevet (endret)

IMG_7027.thumb.jpeg.f5ae34f0e56777bffba4fb2d3ff21633.jpeg

Endret av Dorisdott
For stort bilde
Skrevet
Dorisdott skrev (13 minutter siden):

IMG_7027.png

Så hun oppfordrer folk til å sette seg i gjeld for noe hun reklamerer for…. 

• Liker 5
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Så hun oppfordrer folk til å sette seg i gjeld for noe hun reklamerer for…. 

Jupp.

Kynisk.

• Liker 2
Skrevet
Dorisdott skrev (50 minutter siden):

IMG_7027.png

Den tightsen gjør henne ingen tjeneste… 

• Liker 5
Skrevet

Er det fuskepels hun har starta med?. Bruker ikke bry meg om hva folk kler seg  i men. Håper inderlig dette ikke er noe hun har tenkt å satse på🤢

• Liker 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (2 timer siden):

Den tightsen gjør henne ingen tjeneste… 

Hun blir bare større og større. Kanskje bruke treningsklærne til det det egentlig skal brukes til🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Durancell skrev (3 minutter siden):

Hun blir bare større og større. Kanskje bruke treningsklærne til det det egentlig skal brukes til🤷‍♀️

Var innom snap nå, og det snakkes om vanskelige tanker om kropp, mat og vekt... Så nå skal det nok skjerpes! 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...