Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Melkebart1 skrev (5 timer siden):

Neppe, det genererer nok ikke like mye cash i kassa. Jeg følger henne ikke lenger, men gikk inn å kikket på bilavdukinga… Jaggu godt gjort å gjøre såååå mye ut av det😅 Her skal det dras ut for å melke det for det det er verdt 💰🤑

Nei,nei,nei… Det er jo på sånt du ikke må klikke deg inn å gi det engasjement🙈🙊😂 Da blir det bare mer av det👀

Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (1 time siden):

Nei,nei,nei… Det er jo på sånt du ikke må klikke deg inn å gi det engasjement🙈🙊😂 Da blir det bare mer av det👀

Den smygtitten der genererte nok ikke så mange kr🤣🤣 🤭 lover- skal ikke gjøre det igjen😅🏼

• Liker 1
Skrevet

Hun må bare kjøpe ny bil til mannen, men trenger ikke bruke det som clickbait på snap. Det er der det bikker til Harry! 

• Liker 4
Skrevet

Neimen se hvem som prøver seg på clickbait og tro kopi av Kristin Gjelsvik? 🤣

IMG_0878.thumb.jpeg.73e658a17aa53b25a6f8544dd1b887b7.jpeg

Det er for dumt.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Ikke uventet at han må ut i jobb igjen. Hun gikk med et solid underskudd i fjor, shopper som en full sjømann, pusser opp og har ellers lite å komme med.

Også høy gjeld i firmaet. Det der kan ikke vare evig.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (4 minutter siden):

Ikke uventet at han må ut i jobb igjen. Hun gikk med et solid underskudd i fjor, shopper som en full sjømann, pusser opp og har ellers lite å komme med.

Jeg og tenker det er grunnen til jobbytte. Er nok mangel på midler til å lønne han fullt ut. 

• Liker 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 31.12.2025 den 13.02):

Neimen se hvem som prøver seg på clickbait og tro kopi av Kristin Gjelsvik? 🤣

IMG_0878.thumb.jpeg.73e658a17aa53b25a6f8544dd1b887b7.jpeg

Det er for dumt.

Er det influenserne selv som lager de små greiene med gjerne ett tema eller er det snap som fanger de opp ?

• Liker 1
Skrevet
Mei88 skrev (3 minutter siden):

Er det influenserne selv som lager de små greiene med gjerne ett tema eller er det snap som fanger de opp ?

Det er influenseren selv som velger både bilde, tekst og tittel.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Han hadde vel bare permisjon fra sin jobb ut 2025. Så han måtte vel ikke, men valgte å permittere seg for å hjelpe til med alt når de flyttet?
 Er vel ikke akkurat en oppgradering jobbmessig å gå fra en militær jobb(aner dog ikke hva han gjør der men….) til en jobb som potet i sin kones firma. Er vel begrenset hvor spennende hverdagen er på lageret hennes med pakking av kjoler kopper og pysjer

• Liker 5
Skrevet
Dorisdott skrev (41 minutter siden):

Han hadde vel bare permisjon fra sin jobb ut 2025. Så han måtte vel ikke, men valgte å permittere seg for å hjelpe til med alt når de flyttet?
 Er vel ikke akkurat en oppgradering jobbmessig å gå fra en militær jobb(aner dog ikke hva han gjør der men….) til en jobb som potet i sin kones firma. Er vel begrenset hvor spennende hverdagen er på lageret hennes med pakking av kjoler kopper og pysjer

At han velger å gå tilbake til jobben skjønner jeg godt. Fly i beina på TL kan ikke være bra i lengden

• Liker 5
Skrevet

Jøss. Bylien AS har fått seg daglig leder. Det tror jeg gikk meg hus forbi.

• Liker 2
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (28 minutter siden):

Jøss. Bylien AS har fått seg daglig leder. Det tror jeg gikk meg hus forbi.

Den daglige lederen får litt av en utfordring, egenkapital er på ca minus 5,4 millioner... 

Screenshot_20260101_212716_Samsung Internet.jpg

Endret av Sølvberget
  • Liker 2
Skrevet
Sølvberget skrev (47 minutter siden):

Den daglige lederen får litt av en utfordring, egenkapital er på ca minus 5,4 millioner... 

Screenshot_20260101_212716_Samsung Internet.jpg

Er de tallene der i millioner? Altså, har firmaet gjeld på 12mill? 

• Nyttig 2
Skrevet
Dorisdott skrev (19 minutter siden):

Er de tallene der i millioner? Altså, har firmaet gjeld på 12mill? 

Det stemmer.

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (11 timer siden):

At han velger å gå tilbake til jobben skjønner jeg godt. Fly i beina på TL kan ikke være bra i lengden

Han har sannsynligvis kun fått 1 års permisjon fra sin faste jobb. Hos oss får man veldig sjelden lenger permisjon enn 1 år. Hadde aldri sagt opp en god jobb, som en kan risikere å ikke få tilbake senere. Jeg prøvde en gang å få permisjon i ett halvt år pga vill prøve noe helt annet, men fikk avslag. 

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (10 timer siden):

Det stemmer.

Hvordan fungerer det skattemessig? Vet at når man driver firma så kan man regne med minus et år fordi man har en plan om å gå i pluss året etter f.eks… men 12 mill i minus.. den er lei å følge opp(om ikke det er sånn at millionene raser inn da, ikke vet jeg)

Skrevet
Dorisdott skrev (Akkurat nå):

Hvordan fungerer det skattemessig? Vet at når man driver firma så kan man regne med minus et år fordi man har en plan om å gå i pluss året etter f.eks… men 12 mill i minus.. den er lei å følge opp(om ikke det er sånn at millionene raser inn da, ikke vet jeg)

Litt for komplekst å svare på for min del føler jeg.

Men alle bedrifter må ha inntekter til å dekke løpende utgifter. Det kommer forhåpentligvis av salg av tjenester eller produkter, men kan og komme i form av innskudd/lån fra eiere eller banker (kontokreditt eller lån).

Og jeg tipper at det er lån fra bank og eier det her er snakk om. Noe som gjør at de kan drive så lenge de får inn penger til å betale for seg. Men når gjelda skal betales tilbake må de jo ha de pengene - og hvor skal de komme fra? Så de må jo planlegge for inntekt frem i tid som skal dekke de 12 millionene i lån. Jeg forstår ikke hvor de skal komme fra.

• Liker 1
Skrevet

Hun har heller ikke bare Bylien-selskapet. Hun har jo sagt mange ganger at det er ThereseLien as hun lever av. 

Hun har selskaper utover de to også, og det er nok mer komplisert enn at Bylien as gir det fulle bildet av den økonomiske situasjonen. 

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (27 minutter siden):

Litt for komplekst å svare på for min del føler jeg.

Men alle bedrifter må ha inntekter til å dekke løpende utgifter. Det kommer forhåpentligvis av salg av tjenester eller produkter, men kan og komme i form av innskudd/lån fra eiere eller banker (kontokreditt eller lån).

Og jeg tipper at det er lån fra bank og eier det her er snakk om. Noe som gjør at de kan drive så lenge de får inn penger til å betale for seg. Men når gjelda skal betales tilbake må de jo ha de pengene - og hvor skal de komme fra? Så de må jo planlegge for inntekt frem i tid som skal dekke de 12 millionene i lån. Jeg forstår ikke hvor de skal komme fra.

Det er banken som har lånt ut 12 mill til ByLien. Er i hvertfall de som har pant i selskapet mot tilsvarende sum. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...