Kønn Skrevet 26. desember 2025 #7761 Skrevet 26. desember 2025 Sharp75! skrev (2 timer siden): Kan være det ikke var verdt det? Hun sa bare den var ødelagt, skulle komme tilbake til det. Hun sa også han skulle begynne å jobbe igjen, han savnet kolleger. Jeg er ikke noe fan av Therese, aldri vært, men syns hun får litt ufortjent tyn innimellom. Ok. Jeg har blokkert galskapen. Er bare innom her i ny og ne. Skjønner godt han savner kollegaer. De gangene jeg har sett han ligger han på sofaen mens T puster og peser rundt. Det virker som hun ikke slipper han til, men det er bare min oppfattelse. Er vel ca 3 uker siden jeg blokkerte flere fordi jeg ikke vil bidra til disse hinsides inntektene. 9
Dorisdott Skrevet 26. desember 2025 #7762 Skrevet 26. desember 2025 Klittings skrev (På 25.12.2025 den 23.05): Donerer hun til foreningen for hjertesyke barn iår da mon tro? Var ikke penger til det i fjor… Hun sa hun hadde donert penger men ikke snakket høyt om det mener jeg. For det var så mange som hadde meninger om det
Hesya Skrevet 27. desember 2025 #7763 Skrevet 27. desember 2025 Det bilkjøpet er sikkert et betalt samarbeid også 🙄 1
Dorisdott Skrevet 27. desember 2025 #7764 Skrevet 27. desember 2025 Hesya skrev (1 time siden): Det bilkjøpet er sikkert et betalt samarbeid også 🙄 Skulle avdukes på Sulland i Moss 29
skeiv-ostepop Skrevet 27. desember 2025 #7765 Skrevet 27. desember 2025 Dorisdott skrev (44 minutter siden): Skulle avdukes på Sulland i Moss 29 Hva er Moss 29?
Mallisaen Skrevet 27. desember 2025 #7766 Skrevet 27. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Hva er Moss 29? 29.des 👍🏻😄 1
GulleGull Skrevet 27. desember 2025 #7767 Skrevet 27. desember 2025 Dorisdott skrev (13 timer siden): Hun sa hun hadde donert penger men ikke snakket høyt om det mener jeg. For det var så mange som hadde meninger om det Tro aldri på en influensers ord🤥 9
Dorisdott Skrevet 27. desember 2025 #7768 Skrevet 27. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (4 timer siden): Hva er Moss 29? Avdukes i Moss, 29 desember
Sølvberget Skrevet 27. desember 2025 #7769 Skrevet 27. desember 2025 (endret) Dorisdott skrev (6 timer siden): Avdukes i Moss, 29 desember Julegaven til FruLien blir lagt merke til... Endret 27. desember 2025 av Sølvberget 1 1
Outandabout Skrevet 27. desember 2025 #7770 Skrevet 27. desember 2025 Men i alle dager. Ny bil? Og følgerne syns det er flott eller? 3
Dorisdott Skrevet 28. desember 2025 #7771 Skrevet 28. desember 2025 Outandabout skrev (13 timer siden): Men i alle dager. Ny bil? Og følgerne syns det er flott eller? Ja de unner henne det hun som jobber så hardt. Mens noen kommenterer syrlige kommentarer og blir hengt ut. Har ikke sett på henne på mange uker men klikket inn for å se på julebalubaen. 🤪 er vel flott at man tjener penger. Men må man flashe det hele tiden tenker jeg da..synes det er sykt klysete å holde på sånn. 5 4
Anneth Skrevet 29. desember 2025 #7772 Skrevet 29. desember 2025 Jeg har tenkt på det lenge og tenkt at "nei, herregud, akkurat dét kan jeg ikke bry meg med eller henge meg opp i - langt mindre si noe om!" Jeg klarer det ikke lenger! 😬 Er det INGEN i kretsen hennes som kan fortelle henne hvor utrolig stygt det er med de cowboy-bootsene til kjoler??? Sånn. Takk for meg! Beklager! 🫣 4 11
Klittings Skrevet 29. desember 2025 #7773 Skrevet 29. desember 2025 Sølvberget skrev (På 27.12.2025 den 21.39): Julegaven til FruLien blir lagt merke til... Fikk ny bil som er registrert på kona 😅 Det må få mannen til å føle seg som en mann 😂 5 2
gjärd Skrevet 29. desember 2025 #7774 Skrevet 29. desember 2025 Klittings skrev (1 minutt siden): Fikk ny bil som er registrert på kona 😅 Det må få mannen til å føle seg som en mann 😂 Og hun sa at det også var lån på bilen. Jeg og min mann har felles økonomi, jeg har kjøpt meg ny bil, har billån, men det trekkes jo fra felles konto.. Så har han egentlig FÅTT en bil? 😅 Som han kanskje er med og betaler lånet på hver mnd og i tillegg ikke registrert på han eller fått bestemme noe tilleggsutstyr selv… 2 1
Hesya Skrevet 29. desember 2025 #7775 Skrevet 29. desember 2025 Ok, så er det ikke noe sponsa samarbeid da. Men hadde hun blåst det opp så stort om hun hadde kjøpt en genser eller en drill til han i julegave? 🙄
Melkebart1 Skrevet 30. desember 2025 #7776 Skrevet 30. desember 2025 Anneth skrev (17 timer siden): Jeg har tenkt på det lenge og tenkt at "nei, herregud, akkurat dét kan jeg ikke bry meg med eller henge meg opp i - langt mindre si noe om!" Jeg klarer det ikke lenger! 😬 Er det INGEN i kretsen hennes som kan fortelle henne hvor utrolig stygt det er med de cowboy-bootsene til kjoler??? Sånn. Takk for meg! Beklager! 🫣 Ingenting å beklage, vi har jo forskjellig stil alle mann! Jeg er enig med deg- ville aldri kledd meg så harry (etter min mening) og syns det er rart å gå uten stømpebukse på vinterstid😅 Men det er meg, Therese går nok med det hun syns er flott uansett! Men elegant? Neh.. Jeg personlig stusser over kjolebruken hennes. Hun selger dyre kjoler som folk kanskje bruker når de skal pynte seg, men for henne selv så brukes de i selskap, til hverdags OG som maleklær?! Det syns jeg er spesielt😅 4 1
Melkebart1 Skrevet 30. desember 2025 #7777 Skrevet 30. desember 2025 Hesya skrev (7 timer siden): Ok, så er det ikke noe sponsa samarbeid da. Men hadde hun blåst det opp så stort om hun hadde kjøpt en genser eller en drill til han i julegave? 🙄 Neppe, det genererer nok ikke like mye cash i kassa. Jeg følger henne ikke lenger, men gikk inn å kikket på bilavdukinga… Jaggu godt gjort å gjøre såååå mye ut av det😅 Her skal det dras ut for å melke det for det det er verdt 💰🤑 2 2
skeiv-ostepop Skrevet 30. desember 2025 #7778 Skrevet 30. desember 2025 Folk må jo snart være lei. Å gjøre så mye ut av et helt standard bilkjøp med billån er helt hinsides. Man har et rimelig stort ego og/eller ikke helt balansert når dette gjøres til en så stor sak. Og tror folk bryr seg. 8 2
Melkebart1 Skrevet 30. desember 2025 #7779 Skrevet 30. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (2 timer siden): Folk må jo snart være lei. Å gjøre så mye ut av et helt standard bilkjøp med billån er helt hinsides. Man har et rimelig stort ego og/eller ikke helt balansert når dette gjøres til en så stor sak. Og tror folk bryr seg. Hun rigget opp 3(!!) kameraer for å filme avdukingen fra alle kanter. Jeezez! Er jo litt morsomt at noen influencere mener selv at de er down to earth, også oppfører de seg sånn😆🤑 Jeg syns det har blitt verre og verre med galskapen. Greit å tjene penger, og det ER faktisk ganske mange rikinger i Norge, men heldigvis oppfører de færreste seg slik. De hadde jo ikke gjort seg så viktige om de ikke hadde levd av klikk… Håper jeg😂 2 1
Leoline Skrevet 30. desember 2025 #7780 Skrevet 30. desember 2025 Klittings skrev (14 timer siden): Fikk ny bil som er registrert på kona 😅 Det må få mannen til å føle seg som en mann 😂 Hvorfor vise reg.nr på bilen, er vel for å få reaksjoner, men det er jo så enkelt å sjekke eier og heftelser når det blir lagt ut. Hun vil nok ha full kontroll på den mannen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå