Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har også slutta å følge, og det er en befrielse på så mange vis 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lin skrev (9 timer siden):

Jeg har også slutta å følge, og det er en befrielse på så mange vis 

Håper denne galskapen dør sakte men sikkert ut.. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (På 14.12.2025 den 10.31):

Til slutt sier det stopp. 🛑 sånn går det når man glemmer å puste.

Ikke noe rart hun ikke greide å stå i jobb når hun ikke greier det slaraffenlivet hun har nå. Hun må ha utrolig dårlig arbeidskapasitet. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Nussepus skrev (16 timer siden):

Ikke noe rart hun ikke greide å stå i jobb når hun ikke greier det slaraffenlivet hun har nå. Hun må ha utrolig dårlig arbeidskapasitet. 

Haha true! 

Jeg tviler ikke på at det tidvis er travelt, men hun velger arbeidsmengden selv. Og aldri, noensinne, kommer jeg til å tro at hun (og andre influencere) gjør det for annet enn penger. Det som er synd er at de fleste som starter eget firma ikke vasser i penger, hun selger i tillegg privat og familielivet og jeg SKJØNNER ikke hvordan det kan generere så jævlig med penger! For ikke å snakke om absolutt ALLE andre yrker, som faktisk er ekte jobber. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (3 timer siden):

Bak betalingsmur.

Forstår ikke at media gir desse oppmerksomhet 

• Liker 10
Skrevet

Øyvind fikk ny bmw i julegave. 
unner han det , han bor jo tross alt mildt oppi all galaskapen🤭

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ny BMW i julegave? Jeg blir kvalm! 

• Liker 9
Skrevet
Dorisdott skrev (12 minutter siden):

Øyvind fikk ny bmw i julegave. 
unner han det , han bor jo tross alt mildt oppi all galaskapen🤭

Kvalmende!!! Viktig å få det frem på snappen 🤢  Her sitter sååååå mange både småbarnsfamilier og enslige i Norge som ikke har råd til julegaver eller julemat, så sitter enda en influenser og skryter over at de har gitt bil i julegave. Avfølg disse, det er mitt største juleønske , avfølg galskapen

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Outandabout skrev (7 minutter siden):

Ny BMW i julegave? Jeg blir kvalm! 

Kopierer stuntet til Pilotfrue. https://www.dagbladet.no/kjendis/kjopte-julegave-til-millionbelop/82246050

Pilotfrue visste det kom til å provosere og igjen skape inntekt i form av økt aktivitet og engasjement. Er derfor de flasher innkjøpene sine, godt planlagt for inntektsgenerering.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (28 minutter siden):

Kopierer stuntet til Pilotfrue. https://www.dagbladet.no/kjendis/kjopte-julegave-til-millionbelop/82246050

Pilotfrue visste det kom til å provosere og igjen skape inntekt i form av økt aktivitet og engasjement. Er derfor de flasher innkjøpene sine, godt planlagt for inntektsgenerering.

Ja ingen tvil om det, og absolutt fullstendig kvalmende oppførsel!!! Jeg for min del blir ekstremt provosert, og det kunne ikke falle meg inn i drømme engang at de skulle fått ett eneste klikk hos meg igjen etter dette. Jeg har avfulgt alle for en god stund siden.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skal også avfølge og blokkere.... (Som jeg har gjort med nesten alle influensere, gjennom hele Desember - avfulgt og blokkert nesten daglig) ikke fordi Øivind har fått bil... Men fordi for 5-6 uker siden, så sa hun "NÅ, er det slutt på pengene" "nå har vi ikke råd til mer oppussing og nye prosjekter" Allikevel har hun shoppet og shoppet gjennom hele desember - og toppa det hele nå med en ny bil! Det er jo et hån, mot mennesker som sliter med å få endene til å møtes- ved å påstå at hun er blakk... Men allikevel handler for hundretusener av kroner OG en bil! Nei, fy..... 🤨😬😮‍💨🤢.... #avfølg #unfollow ‼️

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Copycat Lien prøver vel å etterligne Pilotfrue.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Donnap skrev (3 timer siden):

Kvalmende!!! Viktig å få det frem på snappen 🤢  Her sitter sååååå mange både småbarnsfamilier og enslige i Norge som ikke har råd til julegaver eller julemat, så sitter enda en influenser og skryter over at de har gitt bil i julegave. Avfølg disse, det er mitt største juleønske , avfølg galskapen

Helt ærlig....jeg hadde og gitt bil i gave til min mann om jeg hadde hatt penger til det. At andre har dårlig råd skal vel ikke gå utover de som har. Det er slik verden er. Noen har mye penger og andre ikke. Bli misunnelig er ikke sunt. Jeg føler med de som har dårlig råd og sliter. Men jeg jobber for de pengene jeg har og har glede av det, selv om jeg på langt nær kan leve over evne men må bruke sunn fornuft.  Men blir ikke irritert over mennesker som har mye mer en meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
tausen skrev (9 minutter siden):

Helt ærlig....jeg hadde og gitt bil i gave til min mann om jeg hadde hatt penger til det. At andre har dårlig råd skal vel ikke gå utover de som har. Det er slik verden er. Noen har mye penger og andre ikke. Bli misunnelig er ikke sunt. Jeg føler med de som har dårlig råd og sliter. Men jeg jobber for de pengene jeg har og har glede av det, selv om jeg på langt nær kan leve over evne men må bruke sunn fornuft.  Men blir ikke irritert over mennesker som har mye mer en meg. 

Det er nok ikke casen at man blir misunnelig, tror de fleste driter i hvordan hun bevilger pengene. Men at det blir «smurt ut «med store overskrifter og clickbite , er jo provoserende for folk som sliter i jula. Om jeg hadde gitt barnet mitt noe veldig kostbart til jul, hadde jeg aldri lagt det ut på snap, nettopp av respekt for andre. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
tausen skrev (16 minutter siden):

Men hadde du klagd til alle og flere tusen følgere at du hadde dårlig råd og at nå var «kontoen tom» først? Og så kjøpt bilen og vist det til alle?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Donnap skrev (3 timer siden):

Ja ingen tvil om det, og absolutt fullstendig kvalmende oppførsel!!! Jeg for min del blir ekstremt provosert, og det kunne ikke falle meg inn i drømme engang at de skulle fått ett eneste klikk hos meg igjen etter dette. Jeg har avfulgt alle for en god stund siden.

"Nina mamma til 7" tok opp dette på sin snap idag, og fortalte om en mer reflektert 13 åring enn dette her som de driver med 

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (25 minutter siden):

Men hadde du klagd til alle og flere tusen følgere at du hadde dårlig råd og at nå var «kontoen tom» først? Og så kjøpt bilen og vist det til alle?

Sa hun noe om når bilen ble kjøpt? 

• Liker 1
Skrevet
tausen skrev (44 minutter siden):

Helt enig. Sånn har det vært i alle år, med eller uten influencere. Man må også slutte og dra kortet at noen har ikke råd. Det er intet nytt. La de som har penger få nyte livet av penger som de selv har tjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...