Isola2 Skrevet 20. november #7661 Skrevet 20. november Sammy! skrev (41 minutter siden): Kan vel unboxe det samme som i fjor? For hvem bryr seg egentlig? Hvem HUSKER hva hun hadde i fjor? Det er kanskje bare meg, jeg blir overrasket over egen julepynt for jeg glemmer hva jeg har. Jeg prøver virkelig å forstå de menneskene som syns det er gøy å se andre pakke ut varer, men jeg klarer ikke. Godt poeng! Men er vel noe med å dokumentere hele prosessen med handletur, vise frem poser og skryte av hvor mye det koster. Vet da søren, jeg forstår ikke greiene med å vise frem alt man kjøper..antageligvis er det fyllmasse for flest mulig snapper og mere penger inn…tilså kjøpe flere ting man ikke trenger. Verden er gal. 1
Roadrunner Skrevet 20. november #7662 Skrevet 20. november Sammy! skrev (2 timer siden): Kan vel unboxe det samme som i fjor? For hvem bryr seg egentlig? Hvem HUSKER hva hun hadde i fjor? Det er kanskje bare meg, jeg blir overrasket over egen julepynt for jeg glemmer hva jeg har. Jeg prøver virkelig å forstå de menneskene som syns det er gøy å se andre pakke ut varer, men jeg klarer ikke. Må da være mye koseligere å pakke opp juelpynt som har en historie? Jeg er sjeleglad for min "hummer-og-kanari"-julepynt, hvor det er ting fra jeg var liten, ting jeg har kjøpt på reise, fått i gave eller kjøpt på en spesiell butikk. Ingenting matcher, men det er jo hele sjarmen! Og det blir heller ikke umoderne, for det var aldri spesielt moderne... 5 2
skeiv-ostepop Skrevet 21. november #7663 Skrevet 21. november Roadrunner skrev (8 timer siden): Må da være mye koseligere å pakke opp juelpynt som har en historie? Jeg er sjeleglad for min "hummer-og-kanari"-julepynt, hvor det er ting fra jeg var liten, ting jeg har kjøpt på reise, fått i gave eller kjøpt på en spesiell butikk. Ingenting matcher, men det er jo hele sjarmen! Og det blir heller ikke umoderne, for det var aldri spesielt moderne... Forskjellen her ligger i at vi andre pynter for å kose oss med førjulstiden. Mens influensere pynter for å lage innhold. Jeg har ulike minner og følelser knyttet til noe av pynten vi har. Som en nøtteknekker vi har i tre. Jeg spiser ikke nøtter men den minner meg om besteforeldrene mine og gir en ekstremt god følelse. Eller den årlige krangelen med samboer om noen skumle nisser på en kjelke. Den har jeg dratt frem hvert år siden jeg flyttet ut og jeg husker den tilbake til de første årene mine. Samboer (og jeg) synes de er skumle men det er minner som jeg drar frem. Influensere får ikke dette forholdet til pynten. Og det er kanskje greit for de. Men litt trist føler jeg å tenke på forbruket. 1 1 6
Outandabout Skrevet 21. november #7664 Skrevet 21. november For det første, hvorfor er hun så oppglødd rundt Vixen? Var hun ikke veldig irritert to år og nesten sånn «fuck V»? Samme greiene nå med stemme-mas…. For det andre om forbruket…. Kortvarig lykke å hente i hus alt det hun kjøper tror jeg. Tenkte også i dag når jeg kjørte hjem fra jobb, på alle de utfordringene og oppgavene jeg i min jobb deler med andre. Tenker på alt jeg har snakket med mine kollegaer om denne uka, gode opplevelser, krevende opplevelser…På hvordan man i et fellessskap gir og tar, passer på hverandre. Tenk Lien og gjengen, alt handler om dem. Stirre i skjermen og prate. Lite kontakt med andre mennesker. Det må være skadelig! 6
Isola2 Skrevet 21. november #7665 Skrevet 21. november Outandabout skrev (3 timer siden): For det første, hvorfor er hun så oppglødd rundt Vixen? Var hun ikke veldig irritert to år og nesten sånn «fuck V»? Samme greiene nå med stemme-mas…. For det andre om forbruket…. Kortvarig lykke å hente i hus alt det hun kjøper tror jeg. Tenkte også i dag når jeg kjørte hjem fra jobb, på alle de utfordringene og oppgavene jeg i min jobb deler med andre. Tenker på alt jeg har snakket med mine kollegaer om denne uka, gode opplevelser, krevende opplevelser…På hvordan man i et fellessskap gir og tar, passer på hverandre. Tenk Lien og gjengen, alt handler om dem. Stirre i skjermen og prate. Lite kontakt med andre mennesker. Det må være skadelig! Tror hun har en drøm om å vinne noe som helst i Vixen, hun har stått der ved siden av de mer vellykka og prisvinnende venninnene sine år etter og heller blitt omtalt som «med følge» enn navnet sitt. 1
Sølvberget Skrevet 22. november #7667 Skrevet 22. november Harnoejegvilsi skrev (28 minutter siden): Er hun nominert til Vixen ? I kategorien "bærekraft"? 🙈😅😅 1
Harnoejegvilsi Skrevet 22. november #7668 Skrevet 22. november Sølvberget skrev (27 minutter siden): I kategorien "bærekraft"? 🙈😅😅 Hva er bærekraftig med det hun gjør ? 1
Isola2 Skrevet 22. november #7669 Skrevet 22. november Harnoejegvilsi skrev (36 minutter siden): Hva er bærekraftig med det hun gjør ? Ingenting..
Orly Skrevet 22. november #7670 Skrevet 22. november Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Er hun nominert til Vixen ? Ja, folkets favoritt
Interiørgla Skrevet 22. november #7671 Skrevet 22. november Orly skrev (16 minutter siden): Ja, folkets favoritt 😂 Herregud.. Reme og gjengen har stått på for T L skjønner jeg. 1
Melkebart1 Skrevet 23. november #7672 Skrevet 23. november Sølvberget skrev (16 timer siden): I kategorien "bærekraft"? 🙈😅😅 Jeg var inne og kikka, og kunne bare se at hun er nominert til folkets favoritt🧐 Ingen Therese på bærekraft?
FreezeandFawn Skrevet 23. november #7673 Skrevet 23. november Melkebart1 skrev (6 timer siden): Jeg var inne og kikka, og kunne bare se at hun er nominert til folkets favoritt🧐 Ingen Therese på bærekraft? Nei, det var en fleip fordi hun shopper som en gal. 2
Harnoejegvilsi Skrevet 23. november #7674 Skrevet 23. november Orly skrev (På 22.11.2025 den 14.38): Ja, folkets favoritt Javel. Så da regner jeg med hun får gnagsår på knærne,på grunn av at hun mest sannsynlig, er i gang med tigging om stemmer. Usikker på hva jeg tenker om vixen, men høres ut som «Gutteklubben grei» 3
skeiv-ostepop Skrevet 23. november #7675 Skrevet 23. november Så i fjor tok hun et «opprør» mot Vixen og betalte mye for en kjole med statementet «Therese who?» og i år er hun nominert og allerede skal hun sanke stemmer? Som om det ikke er åpenbart at det er sympatinominering og hele Vixen er arrangert. Og Therese lar seg lure. 5
happygilmore Skrevet 23. november #7676 Skrevet 23. november (endret) Jeg har sluttet å irritere meg over julepynt som kommer tidlig i butikkene, men hva skjer i influenser-verden? De kaller det jul nå, «koselig med jul» sier de etter å ha plassert kranser og juletrær i stua… Jul? Det er jo ikke advent en gang. Og folk må gjerne pynte tidlig, men det er vel uansett ikke JUL ennå..? Endret 23. november av happygilmore Skrivefeil 3 6
Anneth Skrevet 24. november #7677 Skrevet 24. november Manisk i blikket. Peser i ett kjør. Bytter og maler og flytter og shopper. (Og shopper og shopper). 🙄 Remember to breathe...? 3 2
Gjest Maiken2025 Skrevet 24. november #7678 Skrevet 24. november Når du leser nyheter om hvor mange som gruer seg til julen. Som ikke vet hvordan de skal ha råd. Men disse folka ser vel ikke utenfor sin egen boble . Hun hadde aldri vært der hun er. Om det ikke var for alle som har gitt hun klikk. Og handler hos henne. Hun får kose seg med all juletingene sine. Heier på folk som deler av sin overflod .
Melkebart1 Skrevet 25. november #7679 Skrevet 25. november FreezeandFawn skrev (På 23.11.2025 den 12.55): Nei, det var en fleip fordi hun shopper som en gal. Åja hahah!
Melkebart1 Skrevet 25. november #7680 Skrevet 25. november Anneth skrev (21 timer siden): Manisk i blikket. Peser i ett kjør. Bytter og maler og flytter og shopper. (Og shopper og shopper). 🙄 Remember to breathe...? Med russerlua på snei… Håper de kårer noen som virkelig fortjener det og ikke bare peiser på med…. Ingenting?! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå