Angel75 Skrevet 11. november #7641 Skrevet 11. november Dorisdott skrev (2 timer siden): Hun er over snittet glad i alle anledninger hvor hun kan shoppe inn masse ræl. Og pynte opp. Et ustoppelig bruk og kast opplegg.. lurer på hvor det har blitt av alt hun har handlet inn til jul og Halloween de seneste årene Kønn skrev (1 time siden): Kaster hun alt etter hvert? Hun handler jo mengder til hver anledning hvert eneste år. Nei, hun kaster ikke. Hun visste ikke hvor alt var etter flytting. Og til jul måtte de ha mer, for huset var større enn det forrige. 2
Outandabout Skrevet 12. november #7642 Skrevet 12. november Skjer med at saken (uten innhold) på vg dukker opp med jevne mellomrom? 3
Gjest Maiken2025 Skrevet 18. november #7643 Skrevet 18. november Havnet innom hun i dag. Da hun var på utforsk . Angrer jo like fort. Forbruk kjøpe pynte hjemmet går det i. Gubben som er vant å være i skikkelig jobb må kanskje savne det😂
Outandabout Skrevet 18. november #7644 Skrevet 18. november Hun har ikke tid å møte fysisk i morgenmøte. Har for mye denne uka. Oppussing, shopping, henge opp julelys, og mye annet som vi andre utfører etter 7.5 t jobbdag. Det er ei heller så ydymykt å fortelle at man har brukt 40 000 på Elkjøp 7
Kønn Skrevet 18. november #7645 Skrevet 18. november Outandabout skrev (5 minutter siden): Hun har ikke tid å møte fysisk i morgenmøte. Har for mye denne uka. Oppussing, shopping, henge opp julelys, og mye annet som vi andre utfører etter 7.5 t jobbdag. Det er ei heller så ydymykt å fortelle at man har brukt 40 000 på Elkjøp Blir bare verre og verre. 2
Gjest Maiken2025 Skrevet 18. november #7646 Skrevet 18. november Kønn skrev (57 minutter siden): Blir bare verre og verre. Ja merker stor forskjell . Hun var engang grei å se på. Tatt helt av . Så jobben er å ordne å pynte hjemme sykt.
lin Skrevet 18. november #7647 Skrevet 18. november Mitt inntrykk er at det alltid kjøpes nytt av pynt også? Både til Halloween, jul og andre tider. En del ble nok solgt på garasjesalget og ble ikke med til det nye huset. Men hun hadde vel litt nytt i rekkehuset også? godt innhold kunne jo vært å gjenbruke pynten man allerede har og tidligere investert i. Vise nye bruksmåter evt eller noe 🤷♀️ 2 1
Isola2 Skrevet 18. november #7648 Skrevet 18. november lin skrev (2 timer siden): Mitt inntrykk er at det alltid kjøpes nytt av pynt også? Både til Halloween, jul og andre tider. En del ble nok solgt på garasjesalget og ble ikke med til det nye huset. Men hun hadde vel litt nytt i rekkehuset også? godt innhold kunne jo vært å gjenbruke pynten man allerede har og tidligere investert i. Vise nye bruksmåter evt eller noe 🤷♀️ Er ganske trist utvikling. Men gammel pynt gir vel ikke kåntent i form av unboxing og alt det andre meningsløse disse influenserne holder på med 5 1
¤flicka¤ Skrevet 18. november #7649 Skrevet 18. november Isola2 skrev (27 minutter siden): Er ganske trist utvikling. Men gammel pynt gir vel ikke kåntent i form av unboxing og alt det andre meningsløse disse influenserne holder på med Og så er det på mange måter et paradoks at selv om det kjøpes og kjøpes og pyntes og pyntes så er huset dørgende kjedelig og intetsigende og ikke minst BEIGE. 6 1
Kønn Skrevet 20. november #7650 Skrevet 20. november Hun jobber så mye og er så sliten. Tar på med pilates, hypnose, frisørtime, shopping og ikke minst går tur med Cocos. Oj, glemte alle møtene og turer innom kontoret. Ja, hun har sikkert hektiske dager, men er også privilegert som kan sjonglere tiden sin. Hvorfor fokuserer hun bare på det negative når hun er så heldig? Vil hun ha sympati kanskje🤷🏻♀️ 2 4
Vimsa84 Skrevet 20. november #7651 Skrevet 20. november Kønn skrev (7 minutter siden): Hun jobber så mye og er så sliten. Tar på med pilates, hypnose, frisørtime, shopping og ikke minst går tur med Cocos. Oj, glemte alle møtene og turer innom kontoret. Ja, hun har sikkert hektiske dager, men er også privilegert som kan sjonglere tiden sin. Hvorfor fokuserer hun bare på det negative når hun er så heldig? Vil hun ha sympati kanskje🤷🏻♀️ blir bare kvalmt...Mye av dette er ting vi andre må gjøre ETTER en hektisk og slitsom arbeidsdag. Så burde slutte å klage. Det stresset hun har, er det kun hun selv som legger opp til. 4 5
Interiørgla Skrevet 20. november #7652 Skrevet 20. november Kønn skrev (18 minutter siden): Hun jobber så mye og er så sliten. Tar på med pilates, hypnose, frisørtime, shopping og ikke minst går tur med Cocos. Oj, glemte alle møtene og turer innom kontoret. Ja, hun har sikkert hektiske dager, men er også privilegert som kan sjonglere tiden sin. Hvorfor fokuserer hun bare på det negative når hun er så heldig? Vil hun ha sympati kanskje🤷🏻♀️ Dette livet Therese har valgt gjorde hun frivillig. Og med det sagt så kanskje det ikke er den fysiske kroppen til Therese som er sliten? Mye mulig dette kommer av mye uro om penger, angst for deling av absolutte alle sider av livet til flere tusen ukjente mennesker osv. Dere må huske på at fordi om dere tror dere kjenner Therese, vet hun absolutt ingenting om dere! Og intensjonen seerne har. Jeg hadde ikke sovet godt med alt dette som utgangspunkt. 3 3
Kønn Skrevet 20. november #7653 Skrevet 20. november Interiørgla skrev (2 timer siden): Dette livet Therese har valgt gjorde hun frivillig. Og med det sagt så kanskje det ikke er den fysiske kroppen til Therese som er sliten? Mye mulig dette kommer av mye uro om penger, angst for deling av absolutte alle sider av livet til flere tusen ukjente mennesker osv. Dere må huske på at fordi om dere tror dere kjenner Therese, vet hun absolutt ingenting om dere! Og intensjonen seerne har. Jeg hadde ikke sovet godt med alt dette som utgangspunkt. Om hun hadde uro for penger, hvorfor all denne sløsinga? Ellers enig med deg. 1
Interiørgla Skrevet 20. november #7654 Skrevet 20. november Kønn skrev (34 minutter siden): Om hun hadde uro for penger, hvorfor all denne sløsinga? Ellers enig med deg. Nå er det vel slik at hun har oppgradert bosted som er rimelig kostbart. Dette huset er vel finansiert igjennom banken og med dagens rente kan vi bare tenke oss de månedlige avdragene. Hun lever av å pushe fast fashion og lage innhold på den gule plattformen. Er jo tydelig i dagens bilde at å drive med oppussing er populært, så hvor mye investeringen i forhold til inntjeningen er vet jo ingen. Hun pusher jo reklame på produkter som aldri før så, så godt tror jeg ikke det står til. 1 2
Isola2 Skrevet 20. november #7655 Skrevet 20. november Interiørgla skrev (6 minutter siden): Nå er det vel slik at hun har oppgradert bosted som er rimelig kostbart. Dette huset er vel finansiert igjennom banken og med dagens rente kan vi bare tenke oss de månedlige avdragene. Hun lever av å pushe fast fashion og lage innhold på den gule plattformen. Er jo tydelig i dagens bilde at å drive med oppussing er populært, så hvor mye investeringen i forhold til inntjeningen er vet jo ingen. Hun pusher jo reklame på produkter som aldri før så, så godt tror jeg ikke det står til. Men hvem er det interessant for? Virker som om det gjelder å produsere mange snapper og komme med sjokkerende clickbaits som er greia. Og da blir det kvantitet over kvalitet. 1
Interiørgla Skrevet 20. november #7656 Skrevet 20. november (endret) Isola2 skrev (5 minutter siden): Men hvem er det interessant for? Virker som om det gjelder å produsere mange snapper og komme med sjokkerende clickbaits som er greia. Og da blir det kvantitet over kvalitet. Nei det kan en jo spørre seg. Det må nesten de som liker dette svare på. Jeg finner det skremmende å se dette parasosiale forholdet influensere spiller på i forhold til sine følgere, ikke minst nå hvilke følger dette får, når vi ser bedrifter søker samarbeid med influensere i stedet for vanlige kommersielle plattformer. Endret 20. november av Interiørgla Presisering 3
Interiørgla Skrevet 20. november #7657 Skrevet 20. november (endret) Interiørgla skrev (5 minutter siden): Nei det kan en jo spørre seg. Det må nesten de som liker dette svare på. Jeg finner det skremmende å se dette parasosiale forholdet influensere spiller på i forhold til sine følgere, ikke minst nå hvilke følger dette får, når vi ser bedrifter søker samarbeid med influensere i stedet for vanlige kommersielle plattformer. Før søkte vi informasjon om produktet på selve emballasjen, omdømmet til bedrifter. nå går det mye på erfaring fra f.eks. en influenser som Therese og da kun basert på hennes preferanser som til og med kan være falske. Endret 20. november av Interiørgla Tillegg 2 1
Gjest Maiken2025 Skrevet 20. november #7658 Skrevet 20. november Hun skjønner kanskje hun må spare litt på innkjøp . Når seer tall raser nedover. Folk må vel få nok å se hun sysler hjemme og er med henne på shopping .
Angel75 Skrevet 20. november #7659 Skrevet 20. november Interiørgla skrev (3 timer siden): Før søkte vi informasjon om produktet på selve emballasjen, omdømmet til bedrifter. nå går det mye på erfaring fra f.eks. en influenser som Therese og da kun basert på hennes preferanser som til og med kan være falske. Før så man reklame på tv/aviser og stolte på de. Eller spurte familie/venner. Det siste har faktisk ikke dødd ut, takk og lov. Så er det lov å tenke sjæl.
Sammy! Skrevet 20. november #7660 Skrevet 20. november Isola2 skrev (På 18.11.2025 den 21.29): Er ganske trist utvikling. Men gammel pynt gir vel ikke kåntent i form av unboxing og alt det andre meningsløse disse influenserne holder på med Kan vel unboxe det samme som i fjor? For hvem bryr seg egentlig? Hvem HUSKER hva hun hadde i fjor? Det er kanskje bare meg, jeg blir overrasket over egen julepynt for jeg glemmer hva jeg har. Jeg prøver virkelig å forstå de menneskene som syns det er gøy å se andre pakke ut varer, men jeg klarer ikke. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå