Isola2 Skrevet 21. oktober #7601 Skrevet 21. oktober Outandabout skrev (11 timer siden): Faller dessverre altfor ofte for fristelsen å gå inn ja. Tenker også man må innom for å kunne melde til FT ved mangel på reklame. Det har det vært mye av i monitor den siste tiden. Helt bevisst. Skal de mene at man faktisk skal definere influencer som yrke, må de også forholde seg til lovverk. MEN, tror Lien opplever denne tilværelsen som et enormt press, derav denne oppussingen, ekstremt forbruk, og i det hele tatt et jag etter å produsere innhold. Tenker det umulig kan være bra for henne på langsikt. Vet ikke om det var svar på spørsmålet ditt men… Jeg tror du og mange andre gjør større nytte om dere bare slutter å følge og slutte å se på henne. Bruk tiden på noe nyttig i stedet:) 7 8
Minlillelykke Skrevet 22. oktober #7602 Skrevet 22. oktober Utifra hva som blir skrevet her hadde nok helse til Therese hatt det bedre med huset i Våler. Jeg følger ikke noen influensere lenger, klikker aldri inn da jeg ikke synes noe om sløseriet de bedriver 2 5
Måne Rampelyset Skrevet 22. oktober #7603 Skrevet 22. oktober Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Gjest Maiken2025 Skrevet 24. oktober #7604 Skrevet 24. oktober For et mas og stress uansett hva hun skal gjøre.
Mallisaen Skrevet 25. oktober #7605 Skrevet 25. oktober Maiken2025 skrev (22 timer siden): For et mas og stress uansett hva hun skal gjøre. Hun maser og jager, puster og peser, starter prosjekt på prosjekt, så er hun ferdig med det og det- DA skal man ta taket og bytte vinduer og Gud vet hva... Det kommer til å tippe totalt- Samarbeid på samarbeid- blir lite troverdig. Et eeevig jag... Noen i hennes nære omkrets burde satt seg ned med ho... 🥵🫣❣️ 9 3
Gjest Maiken2025 Skrevet 25. oktober #7606 Skrevet 25. oktober Mallisaen skrev (2 timer siden): Hun maser og jager, puster og peser, starter prosjekt på prosjekt, så er hun ferdig med det og det- DA skal man ta taket og bytte vinduer og Gud vet hva... Det kommer til å tippe totalt- Samarbeid på samarbeid- blir lite troverdig. Et eeevig jag... Noen i hennes nære omkrets burde satt seg ned med ho... 🥵🫣❣️ Enig. Ikke bra slik hun holder på.
Outandabout Skrevet 26. oktober #7607 Skrevet 26. oktober Veldig viktig for henne å promotere koreansk hudpleie nå, fra andre leverandører enn QKC. Tenker det er litt sånn «in your face» og bitterhet fra Lien. Hvorfor ikke bare la saken ligge? 5 1
Dorisdott Skrevet 26. oktober #7608 Skrevet 26. oktober Barnslig og skikkelig uproff oppførsel av et voksent menneske. 5
Orly Skrevet 26. oktober #7609 Skrevet 26. oktober Outandabout skrev (6 timer siden): Veldig viktig for henne å promotere koreansk hudpleie nå, fra andre leverandører enn QKC. Tenker det er litt sånn «in your face» og bitterhet fra Lien. Hvorfor ikke bare la saken ligge? Hun er fryktelig barnslig 3 3
Outandabout Skrevet 27. oktober #7611 Skrevet 27. oktober Lang tale om hvor suksessrik hun er med 3 AS, men klarer ikke merke med egenreklame 1 4
Full kontroll Skrevet 27. oktober #7612 Skrevet 27. oktober (endret) . Endret 27. oktober av Full kontroll
Måne Rampelyset Skrevet 27. oktober #7613 Skrevet 27. oktober Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Kønn Skrevet 27. oktober #7614 Skrevet 27. oktober Outandabout skrev (På 26.10.2025 den 14.46): Veldig viktig for henne å promotere koreansk hudpleie nå, fra andre leverandører enn QKC. Tenker det er litt sånn «in your face» og bitterhet fra Lien. Hvorfor ikke bare la saken ligge? Fisker vel etter et nytt samarbeid med nytt merke. 5
Gjest Maiken2025 Skrevet 27. oktober #7615 Skrevet 27. oktober De damene bruker ørten ulike produkter den ene skal liksom bli bedre nå og en annen dagen etter. De tipsene de kommer med er så lite troverdig . Kan jo ikke ta notis av noe av alt de bruker av sminke .
togu81 Skrevet 28. oktober #7616 Skrevet 28. oktober Liveshowet i går var spesielt å se på. Hun avbryter SET konstant. SET får ikke fullført noe, før Therese overtar. Litt slitsomt å følge med på... flere som syntes det? 3 1
Outandabout Skrevet 28. oktober #7617 Skrevet 28. oktober Vær så snill: send bilder av Lien og umerket reklame til FT! Det er MYE! 6
Blubbalubba Skrevet 28. oktober #7618 Skrevet 28. oktober Må jo svi litt ekstra nå som bestissen Sara E nå skryter så av Qkc og skal ha live shopping med dem og foreldrene sine. 4
Inga-pinga Skrevet 29. oktober #7619 Skrevet 29. oktober Blubbalubba skrev (8 timer siden): Må jo svi litt ekstra nå som bestissen Sara E nå skryter så av Qkc og skal ha live shopping med dem og foreldrene sine. Skal hun ha live shopping med foreldrene på hudpleie? Altså da mister jeg respekten for Qkc helt! 2 5
lin Skrevet 29. oktober #7620 Skrevet 29. oktober Inga-pinga skrev (4 timer siden): Skal hun ha live shopping med foreldrene på hudpleie? Altså da mister jeg respekten for Qkc helt! Jeg er så enig!! Og det er synd, for jeg er strålende fornøyd med QKC og har brukt produktene fast i 4 år. Har så lyst til å skrive noe konstruktivt til dem. Synes ambassadørene de har er troverdige og stødige, men dette her…. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå