Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Debbie M skrev (14 timer siden):

Det var jaggu ikke mye av TL i den øyenbrynsreklamen hos Vita, kun Monica så langt jeg klarte å se.

Hun har ikke noe fotofjes, så jeg ble forundret over at hun sa hun skulle være ansiktet utad. Nå har hun nok havnet som ansiktet som er bakerst.

Lever opp til den kjolen sin…Therese who..?!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor annonserer hun ikke hvem som vant caia kalenderen? Virker lite troverdig og useriøs. Tviler på at noen vant. Var vel kun for å få klikk

• Liker 4
Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Hvorfor annonserer hun ikke hvem som vant caia kalenderen? Virker lite troverdig og useriøs. Tviler på at noen vant. Var vel kun for å få klikk

Det har hun gjort 

• Liker 7
Skrevet

Halloween make-up på gang eller? Hun ser jo syk ut med alle de beige-tonene også i ansiktet. For ett søl! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (7 timer siden):

Det gjorde hun 🙂

• Liker 1
Skrevet

Ærlig talt! Den VG artikkelen! 

Innhold 

Følte huset var et bomkjøp - måtte pusse opp

Reprise av historien om å møte veggen 

Spontanabort 

Abort 

Også, hva tjener Lien? 

Er VG kjøpt og betalt av desse influencer-byråene? For her virker det nesten som at artikkelen skal åpne opp øynene til folk, få frem Lien sin karriere.

«100.000 kroner for ett innlegg og en story for Lampehuset. Da fikk jeg bakoversveis. Nå er mine best betalte oppdrag liveshopping hvor jeg får 115.000 kroner per sending, forteller hun.»

Dette er kanskje den dummeste artikkel jeg har lest, og jeg er sjokkert over VG ..

• Liker 7
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Outandabout skrev (1 time siden):

Ærlig talt! Den VG artikkelen! 

Innhold 

Følte huset var et bomkjøp - måtte pusse opp

Reprise av historien om å møte veggen 

Spontanabort 

Abort 

Også, hva tjener Lien? 

Er VG kjøpt og betalt av desse influencer-byråene? For her virker det nesten som at artikkelen skal åpne opp øynene til folk, få frem Lien sin karriere.

«100.000 kroner for ett innlegg og en story for Lampehuset. Da fikk jeg bakoversveis. Nå er mine best betalte oppdrag liveshopping hvor jeg får 115.000 kroner per sending, forteller hun.»

Dette er kanskje den dummeste artikkel jeg har lest, og jeg er sjokkert over VG ..

Hvorfor!!! Trykkes det i Vg hva hun tjener på live shopping og at hun aborterte…er dette nyheter som folk vil ha? Og hva er denne hemmeligheten? 
🫣

IMG_6534.jpeg

Endret av Dorisdott
La til mer teks og et bilde
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Den hemmeligheten er vel en ting for å gjøre folk nysgjerrige sånn at de følger = mer penger i kassa 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (40 minutter siden):

Hvorfor!!! Trykkes det i Vg hva hun tjener på live shopping og at hun aborterte…er dette nyheter som folk vil ha? Og hva er denne hemmeligheten? 
🫣

IMG_6534.jpeg

Fatter ikke at man gir sånne spalteplass…for en dum artikkel. Den der aborthistorien provoserte meg..for hun sier hun fikk så mye hat for å dele…men det er jo HVORDAN hun delte det, men å bruke clickbait og lage store gule overskrifter rundt det som var kvalmende, ikke AT hun delte. Stopp verden, jeg vil av…

• Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet

Så enig i dette du sier om hat. 
Jeg tenker at Lien virkelig har brukt abort for alt det er verdt. Det er rett og slett bare penger som driver henne fremover. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest Maiken2025
Skrevet

Kjemper veldig for klikk . Samme igjen og igjen. 

Skrevet

Finner ikke igjen artikkelen 

Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Finner ikke igjen artikkelen 

Ligger på forsiden hos meg.

Screenshot_2025-10-19-00-47-21-14_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Skrevet
FreezeandFawn skrev (17 timer siden):

Ligger på forsiden hos meg.

Screenshot_2025-10-19-00-47-21-14_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Artig at de har endra på tittelen…

• Liker 3
Skrevet

Den artikkelen er jo som en jobbsøknad. Her prøver jo lien hardt å selge seg inn. «Se hvor suksessrik jeg har, book meg!» 

Det er en ting, men ærlig talt, hva tenker VG her! 

• Liker 5
Skrevet

Ser hun pakker inn julegaver i dag. Det er bare så heseblesende 

• Liker 1
Gjest Maiken2025
Skrevet
Outandabout skrev (6 timer siden):

Ser hun pakker inn julegaver i dag. Det er bare så heseblesende 

Ser du på alt hun deler?. 

Skrevet

Faller dessverre altfor ofte for fristelsen å gå inn ja. Tenker også man må innom for å kunne melde til FT ved mangel på reklame. Det har det vært mye av i monitor den siste tiden. Helt bevisst. Skal de mene at man faktisk skal definere influencer som yrke, må de også forholde seg til lovverk. 

MEN, tror Lien opplever denne tilværelsen som et enormt press, derav denne oppussingen, ekstremt forbruk, og i det hele tatt et jag etter å produsere innhold. Tenker det umulig kan være bra for henne på langsikt. 

Vet ikke om det var svar på spørsmålet ditt men… 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Maiken2025
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Faller dessverre altfor ofte for fristelsen å gå inn ja. Tenker også man må innom for å kunne melde til FT ved mangel på reklame. Det har det vært mye av i monitor den siste tiden. Helt bevisst. Skal de mene at man faktisk skal definere influencer som yrke, må de også forholde seg til lovverk. 

MEN, tror Lien opplever denne tilværelsen som et enormt press, derav denne oppussingen, ekstremt forbruk, og i det hele tatt et jag etter å produsere innhold. Tenker det umulig kan være bra for henne på langsikt. 

Vet ikke om det var svar på spørsmålet ditt men… 

OK virker som mange har den grunn hvem jeg spør. Av ulike påvirker i samfunnet. Håper det kan bety noe den jobben dere gjør. De kan jo alle leve på sløse siden og ha god råd. Så lenge alle klikk holder seg oppe. Synes denne bransjen er så negativ på så mange måter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...