snute Skrevet i går, 08:45 #7561 Skrevet i går, 08:45 Jeg tror det er jaget etter suksess og penger som sliter henne ut. Det at hun liksom er så «good» girl og ikke vil tråkke på andre tror jeg ikke noe på etter QKC saken. Hun må jo heller ikke pusse opp hele huset med en gang, men hun virker til å være ekstremt opptatt av fasade. Og så irriterer det meg litt når hun sier at hun ikke kan ta fri og logge av, klart hun kan det! Mulig hun taper litt penger, men hun kan ta helt fri noen dager om hun virkelig vil. 7 2
Maiken2025 Skrevet i går, 09:31 #7562 Skrevet i går, 09:31 snute skrev (44 minutter siden): Jeg tror det er jaget etter suksess og penger som sliter henne ut. Det at hun liksom er så «good» girl og ikke vil tråkke på andre tror jeg ikke noe på etter QKC saken. Hun må jo heller ikke pusse opp hele huset med en gang, men hun virker til å være ekstremt opptatt av fasade. Og så irriterer det meg litt når hun sier at hun ikke kan ta fri og logge av, klart hun kan det! Mulig hun taper litt penger, men hun kan ta helt fri noen dager om hun virkelig vil. Men er ikke denne Snapchat avtale med det gule over. At de må poste for å beholde osv? Mener noen sa det?.
Kønn Skrevet 22 timer siden #7563 Skrevet 22 timer siden snute skrev (1 time siden): Jeg tror det er jaget etter suksess og penger som sliter henne ut. Det at hun liksom er så «good» girl og ikke vil tråkke på andre tror jeg ikke noe på etter QKC saken. Hun må jo heller ikke pusse opp hele huset med en gang, men hun virker til å være ekstremt opptatt av fasade. Og så irriterer det meg litt når hun sier at hun ikke kan ta fri og logge av, klart hun kan det! Mulig hun taper litt penger, men hun kan ta helt fri noen dager om hun virkelig vil. Hun tråkker på folk når hun henger ut følgere som sender henne kommentarer. Hun henger ut samarbeidspartnere. Hun henger ut Vixen og de der som mener noe annet enn henne. Og en annen ting. Har hun ikke en mann som jobber for seg. Virker som han jobber som fisker med hunden. Det virker som hun er utrolig kontrollerende. Det tar energi. 5
FreezeandFawn Skrevet 22 timer siden #7564 Skrevet 22 timer siden Nå er jeg langt fra ekspert innen temaet, men synes ikke det ansiktet skriker fillers. Ser ut som hun er sliten, pløsete og pjusk. Synes stadig jeg hører om småsjuk og ikke i form, og jeg følger ikke med daglig engang. Jeg tolket det dithen at kroppen ikke er fornøyd med livet hun lever. 2 3
Dorisdott Skrevet 21 timer siden #7565 Skrevet 21 timer siden FreezeandFawn skrev (1 time siden): Nå er jeg langt fra ekspert innen temaet, men synes ikke det ansiktet skriker fillers. Ser ut som hun er sliten, pløsete og pjusk. Synes stadig jeg hører om småsjuk og ikke i form, og jeg følger ikke med daglig engang. Jeg tolket det dithen at kroppen ikke er fornøyd med livet hun lever. Jeg tok en titt på instaen hennes for en tid tilbake, for synes hun er så forandret. og for bare et par år siden så hun så mye freshere ut enn det hun gjør nå. Hun tar ikke lenger vare på seg selv ser det ut som. Har også gått opp ganske mye. Ser det veldig godt når man ser tilbake på bilder. Nå er alt bare hurramegrundt 24/7 og så masete. litt av alt og ingenting…ikke rart hun er sliten 😵💫😵💫 3 1
elskersommer Skrevet 16 timer siden #7566 Skrevet 16 timer siden Ser hun har fått ny daglig leder i firma. Er det for å prøve å snu bedriften over fra minus til pluss i regnskapet? Bilde fra TL sin Snapchat 2
Anonym_2024 Skrevet 16 timer siden #7567 Skrevet 16 timer siden elskersommer skrev (17 minutter siden): Ser hun har fått ny daglig leder i firma. Er det for å prøve å snu bedriften over fra minus til pluss i regnskapet? Bilde fra TL sin Snapchat Hun har på seg bunadskjorten til Sandra Lyng? 🙈 2
Bibbi_ Skrevet 12 timer siden #7568 Skrevet 12 timer siden elskersommer skrev (4 timer siden): Ser hun har fått ny daglig leder i firma. Er det for å prøve å snu bedriften over fra minus til pluss i regnskapet? Bilde fra TL sin Snapchat Hvordan har hun (bylien) økonomi til å lønne en daglig leder? 1
Bibbi_ Skrevet 12 timer siden #7569 Skrevet 12 timer siden Anonym_2024 skrev (3 timer siden): Hun har på seg bunadskjorten til Sandra Lyng? 🙈 Bunadskjorte til hverdags? 1
Anonym_2024 Skrevet 11 timer siden #7570 Skrevet 11 timer siden Bibbi_ skrev (43 minutter siden): Bunadskjorte til hverdags? Ser slik ut, og ikke merket som reklame heller.
Angel75 Skrevet 10 timer siden #7571 Skrevet 10 timer siden Anonym_2024 skrev (5 timer siden): Hun har på seg bunadskjorten til Sandra Lyng? 🙈 Den heter drømmebluse. Til festdrakt eller til en fin bukse/skjørt. Skapt for deg som kler deg for å imponere deg selv. Så selges ikke som bunadsskjorte.
oss-to Skrevet 10 timer siden #7572 Skrevet 10 timer siden Angel75 skrev (12 minutter siden): Den heter drømmebluse. Til festdrakt eller til en fin bukse/skjørt. Skapt for deg som kler deg for å imponere deg selv. Så selges ikke som bunadsskjorte. Ikkje sant! Ein ser dette all over . Influensarane støttar kvarandre. Er mykje gratisreklame i det. 1
Outandabout Skrevet 4 timer siden #7573 Skrevet 4 timer siden oss-to skrev (6 timer siden): Ikkje sant! Ein ser dette all over . Influensarane støttar kvarandre. Er mykje gratisreklame i det. Og Reme sitter på topp og gnir seg i hendene! 1 1
Debbie M Skrevet 3 timer siden #7574 Skrevet 3 timer siden Det var jaggu ikke mye av TL i den øyenbrynsreklamen hos Vita, kun Monica så langt jeg klarte å se. Hun har ikke noe fotofjes, så jeg ble forundret over at hun sa hun skulle være ansiktet utad. Nå har hun nok havnet som ansiktet som er bakerst. 1 1
Bibbi_ Skrevet 3 timer siden #7575 Skrevet 3 timer siden Angel75 skrev (7 timer siden): Den heter drømmebluse. Til festdrakt eller til en fin bukse/skjørt. Skapt for deg som kler deg for å imponere deg selv. Så selges ikke som bunadsskjorte. Jeg har såpass respekt for min bunad at å gå med skjorten jeg bruker til den til hverdags når jeg lager middag og vasker gulv ville ikke falt meg inn. Så denne "drømmeblusen" er jo ikke en bluse man bør bruke til bunaden sin hvis man bærer bunaden med stolthet. Og da tenker jeg på alle disse Reme damene sine bunadskjorter/bluser. Godt TL prøver å imponere seg selv da, tror ikke hun imponerer så mange andre.
Maiken2025 Skrevet 2 timer siden #7576 Skrevet 2 timer siden Debbie M skrev (42 minutter siden): Det var jaggu ikke mye av TL i den øyenbrynsreklamen hos Vita, kun Monica så langt jeg klarte å se. Hun har ikke noe fotofjes, så jeg ble forundret over at hun sa hun skulle være ansiktet utad. Nå har hun nok havnet som ansiktet som er bakerst. Synes Therese har like mye foto fjes som Monica da. De har jo lag på lag sminke hele gjengen uansett. 1
elskersommer Skrevet 6 minutter siden #7577 Skrevet 6 minutter siden Debbie M skrev (3 timer siden): Det var jaggu ikke mye av TL i den øyenbrynsreklamen hos Vita, kun Monica så langt jeg klarte å se. Hun har ikke noe fotofjes, så jeg ble forundret over at hun sa hun skulle være ansiktet utad. Nå har hun nok havnet som ansiktet som er bakerst. Må TL merke hver Snapchat med reklame når hun nå sminker seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå