Mallisaen Skrevet lørdag kl. 10:16 #7541 Skrevet lørdag kl. 10:16 Pust og pes i monitor, er det det som er "Remember to breath"? Jeg har fulgt Therese av og på...blir så utmatta av henne iblant... Hun skal selvfølgelig få lov til å være seg selv, og hvem er jeg til å å mene at hun bør endre fremtreden og opptreden på sin egen snap. Dog- skulle ønske TL f.eks droppa hele Vixen.. gitt blanke i hele avstemningen , stått opp for seg selv og blåst en lang marsj i hele den overflatiske oppsetningen om hvem som får flest likes og hvem blir stemt mest på. Hun får en psykisk knekk etter hver eneste Vixen... fordi hun ikke blir anerkjent. Du er snart 40 år TL... og jeg mener du betér deg som en krampaktig unge i barnehagen som vil ha oppmerksomhet. Dropp hysteriet! Og TL: Remember to breath!! (Gjerne uten store gisp og gasp i mikrofonen) 🥵🤷🏼♀️. Takk for meg 🙃 5 1 11
Donnap Skrevet i går, 00:38 #7542 Skrevet i går, 00:38 Outandabout skrev (På 6.10.2025 den 20.39): Dauer! En influencer gjør ikke noe uten en agenda. Her er Lien ute etter å øke følgerskaren sin. Og det trengs nok. Hun har lite å komme med! Ser at hun har økt fra sist jeg sjekket ,84,3 tusen følgere til 86 tusen i kveld... Pga en giveaway. Regner med mange sletter seg igjen når giveawayen er gitt bort. 2 1
Mallisaen Skrevet i går, 12:47 #7543 Skrevet i går, 12:47 1400 kr for et "tynt" kosedress sett!?? Nå tar det helt av for disse influenserne som driver med salg av klær.... Jeg synes det er å lure skjebner som følger dem... 🤷🏼♀️🫠🥺 4 4
Outandabout Skrevet i går, 14:52 #7544 Skrevet i går, 14:52 Mallisaen skrev (2 timer siden): 1400 kr for et "tynt" kosedress sett!?? Nå tar det helt av for disse influenserne som driver med salg av klær.... Jeg synes det er å lure skjebner som følger dem... 🤷🏼♀️🫠🥺 Og denne utgaven er forbedret. Så om du har det forrige settet så er dette bedre. Fordi hun har forbedret det følgerne meldte fra om. Herregud. Kjøper jeg klær som jeg opplever har feil og mangler, så kjøper jeg ikke fra det merket mer. 4 4
Mallisaen Skrevet 22 timer siden #7545 Skrevet 22 timer siden Outandabout skrev (2 timer siden): Og denne utgaven er forbedret. Så om du har det forrige settet så er dette bedre. Fordi hun har forbedret det følgerne meldte fra om. Herregud. Kjøper jeg klær som jeg opplever har feil og mangler, så kjøper jeg ikke fra det merket mer. Er så sykt at de som følger henne, bare svelger ting helt rått og ukritisk.... Det samme settet, mest sannsynlig også et bedre ett, finnes på Cubus, KappAhl, HM og you name it 🤷🏼♀️🫠.... At det går an.... 4
Maiken2025 Skrevet 21 timer siden #7546 Skrevet 21 timer siden Vet ikke om kvalitet har blitt bedre?. Men kjøpte en genser i butikken hennes. Når den åpnet i Moss . Den ble fort stygg. Eneste jeg kommer til å kjøpe fra henne. 1
elskersommer Skrevet 6 timer siden #7548 Skrevet 6 timer siden Outandabout skrev (4 timer siden): Sier ingenting om droppet …. Jeg tror disse droppene til både TL og Sara Emilie begynner å bli dårligere. Men det kan være det begynner å jevne seg utover. At salget fordeler seg litt gjennom hele året. Om du skjønte meg?
Stargaze Skrevet 5 timer siden #7549 Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (28 minutter siden): Jeg tror disse droppene til både TL og Sara Emilie begynner å bli dårligere. Men det kan være det begynner å jevne seg utover. At salget fordeler seg litt gjennom hele året. Om du skjønte meg? Eller at folk ser at kvaliteten ikke står til prisen og heller handler et sted hvor kompetansen på produksjon av klær er større? 3
Bibbi_ Skrevet 5 timer siden #7550 Skrevet 5 timer siden Stargaze skrev (9 minutter siden): Eller at folk ser at kvaliteten ikke står til prisen og heller handler et sted hvor kompetansen på produksjon av klær er større? Det er lov å håpe 🤞
elskersommer Skrevet 5 timer siden #7551 Skrevet 5 timer siden Stargaze skrev (18 minutter siden): Eller at folk ser at kvaliteten ikke står til prisen og heller handler et sted hvor kompetansen på produksjon av klær er større? Det også.. blir litt spennende nå se regnskapet til våren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå