Outandabout Skrevet mandag kl. 18:39 #7501 Skrevet mandag kl. 18:39 Velinda skrev (På 5.10.2025 den 19.14): Liten?syns å gi bort en Caia kalender er veldig snilt,ikke mangen influensere som gjør som Lien,fikk meg som følger,ikke pga kalender giveaway men for at hun virker å være genuin Dauer! En influencer gjør ikke noe uten en agenda. Her er Lien ute etter å øke følgerskaren sin. Og det trengs nok. Hun har lite å komme med! 2 12
Velinda Skrevet mandag kl. 20:52 #7502 Skrevet mandag kl. 20:52 Outandabout skrev (2 timer siden): Dauer! En influencer gjør ikke noe uten en agenda. Her er Lien ute etter å øke følgerskaren sin. Og det trengs nok. Hun har lite å komme med! Du ska bare se at jeg kommer krypende å må spise mine egne ord om en liten stund🙈🤣
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 10:31 #7503 Skrevet tirsdag kl. 10:31 Hva er det med VG som må gi disse influencere spalteplass? Nå har de vært hos TL og intervjuet henne 4 3
Outandabout Skrevet tirsdag kl. 10:58 #7504 Skrevet tirsdag kl. 10:58 elskersommer skrev (26 minutter siden): Hva er det med VG som må gi disse influencere spalteplass? Nå har de vært hos TL og intervjuet henne Tror dere ikke det er et stunt etter QKC saken? For å få frem noe positivt? 2 1
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 11:41 #7505 Skrevet tirsdag kl. 11:41 Outandabout skrev (42 minutter siden): Tror dere ikke det er et stunt etter QKC saken? For å få frem noe positivt? Det kan det være.. også får hun nok med om hvor ille flyturen fra Spania var🙈
Outandabout Skrevet tirsdag kl. 12:06 #7506 Skrevet tirsdag kl. 12:06 Og nå lanserer hun yogamatte. Husk å puste Lien 1
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 12:10 #7507 Skrevet tirsdag kl. 12:10 Outandabout skrev (3 minutter siden): Og nå lanserer hun yogamatte. Husk å puste Lien Driver hun med yoga? Har ikke hørt hun nevne det med ett ord 2 1
Lawyer Skrevet tirsdag kl. 13:15 #7508 Skrevet tirsdag kl. 13:15 Hva skjedde med QKC? Ikke fått med meg jeg.
Outandabout Skrevet tirsdag kl. 18:43 #7509 Skrevet tirsdag kl. 18:43 Fikk opp en film der hun reklamerer for en maske. Under der er det tre morsomme kommentarer om Lien. Om forbruk og pengemas.
Melkebart1 Skrevet tirsdag kl. 19:41 #7510 Skrevet tirsdag kl. 19:41 Outandabout skrev (58 minutter siden): Fikk opp en film der hun reklamerer for en maske. Under der er det tre morsomme kommentarer om Lien. Om forbruk og pengemas. Hva heter det produktet?
Bibbi_ Skrevet onsdag kl. 06:10 #7511 Skrevet onsdag kl. 06:10 (endret) Lawyer skrev (16 timer siden): Hva skjedde med QKC? Ikke fått med meg jeg. Ikke fått med meg detaljer. Men TL hadde et samarbeid med QKC, men reklamerte vel for et annet hudprodukter samtidig. Noe QKC selvfølgelig ikke satte pris på. Så opptrådte vel TL som en furten unge igjen, var uprofesjonel (Akkurat hvordan har jeg ikke fått med meg). QKC valgte hvertfall da å avbryte samarbeidet. Endret onsdag kl. 06:10 av Bibbi_ 2
Bibbi_ Skrevet onsdag kl. 07:03 #7514 Skrevet onsdag kl. 07:03 Outandabout skrev (32 minutter siden): Virker desperat etter cash Trenger vel det for å finansiere livet hun lever. 2
Lawyer Skrevet onsdag kl. 16:59 #7515 Skrevet onsdag kl. 16:59 Bibbi_ skrev (10 timer siden): Ikke fått med meg detaljer. Men TL hadde et samarbeid med QKC, men reklamerte vel for et annet hudprodukter samtidig. Noe QKC selvfølgelig ikke satte pris på. Så opptrådte vel TL som en furten unge igjen, var uprofesjonel (Akkurat hvordan har jeg ikke fått med meg). QKC valgte hvertfall da å avbryte samarbeidet. Takk. Ja jeg så hu reklamerte for noe annet og tenkte mitt da 1
Kønn Skrevet i går, 10:55 #7516 Skrevet i går, 10:55 Har hun helt sluttet å merke kjolene sine med reklame? Melder inn og oppfordrer andre til å gjøre det samme. 4 1
elskersommer Skrevet i går, 15:10 #7518 Skrevet i går, 15:10 Kønn skrev (4 timer siden): Har hun helt sluttet å merke kjolene sine med reklame? Melder inn og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Gjelder Sara Emilie også. Er flaks om noe merkes 2
Maiken2025 Skrevet i går, 17:07 #7519 Skrevet i går, 17:07 Hører hun vandrer som en svane i Oslo 🦢🙄 1 1
Outandabout Skrevet i går, 17:10 #7520 Skrevet i går, 17:10 Lykofest…. Var det ikke noe greier der i fjor? Eller var det Vixen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå