Kønn Skrevet 1. oktober #7481 Skrevet 1. oktober Dupers skrev (50 minutter siden): Jeg sa jeg så meg opp i dag. Jeg så den lange historien på qkc i går, i tillegg til at flere av TLs snapper ble delt både her og andre plasser (j....) Ok.
Outandabout Skrevet 1. oktober #7482 Skrevet 1. oktober Lien limer jo tekst over en vesentlig del av mailen, noe som garantert gagner henne. Mailen som ble delt tidligere her i tråden, sendt fra eier av QKC har en profesjonell tone, og det er tydelig at de har hatt en felles forståelse gjennom samarbeidet. For Lien er det vel neppe kvalitet som gjelder. Hun tenker kvantitet og penger. Om hun reklamerer for myggplaster eller dasspapir virker til å være likegyldig for henne, så lenge pengene renner inn. At Monica støtter henne er både sykt og patetisk. Får se hva Sara gjør fremover, med samarbeidet hennes med qKC 4 3
Sommersalat Skrevet 1. oktober #7483 Skrevet 1. oktober elskersommer skrev (4 timer siden): Reklamerer ikke Nyhus for dette firma? Nei, hun reklamerer for et annet merke.
Maiken2025 Skrevet 1. oktober #7484 Skrevet 1. oktober (endret) Så nå på søskenflokken lillesøster av Monica Nyhus har jo nettopp i kveld åpnet stor pakke fra dette firma.??? Endret 1. oktober av Maiken2025 2
Angel75 Skrevet 1. oktober #7485 Skrevet 1. oktober QKC sitter på sin snap og gråter(?) for de/hun har fått hatefulle meldinger. Og vit at her sitter en person pg ikke en bedrift. Og skriver de har aldri fortalt deres historie og kommer aldri til å fortelles. Er det ikke en familiebedrift som de snakket så fint om på snap i går etter at de hadde fortalt deres historie??? Tull! Holder en knapp på Lien jeg, slik som de holder på. 1 3
Outandabout Skrevet 2. oktober #7486 Skrevet 2. oktober Først litt offer-rolle, også litt sanking av stemmer til Vixen. 😵 5
Dorisdott Skrevet 2. oktober #7487 Skrevet 2. oktober Outandabout skrev (41 minutter siden): Først litt offer-rolle, også litt sanking av stemmer til Vixen. 😵 Therese who? 4 7
Klittings Skrevet 2. oktober #7488 Skrevet 2. oktober Følger ikke Therese Lien lenger og har aldri fulgt Qkc. Forstod på snap til moren til Sara Emilie at det hadde skjedd noe mellom Lien og Qkc, så klikket inn på KG for å se hva som skjer. Utrolig uprofft av begge parter. Personlig så har jeg bestillt fra QKC en gang, med en rabattkode fra en influencer. Bestilte for over 2000 kr, betalte direkte med Visa. Dagene gikk og ukene gikk… men ingen pakke kom i posten. Tok kontakt med kundeservice og fikk en beklagelse som svar; og at ordren hadde forsvunnet i mengden. Men de kunne sende umiddelbart viss jeg ønsket det. Jeg valgte å få tilbake pengene; og det fikk jeg. Syns bare det var veldig uprofft å rote bort en ordre når man handler for så mye penger 😅 1
Velinda Skrevet 2. oktober #7489 Skrevet 2. oktober Angel75 skrev (13 timer siden): QKC sitter på sin snap og gråter(?) for de/hun har fått hatefulle meldinger. Og vit at her sitter en person pg ikke en bedrift. Og skriver de har aldri fortalt deres historie og kommer aldri til å fortelles. Er det ikke en familiebedrift som de snakket så fint om på snap i går etter at de hadde fortalt deres historie??? Tull! Holder en knapp på Lien jeg, slik som de holder på. Det er helt sykt,denne lille stakkars damen som ligger å gåter driver en millionbedrift,spiller på at de er nyoppstartet og familiedrevet,bare tull og fanteri for å tjene penger,de bruker sikkert halve influensernorge til å selge for seg å tjene grovt på det,minner mer om et pyramidespill,holder også en knapp på Lien 1 1
Velinda Skrevet 2. oktober #7490 Skrevet 2. oktober Klittings skrev (2 timer siden): Følger ikke Therese Lien lenger og har aldri fulgt Qkc. Forstod på snap til moren til Sara Emilie at det hadde skjedd noe mellom Lien og Qkc, så klikket inn på KG for å se hva som skjer. Utrolig uprofft av begge parter. Personlig så har jeg bestillt fra QKC en gang, med en rabattkode fra en influencer. Bestilte for over 2000 kr, betalte direkte med Visa. Dagene gikk og ukene gikk… men ingen pakke kom i posten. Tok kontakt med kundeservice og fikk en beklagelse som svar; og at ordren hadde forsvunnet i mengden. Men de kunne sende umiddelbart viss jeg ønsket det. Jeg valgte å få tilbake pengene; og det fikk jeg. Syns bare det var veldig uprofft å rote bort en ordre når man handler for så mye penger 😅 Veldig uprofft,de er ofte ute i lokalavisa å skryter av hvor flinke de er å hvor mye penger de håver inn😂
påkrevdvisning Skrevet 2. oktober #7491 Skrevet 2. oktober Velinda skrev (3 timer siden): Det er helt sykt,denne lille stakkars damen som ligger å gåter driver en millionbedrift,spiller på at de er nyoppstartet og familiedrevet,bare tull og fanteri for å tjene penger,de bruker sikkert halve influensernorge til å selge for seg å tjene grovt på det,minner mer om et pyramidespill,holder også en knapp på Lien Reagerer mye mer på at Lien fremstiller seg som et uskyldig offer av en stor og grusom bedrift. Når realiteten er at A/S Lien omsatte for mer enn 30 mill i fjor, og er en mye større bedrift enn QKC. Denne "lille stakkars damen" du viser til, er faktisk firmaet, på samme måte som Lien er i bylien. I tillegg har hun noen ansatte i butikken. Bylien har vel tilsvarende oppsett. Men har i tillegg et management og en stor influenserrolle! Det har ikke QKC. Etter min mening har begge parter et forbedringspotensiale i hvordan saken ble håndtert. Men Lien har mye lenger og mer erfaring i bransjen, en større bedrift, et større nedslagsfelt OG valgte å spille videre på situasjonen og kaoset, der QKC tok et steg tilbake mot det profesjonelle. Influensere jobber med å reklamere for bedrifter, selvfølgelig bruker denne bedriften også dem - akkurat som konkurrenter i egen bransje og andre bedriftstyper. Like selvsagt som at Lien melker denne saken for det det er verdt. Og det er smålig, selv om jeg forstår at det tross alt er inntektene som betyr noe. Det er å føre følgerne sine bak lyset ved å overbevise dem om at HUN er offeret mot en svær bedrift, når hun i realiteten er en mye større bedrift selv. Og disiplene følger på og går til angrep for å støtte den stakkars lederen sin. Stakkars folk. 2 5
Dorisdott Skrevet 3. oktober #7493 Skrevet 3. oktober påkrevdvisning skrev (22 timer siden): Reagerer mye mer på at Lien fremstiller seg som et uskyldig offer av en stor og grusom bedrift. Når realiteten er at A/S Lien omsatte for mer enn 30 mill i fjor, og er en mye større bedrift enn QKC. Denne "lille stakkars damen" du viser til, er faktisk firmaet, på samme måte som Lien er i bylien. I tillegg har hun noen ansatte i butikken. Bylien har vel tilsvarende oppsett. Men har i tillegg et management og en stor influenserrolle! Det har ikke QKC. Etter min mening har begge parter et forbedringspotensiale i hvordan saken ble håndtert. Men Lien har mye lenger og mer erfaring i bransjen, en større bedrift, et større nedslagsfelt OG valgte å spille videre på situasjonen og kaoset, der QKC tok et steg tilbake mot det profesjonelle. Influensere jobber med å reklamere for bedrifter, selvfølgelig bruker denne bedriften også dem - akkurat som konkurrenter i egen bransje og andre bedriftstyper. Like selvsagt som at Lien melker denne saken for det det er verdt. Og det er smålig, selv om jeg forstår at det tross alt er inntektene som betyr noe. Det er å føre følgerne sine bak lyset ved å overbevise dem om at HUN er offeret mot en svær bedrift, når hun i realiteten er en mye større bedrift selv. Og disiplene følger på og går til angrep for å støtte den stakkars lederen sin. Stakkars folk. Helt patetisk oppførsel av Lien… 🤢 6
Dorisdott Skrevet 3. oktober #7495 Skrevet 3. oktober macy_s skrev (1 time siden): Hva er det egentlig Lien reklamerte for? Collagen Ansiktsmaske
Outandabout Skrevet søndag kl. 17:23 #7496 Skrevet søndag kl. 17:23 En liten giveaway for å øke følgerskaren nå på snap 3
Velinda Skrevet søndag kl. 18:14 #7497 Skrevet søndag kl. 18:14 Outandabout skrev (46 minutter siden): En liten giveaway for å øke følgerskaren nå på snap Liten?syns å gi bort en Caia kalender er veldig snilt,ikke mangen influensere som gjør som Lien,fikk meg som følger,ikke pga kalender giveaway men for at hun virker å være genuin 2 1
Nussepus Skrevet søndag kl. 18:22 #7498 Skrevet søndag kl. 18:22 Velinda skrev (7 minutter siden): Liten?syns å gi bort en Caia kalender er veldig snilt,ikke mangen influensere som gjør som Lien,fikk meg som følger,ikke pga kalender giveaway men for at hun virker å være genuin Genuint sutrete og sytete? Og genuint dårlig på å merke reklame👍🏻 7 1
Vimsa84 Skrevet søndag kl. 18:49 #7499 Skrevet søndag kl. 18:49 Nussepus skrev (26 minutter siden): Genuint sutrete og sytete? Og genuint dårlig på å merke reklame👍🏻 for ikke å glemme, genuint stressa😅😅 5
Maiken2025 Skrevet søndag kl. 18:53 #7500 Skrevet søndag kl. 18:53 Hun er sikkert ei koselig og snill dame Lien. Men synes hun stresser så enormt mye om alt mulig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå