Melkebart1 Skrevet onsdag kl. 13:55 #7461 Skrevet onsdag kl. 13:55 elskersommer skrev (8 minutter siden): Skulle bare mangle at ikke et firma har en klausul i kontrakten når de betaler ut så mye penger.. Blir jo som om jeg fikk 100 tusen for å reklamere for Peppes pizza men sitter og viser og prater om Pizzabakeren.. 100% enig! 2
Dupers Skrevet onsdag kl. 14:08 #7462 Skrevet onsdag kl. 14:08 elskersommer skrev (40 minutter siden): Men det kan jo stå i kontrakten at hun ikke kan samarbeide/gjøre reklame for andre hudprodukter.. Om jeg hadde drevet ett firma å betalt 100 000.- til en influencer pr måned så ville jeg nok hatt noe slikt i kontrakten Qkc var ganske nye i sammarbeids-gamet, da er det helt normalt å glemme en eksklusivitets klausul i en kontrakt. Og om det er sånn som noen skrev at TL solgte på provisjon er det vel ikke vanlig med eksklusivitet uansett. I mitt hode høres det mer plausibelt at qkc som nye med influenser-samarbeid enten glemte eksklusivitet eller ikke visste at de burde ha det med, enn at TL med et erfarent management i ryggen ikke var klar over at den klausulen eksisterte. Spessielt siden managementet har vært borti lignende saker tidligere 1 2
Banænie Skrevet onsdag kl. 14:16 #7463 Skrevet onsdag kl. 14:16 Jeg tipper at Therese selv begynner å selge koreansk kosmetikk om en stund. Kjøpt og betalt av Reme... Bare vent, snart har bylien sin egen serie.. Tipper dette er ett utspekulert oppbygging til eget salg. 5 1
Kønn Skrevet onsdag kl. 14:40 #7464 Skrevet onsdag kl. 14:40 (endret) Nå har fru Nyhus holdt en forsvarstale for henne også. Det burde hun ikke gjøre om hun vil bli oppfattet som seriøs. Greit å fremsnakke sin venninne selvfølgelig, men ikke sette det i sammenheng med denne saken hvor begge de involverte har opptrådt uprofesjonelt. Endret onsdag kl. 14:41 av Kønn 3 4
Maiken2025 Skrevet onsdag kl. 15:01 #7465 Skrevet onsdag kl. 15:01 Banænie skrev (44 minutter siden): Jeg tipper at Therese selv begynner å selge koreansk kosmetikk om en stund. Kjøpt og betalt av Reme... Bare vent, snart har bylien sin egen serie.. Tipper dette er ett utspekulert oppbygging til eget salg. He he håper da ikke det. Ønsker at folk skal ha peiling på hva de selger og driver med😳 1
elskersommer Skrevet onsdag kl. 15:10 #7466 Skrevet onsdag kl. 15:10 Kønn skrev (28 minutter siden): Nå har fru Nyhus holdt en forsvarstale for henne også. Det burde hun ikke gjøre om hun vil bli oppfattet som seriøs. Greit å fremsnakke sin venninne selvfølgelig, men ikke sette det i sammenheng med denne saken hvor begge de involverte har opptrådt uprofesjonelt. Reklamerer ikke Nyhus for dette firma?
Outandabout Skrevet onsdag kl. 15:47 #7467 Skrevet onsdag kl. 15:47 Herlighet. Ja! Kan godt hende at de nå starter opp noe eget hudpleie-greier. Shit så bitter Lien fremstår. Og herre gud så flaut at Monica går ut sånn. Og hva gjør Sara nå? Hun reklamerer også for QCK. 4
Outandabout Skrevet onsdag kl. 15:49 #7468 Skrevet onsdag kl. 15:49 Og en ting til: Total knekk på Lien sin troverdighet. Hun reklamerer for det som kan reklameres for, uansett kvalitet. 5 5
Dupers Skrevet onsdag kl. 16:10 #7469 Skrevet onsdag kl. 16:10 Outandabout skrev (14 minutter siden): Og en ting til: Total knekk på Lien sin troverdighet. Hun reklamerer for det som kan reklameres for, uansett kvalitet. Har nå sett/lest meg opp litt, og deg er nok litt for sent siden mye er sletta nå, men så mye kan vel ikke qkc ha sletta siden i går kveld, så da tror jeg ikke TL har lagt ut noe mer "skapende " enn det lille som ble delt i går heller Helt ærlig: i denne saken velger jeg helt og holdent å tro på TL. Det virker ikke som at hun egentlig har sagt noe ille om qkc, hun har bare sagt at hun har avsluttet samarbeidet (fordi de ønsket eksklusivitet, men ønsket å ha henne på provisjon som ikke gir eksklusivitet) Når qkc i tillegg går ut å sier "buhu vi er bare en gamiliebedrift og vi gjorde ikke noe feil" før de regelrett snakker drit om TL for at hun avslutta samarbeidet fordi at de forventa eksklusivitet gir meg bare mer grunn til å tro på TL. dette virker bare mer og mer som at qkc har brent seg på at avtalen ikke var god nok. Og det å kalle seg en enkel liten familiebedrift når de har omsetning nok til å ha samarbeid med opptil flere influensere er bare bullshit. Så fort bedriften kan ha flere hundre tusen i matkedsføringsbudsjett er de mer enn en enkel familiebedrift. For ikke å snakke om at TL så vidt jeg vet har holdt seg over qkc og skrytt av merkevaren selv om samarbeidet ble avsluttet. Her er det nok qkc som har gjort en feil. 2 3
Outandabout Skrevet onsdag kl. 16:23 #7470 Skrevet onsdag kl. 16:23 Dupers skrev (12 minutter siden): Har nå sett/lest meg opp litt, og deg er nok litt for sent siden mye er sletta nå, men så mye kan vel ikke qkc ha sletta siden i går kveld, så da tror jeg ikke TL har lagt ut noe mer "skapende " enn det lille som ble delt i går heller Helt ærlig: i denne saken velger jeg helt og holdent å tro på TL. Det virker ikke som at hun egentlig har sagt noe ille om qkc, hun har bare sagt at hun har avsluttet samarbeidet (fordi de ønsket eksklusivitet, men ønsket å ha henne på provisjon som ikke gir eksklusivitet) Når qkc i tillegg går ut å sier "buhu vi er bare en gamiliebedrift og vi gjorde ikke noe feil" før de regelrett snakker drit om TL for at hun avslutta samarbeidet fordi at de forventa eksklusivitet gir meg bare mer grunn til å tro på TL. dette virker bare mer og mer som at qkc har brent seg på at avtalen ikke var god nok. Og det å kalle seg en enkel liten familiebedrift når de har omsetning nok til å ha samarbeid med opptil flere influensere er bare bullshit. Så fort bedriften kan ha flere hundre tusen i matkedsføringsbudsjett er de mer enn en enkel familiebedrift. For ikke å snakke om at TL så vidt jeg vet har holdt seg over qkc og skrytt av merkevaren selv om samarbeidet ble avsluttet. Her er det nok qkc som har gjort en feil. Da har vi forskjellig syn på saken. 6
snute Skrevet onsdag kl. 16:25 #7471 Skrevet onsdag kl. 16:25 Jeg sitter med ett annet inntrykk etter det jeg leste i går. Jeg oppfattet det som at QKC tok kontakt med TL fordi hun reklamerte / viste frem en ansiktsmaske fra ett annet kosmetikmerke, noe de ikke likte. Dette gjorde TL sur og hun sa derfor opp avtalen. Så er det sikkert noen ting rundt dette som ikke har kommet frem, i følge TL var det jo flere ting over tid som gjorde at hun ikke ville samarbeide med de lenger. Ingen av de burde vel sagt noe om dette på snap, men holdt det for seg selv. Vet ikke hvem av de som startet med å fortelle, men tror det kom frem fordi TL fortalt at hun ikke hadde noen rabattkode lenger. 1
Outandabout Skrevet onsdag kl. 16:29 #7472 Skrevet onsdag kl. 16:29 Og Therese valgte selv å løfte opp og frem et spørsmål om QKC for å kunne komme innpå saken…….. 3 1
Dupers Skrevet onsdag kl. 17:06 #7473 Skrevet onsdag kl. 17:06 Outandabout skrev (34 minutter siden): Og Therese valgte selv å løfte opp og frem et spørsmål om QKC for å kunne komme innpå saken…….. Det var qkc som delte at samarbeidet ble avsluttet først. Så delte TL at det var hun som valgte å avslutte samarbeidet. Så begynte qkc å krangle på dette. De prøvde høste sympati, mens TL ble litt bitchy. Ingen av de håndterte saken riktig, de burde jo gått ut med en felles uttalelse om at samarbeidet var avsluttet. Men siden TL fortsatt skryter av produktene tror jeg på hennes side. Hadde det vært deres versjon som var riktig ville hun ikke fortsette å skryte av produktene 3
Outandabout Skrevet onsdag kl. 17:32 #7474 Skrevet onsdag kl. 17:32 Mener jeg såg at QKC delte forklaringen til Lien. Ingenting før det. 1 1
Dupers Skrevet onsdag kl. 17:49 #7475 Skrevet onsdag kl. 17:49 Outandabout skrev (13 minutter siden): Mener jeg såg at QKC delte forklaringen til Lien. Ingenting før det. De svarte på et spørsmål med en sur tone først. Så svarte TL på et spørsmål som viste til qkc. Det var da jeg så den posten jeg fant ut at jeg måtte innom qkc og se deres versjon. Resten av versjonen til TL har jeg sett i dag. Det kan være mye som ble posta mellom slagene i går, men hun var uten tvil mest profesjonell. Følgerne hennes har vissnok skrevet mye hatefullt til qkc i ettertid, og det burde hun oppfordret dem til å slutte med, men hun selv har kun benyttet seg av tilsvarsrett etter qkc valgte å uttale seg uten å snakke med henne om at de skulle uttale seg først 2
Kønn Skrevet onsdag kl. 17:49 #7476 Skrevet onsdag kl. 17:49 (endret) elskersommer skrev (2 timer siden): Reklamerer ikke Nyhus for dette firma? Tror ikke det. Følger ikke med annet enn sporadisk. Endret onsdag kl. 17:50 av Kønn 1
Kønn Skrevet onsdag kl. 17:57 #7477 Skrevet onsdag kl. 17:57 Dupers skrev (49 minutter siden): Det var qkc som delte at samarbeidet ble avsluttet først. Så delte TL at det var hun som valgte å avslutte samarbeidet. Så begynte qkc å krangle på dette. De prøvde høste sympati, mens TL ble litt bitchy. Ingen av de håndterte saken riktig, de burde jo gått ut med en felles uttalelse om at samarbeidet var avsluttet. Men siden TL fortsatt skryter av produktene tror jeg på hennes side. Hadde det vært deres versjon som var riktig ville hun ikke fortsette å skryte av produktene Selvfølgelig MÅ hun fortsette å skryte av produktene. Hvordan ville det hun har skrytt av i tre år sett ut ellers? Troverdigheten hennes er vel litt skrantete allerede. 7 1
Kønn Skrevet onsdag kl. 17:59 #7478 Skrevet onsdag kl. 17:59 (endret) Dupers skrev (10 minutter siden): De svarte på et spørsmål med en sur tone først. Så svarte TL på et spørsmål som viste til qkc. Det var da jeg så den posten jeg fant ut at jeg måtte innom qkc og se deres versjon. Resten av versjonen til TL har jeg sett i dag. Det kan være mye som ble posta mellom slagene i går, men hun var uten tvil mest profesjonell. Følgerne hennes har vissnok skrevet mye hatefullt til qkc i ettertid, og det burde hun oppfordret dem til å slutte med, men hun selv har kun benyttet seg av tilsvarsrett etter qkc valgte å uttale seg uten å snakke med henne om at de skulle uttale seg først Hvordan kan du vite dette når det meste er slettet og du skriver at du først har sett TL sin snap i dag? Endret onsdag kl. 18:00 av Kønn
Dupers Skrevet onsdag kl. 18:25 #7479 Skrevet onsdag kl. 18:25 Kønn skrev (25 minutter siden): Hvordan kan du vite dette når det meste er slettet og du skriver at du først har sett TL sin snap i dag? Jeg sa jeg så meg opp i dag. Jeg så den lange historien på qkc i går, i tillegg til at flere av TLs snapper ble delt både her og andre plasser (j....)
Angel75 Skrevet onsdag kl. 18:50 #7480 Skrevet onsdag kl. 18:50 elskersommer skrev (3 timer siden): Reklamerer ikke Nyhus for dette firma? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå