Outandabout Skrevet onsdag kl. 03:48 #7443 Skrevet onsdag kl. 03:48 Lien har delt en mail også, men selvsagt da skjult det som ikke gagner henne, og viser det som da skal «bevise» at hun har avsluttet samarbeidet. Dette er veldig flaut! Hun fremstår som desperat og på randen til å miste det helt. 10
Outandabout Skrevet onsdag kl. 03:48 #7444 Skrevet onsdag kl. 03:48 Og det patetiske er at hun bare fortsetter og fortsetter å dele for å sanke sympati. 2 1
Isola2 Skrevet onsdag kl. 03:54 #7445 Skrevet onsdag kl. 03:54 Synes begge kommer litt dårlig ut av det. Er uproft å henge ut partnere på den måten begge har gjort. Kikket litt inn på det hudpleiemerket og de bruker veldig mye ord som «fine dere» og andre litt merkelige ordvalg for en tilsynelatende profesjonell bedrift. Litt sånn som getinspired holder på og som gjør at jeg ikke kjøper noe derfra. Men når det er sagt, Therese kommer heller ikke særlig godt ut av den saken. 9 2
Outandabout Skrevet onsdag kl. 04:00 #7446 Skrevet onsdag kl. 04:00 Isola2 skrev (2 minutter siden): Synes begge kommer litt dårlig ut av det. Er uproft å henge ut partnere på den måten begge har gjort. Kikket litt inn på det hudpleiemerket og de bruker veldig mye ord som «fine dere» og andre litt merkelige ordvalg for en tilsynelatende profesjonell bedrift. Litt sånn som getinspired holder på og som gjør at jeg ikke kjøper noe derfra. Men når det er sagt, Therese kommer heller ikke særlig godt ut av den saken. Begge parter burde holde seg for god til å dele i offentligheten ja! Helt enig! Jeg har handlet en del fra QKC. Produktene er fantastiske! Servicen er også imponerende. De svarer kjapt på spørsmål man måtte ha om produkt. Jeg tror at de igår ble så fortvilte at de ikke såg en annen løsning enn å dele dette. Hvis den mailen stemmer, så har vel Lien virkelig pyntet på sannheten. Såg på FB at Lien faktisk har reklamert for en ansiktsmaske for nevnt firma i mailen. Men kort sagt, helt enig med deg! Å ta skittenvasken i offentligheten er flaut for begge parter. 3 2
Sommersalat Skrevet onsdag kl. 06:57 #7447 Skrevet onsdag kl. 06:57 Outandabout skrev (2 timer siden): Begge parter burde holde seg for god til å dele i offentligheten ja! Helt enig! Jeg har handlet en del fra QKC. Produktene er fantastiske! Servicen er også imponerende. De svarer kjapt på spørsmål man måtte ha om produkt. Jeg tror at de igår ble så fortvilte at de ikke såg en annen løsning enn å dele dette. Hvis den mailen stemmer, så har vel Lien virkelig pyntet på sannheten. Såg på FB at Lien faktisk har reklamert for en ansiktsmaske for nevnt firma i mailen. Men kort sagt, helt enig med deg! Å ta skittenvasken i offentligheten er flaut for begge parter. Støtter denne. Skittentøyvask i full offentlighet burde de holde seg for gode til begge parter. Når det er sagt bruker jeg qkorean, og det er fantastiske produkter. Ikke det samme som TL bruker, men en annen serie. Jeg så for et par dager siden at hun reklamerte for et annet produkt, og reagerte på det siden hun er ambassadør for qkorean. TL sier selv at det har vært flere episoder tidligere som tilsammen har ført til avslutning på samarbeidet. Jeg mener bestemt jeg har sett henne reklamere for andre produkter og tidligere, men kan ikke huske hvilke. Vet bare jeg har tenkt hvorfor reklamerer du for dette når du er SÅ fornøyd med qkorean, og i tillegg er så sensitiv at det er svært lite du kan bruke? 5
lin Skrevet onsdag kl. 07:50 #7448 Skrevet onsdag kl. 07:50 Sommersalat skrev (48 minutter siden): Støtter denne. Skittentøyvask i full offentlighet burde de holde seg for gode til begge parter. Når det er sagt bruker jeg qkorean, og det er fantastiske produkter. Ikke det samme som TL bruker, men en annen serie. Jeg så for et par dager siden at hun reklamerte for et annet produkt, og reagerte på det siden hun er ambassadør for qkorean. TL sier selv at det har vært flere episoder tidligere som tilsammen har ført til avslutning på samarbeidet. Jeg mener bestemt jeg har sett henne reklamere for andre produkter og tidligere, men kan ikke huske hvilke. Vet bare jeg har tenkt hvorfor reklamerer du for dette når du er SÅ fornøyd med qkorean, og i tillegg er så sensitiv at det er svært lite du kan bruke? Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Jeg er også storfornøyd bruker av QKC og har brukt produktene i noen år. Skikkelig gode produkter og veldig god service. Jeg har også sett at Therese har reklamert for andre ting samtidig. Og reagerte mest på denne siste kollagenmasken. Det gjør noe med troverdigheten da. Hun ødelegger for seg selv og jeg skjønner godt at QCK reagerte. Begge burde holdt seg for gode til å ta dette offentlig. Antar at følelsene rant litt over for Q sin del og at de følte virkelig for en rettferdiggjøring, mens Therese kan melke klikkene.. 6
Maiken2025 Skrevet onsdag kl. 08:04 #7449 Skrevet onsdag kl. 08:04 Om folk er nysgjerrig så blir det vel noen ekstra klikk i dag. Men tror ikke Therese tjener på denne i lengden . Dårlig av begge sider dette. Lite proft å holde på slik . 2 1
Kønn Skrevet onsdag kl. 08:20 #7450 Skrevet onsdag kl. 08:20 Lien er helt desperat etter penger nå. Hun har pådratt seg utgifter hun egentlig ikke hadde tenkt i forhold til det nye huset. Det er sikkert derfor hun takker ja til alt av samarbeid og driter i lojalitet. Og ja, hun deler kun det som gagner henne og legger tekst over det hun ikke vil følgerne skal se. Hvorfor ikke dele grunnen om hun mener hun har handlet rett? 5 3
Sommersalat Skrevet onsdag kl. 08:22 #7451 Skrevet onsdag kl. 08:22 lin skrev (29 minutter siden): Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Jeg er også storfornøyd bruker av QKC og har brukt produktene i noen år. Skikkelig gode produkter og veldig god service. Jeg har også sett at Therese har reklamert for andre ting samtidig. Og reagerte mest på denne siste kollagenmasken. Det gjør noe med troverdigheten da. Hun ødelegger for seg selv og jeg skjønner godt at QCK reagerte. Begge burde holdt seg for gode til å ta dette offentlig. Antar at følelsene rant litt over for Q sin del og at de følte virkelig for en rettferdiggjøring, mens Therese kan melke klikkene.. Nettopp. Det gjør noe med troverdigheten hennes når man i ene øyeblikket er usannsynlig fornøyd med et produkt fordi hun er så sensitiv og huden aldri har vært bedre med Qkorean, men samtidig reklamerer for et helt annet merke. Jeg forstår at de reagerer. 6 2
Kønn Skrevet onsdag kl. 08:24 #7452 Skrevet onsdag kl. 08:24 Hun sier dessuten at hun har tjent 100k pr mnd på å fronte dette. Dette merke har mange samarbeidspartnere som fronter produktene. En kan lure på hvor stor avanse de har når et ganske nytt firma har økonomi til det. 4 1
Anonym_2024 Skrevet onsdag kl. 09:50 #7453 Skrevet onsdag kl. 09:50 Kønn skrev (1 time siden): Lien er helt desperat etter penger nå. Hun har pådratt seg utgifter hun egentlig ikke hadde tenkt i forhold til det nye huset. Det er sikkert derfor hun takker ja til alt av samarbeid og driter i lojalitet. Og ja, hun deler kun det som gagner henne og legger tekst over det hun ikke vil følgerne skal se. Hvorfor ikke dele grunnen om hun mener hun har handlet rett? Korttenkt å bryte en avtale med noen som generer 100.000 kr i mnd. 5
Strikkemamsen Skrevet onsdag kl. 10:00 #7454 Skrevet onsdag kl. 10:00 Hvis Terese skal være troverdig så får hun vise en mail med avsender klokketid. Ikke en med bare navn. De andre viser klokke den er sendt så lett å se via det 2
Angel75 Skrevet onsdag kl. 10:42 #7455 Skrevet onsdag kl. 10:42 Anonym_2024 skrev (49 minutter siden): Korttenkt å bryte en avtale med noen som generer 100.000 kr i mnd. Er det nå det OM Lien har rett? Synes begge her synker lavt og går ut med dette på sosiale medier, men synes det er ekstra spesielt av et sminkefirmaet å gjøre det. Av influencere kommer det mye rart, selv om det ikke er en unnskyldning. 1 1
Dupers Skrevet onsdag kl. 13:10 #7456 Skrevet onsdag kl. 13:10 Isola2 skrev (9 timer siden): Synes begge kommer litt dårlig ut av det. Er uproft å henge ut partnere på den måten begge har gjort. Kikket litt inn på det hudpleiemerket og de bruker veldig mye ord som «fine dere» og andre litt merkelige ordvalg for en tilsynelatende profesjonell bedrift. Litt sånn som getinspired holder på og som gjør at jeg ikke kjøper noe derfra. Men når det er sagt, Therese kommer heller ikke særlig godt ut av den saken. Enig i at begge kommer dårlig ut av dette. Og regner egentlig med at TL faktisk har rett her, når man lever av å selge seg selv så vet man helt klart hvilke avtaler man har. Det at qkc forventet eksklusivitet er jo en normal felle å gå i for nyoppstarta firma som inngår samarbeid med influensere. Det med eksklusivitet tipper jeg TL har bedre kontroll på enn qkc, siden TL har et management som har vært borti sånt drama før. Kritikken mot get inspired forstår jeg ikke. De deler jo omtrent aldri poster fra følgerne, og hadde de årene SL styrte skuta den beste some tilstedeværelsen i Norge, den falt litt etter SL slutta å aktivt jobbe, men den er jo ikke uproff 1
elskersommer Skrevet onsdag kl. 13:24 #7457 Skrevet onsdag kl. 13:24 Dupers skrev (11 minutter siden): Enig i at begge kommer dårlig ut av dette. Og regner egentlig med at TL faktisk har rett her, når man lever av å selge seg selv så vet man helt klart hvilke avtaler man har. Det at qkc forventet eksklusivitet er jo en normal felle å gå i for nyoppstarta firma som inngår samarbeid med influensere. Det med eksklusivitet tipper jeg TL har bedre kontroll på enn qkc, siden TL har et management som har vært borti sånt drama før. Kritikken mot get inspired forstår jeg ikke. De deler jo omtrent aldri poster fra følgerne, og hadde de årene SL styrte skuta den beste some tilstedeværelsen i Norge, den falt litt etter SL slutta å aktivt jobbe, men den er jo ikke uproff Men det kan jo stå i kontrakten at hun ikke kan samarbeide/gjøre reklame for andre hudprodukter.. Om jeg hadde drevet ett firma å betalt 100 000.- til en influencer pr måned så ville jeg nok hatt noe slikt i kontrakten 1 1
Isola2 Skrevet onsdag kl. 13:39 #7458 Skrevet onsdag kl. 13:39 Dupers skrev (26 minutter siden): Enig i at begge kommer dårlig ut av dette. Og regner egentlig med at TL faktisk har rett her, når man lever av å selge seg selv så vet man helt klart hvilke avtaler man har. Det at qkc forventet eksklusivitet er jo en normal felle å gå i for nyoppstarta firma som inngår samarbeid med influensere. Det med eksklusivitet tipper jeg TL har bedre kontroll på enn qkc, siden TL har et management som har vært borti sånt drama før. Kritikken mot get inspired forstår jeg ikke. De deler jo omtrent aldri poster fra følgerne, og hadde de årene SL styrte skuta den beste some tilstedeværelsen i Norge, den falt litt etter SL slutta å aktivt jobbe, men den er jo ikke uproff Mente ikk getinspired er uproffe i samme liga som qck, men. Får helt noia av å få en pakke med «tusen takk fiiine deg». Kall meg rar..men blir litt mye. Men nå var det ikke getinspired dette handlet om🤪 1
Melkebart1 Skrevet onsdag kl. 13:40 #7459 Skrevet onsdag kl. 13:40 elskersommer skrev (11 minutter siden): Men det kan jo stå i kontrakten at hun ikke kan samarbeide/gjøre reklame for andre hudprodukter.. Om jeg hadde drevet ett firma å betalt 100 000.- til en influencer pr måned så ville jeg nok hatt noe slikt i kontrakten Enig, det tenker jeg og. Er det kontraktsbrudd, så er jo Lien ute og kjøre. Hun bablet i går om at «flere venninner visste det, før hun selv visste det»..Og at det var veldig uproff måte å gjøre dette på. Eeeh.. Hva da? At hun ikke fikk reklamere mer for dem? Forsnakket hun seg der tro?! 1
elskersommer Skrevet onsdag kl. 13:46 #7460 Skrevet onsdag kl. 13:46 Melkebart1 skrev (6 minutter siden): Enig, det tenker jeg og. Er det kontraktsbrudd, så er jo Lien ute og kjøre. Hun bablet i går om at «flere venninner visste det, før hun selv visste det»..Og at det var veldig uproff måte å gjøre dette på. Eeeh.. Hva da? At hun ikke fikk reklamere mer for dem? Forsnakket hun seg der tro?! Skulle bare mangle at ikke et firma har en klausul i kontrakten når de betaler ut så mye penger.. Blir jo som om jeg fikk 100 tusen for å reklamere for Peppes pizza men sitter og viser og prater om Pizzabakeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå