Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Therese skal liksom verne om sin datter med å ikke filme eller dele bilder av henne. Men synes hun deler mye av datterens liv hele tiden da hun forteller alt hva som skjer. Vern om datteren din 100% Therese .

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maiken2025 skrev (9 timer siden):

Therese skal liksom verne om sin datter med å ikke filme eller dele bilder av henne. Men synes hun deler mye av datterens liv hele tiden da hun forteller alt hva som skjer. Vern om datteren din 100% Therese .

Enig. Vil tippe at publikummet til Therese stort sett består av mødre i alder 30-50, og de har vel egentlig ingen interesse av å vite hva datteren driver med til enhver tid. Ikke er det noe gøy for datteren å få barndommen sin smurt utover nettet heller 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det virkelig voksne folk som går rundt med hester og annet plastdill på veskene sine? 

IMG_6095.png

• Liker 5
Skrevet
Dorisdott skrev (51 minutter siden):

Er det virkelig voksne folk som går rundt med hester og annet plastdill på veskene sine? 

IMG_6095.png

Nei. Kanskje hun får betalt for å legge det ut. Var jo ikke beige heller.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (2 timer siden):

IMG_6095.png

Det er ganske mange som har starta med labubu, så om dette markedsføres på riktig måte kan det sikkert selge ganske bra dette og

Skrevet
Dorisdott skrev (6 timer siden):

IMG_6095.png

Grusomt ikke har jeg sett noen med det. 

• Liker 2
Skrevet

Sånn veskepynt som voksen hadde jeg syntes var skikkelig pinlig, men jeg er en enkel sjel som ikke liker så mye hengende dill dall. Men, hun hadde på seg noen brune støvletter hin dagen, og de var faktisk fine! 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er dette den treningstightsen hun selger? 
Er den så gjennomsiktig at trusa synes? Eller er det den hold in kanten som synes? 

IMG_6137.png

Endret av Dorisdott
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet (endret)

For et forbruk. Virker til å være et evig jag på både innhold og lykke (kortvarig) 

Endret av Outandabout
Tastefeil
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

For et forbruk. Virker til å være et evig jag på både innhold og lykke (kortvarig) 

Fyller et tomrom med ting..lykke kan sjelden kjøpes.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (8 timer siden):

Er dette den treningstightsen hun selger? 
Er den så gjennomsiktig at trusa synes? Eller er det den hold in kanten som synes? 

IMG_6137.png

Tynn tights som viser valker og trusekanter er ikke det samme som gjennomsiktig. 

• Liker 1
Skrevet

Det går i det samme ser jeg her🙄handle kjøpe mest mulig🙄 får ikke klikk fra meg mere.  

• Liker 3
Skrevet

Må LE!!😂😂 Første gangen jeg kunne tenkt meg å kjøpe noe hun reklamerer for og det er fra Cubus 😅 men str M ble litt for liten for henne….hun som sier hun er str M 😅 Ja,i ditt eget merke kanskje Therese, men det er ikke str M det er str L 

• Liker 6
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (12 minutter siden):

Må LE!!😂😂 Første gangen jeg kunne tenkt meg å kjøpe noe hun reklamerer for og det er fra Cubus 😅 men str M ble litt for liten for henne….hun som sier hun er str M 😅 Ja,i ditt eget merke kanskje Therese, men det er ikke str M det er str L 

Jeg likte den hvite kåpa fra Cubus.. 

Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (8 timer siden):

Hvem tror de at de lurer? Det er da ikke noe galt å bruke str L.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (9 minutter siden):

Hvem tror de at de lurer? Det er da ikke noe galt å bruke str L.  

Det er ikke noe galt. Å størrelsene på tøyet til TL og SE skjønner jeg meg ikke på. Så ei nå som skulle selge ett plagg. Hun brukte str L til vanlig men måtte bruke XS i tøyet til damene🤔

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (20 timer siden):

Hun bruker ofte klær som ser for små ut. Kanskje hun ikke klarer å godta at hun er en Str L. Samtidig snakker hun om å godta seg selv slik man er. Men hun snakker også om å puste. Kanskje begynne å eie sine egne råd før hun selger dem. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det samme strategi som Sara E nå da? Hørte Lien skal begynne å selge treningsutstyr til hjemmetrening? Da må også hun starte en helsereise på snap? 

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (1 minutt siden):

Er det samme strategi som Sara E nå da? Hørte Lien skal begynne å selge treningsutstyr til hjemmetrening? Da må også hun starte en helsereise på snap? 

Dei sammarbeidar om strategi og regi. Mange er av oppfattning at desse damene har bygd seg opp heilt av seg sjølv og har ingen tankar om heile apparatet som ligg bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...