Maiken2025 Skrevet 5. september #7381 Skrevet 5. september Therese skal liksom verne om sin datter med å ikke filme eller dele bilder av henne. Men synes hun deler mye av datterens liv hele tiden da hun forteller alt hva som skjer. Vern om datteren din 100% Therese . 4
Dorisdott Skrevet 5. september #7382 Skrevet 5. september Maiken2025 skrev (9 timer siden): Therese skal liksom verne om sin datter med å ikke filme eller dele bilder av henne. Men synes hun deler mye av datterens liv hele tiden da hun forteller alt hva som skjer. Vern om datteren din 100% Therese . Enig. Vil tippe at publikummet til Therese stort sett består av mødre i alder 30-50, og de har vel egentlig ingen interesse av å vite hva datteren driver med til enhver tid. Ikke er det noe gøy for datteren å få barndommen sin smurt utover nettet heller 5 1
Dorisdott Skrevet 6. september #7383 Skrevet 6. september Er det virkelig voksne folk som går rundt med hester og annet plastdill på veskene sine? 5
Isola2 Skrevet 6. september #7384 Skrevet 6. september Dorisdott skrev (51 minutter siden): Er det virkelig voksne folk som går rundt med hester og annet plastdill på veskene sine? Nei. Kanskje hun får betalt for å legge det ut. Var jo ikke beige heller. 1 1
Dupers Skrevet 6. september #7385 Skrevet 6. september Dorisdott skrev (2 timer siden): Er det virkelig voksne folk som går rundt med hester og annet plastdill på veskene sine? Det er ganske mange som har starta med labubu, så om dette markedsføres på riktig måte kan det sikkert selge ganske bra dette og
Maiken2025 Skrevet 6. september #7386 Skrevet 6. september Dorisdott skrev (6 timer siden): Er det virkelig voksne folk som går rundt med hester og annet plastdill på veskene sine? Grusomt ikke har jeg sett noen med det. 2
FreezeandFawn Skrevet 7. september #7387 Skrevet 7. september Sånn veskepynt som voksen hadde jeg syntes var skikkelig pinlig, men jeg er en enkel sjel som ikke liker så mye hengende dill dall. Men, hun hadde på seg noen brune støvletter hin dagen, og de var faktisk fine! 2
Sol Rampelyset Skrevet 11. september #7388 Skrevet 11. september Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 1
Dorisdott Skrevet 12. september #7389 Skrevet 12. september (endret) Er dette den treningstightsen hun selger? Er den så gjennomsiktig at trusa synes? Eller er det den hold in kanten som synes? Endret 12. september av Dorisdott Skrivefeil 1
Outandabout Skrevet 13. september #7390 Skrevet 13. september (endret) For et forbruk. Virker til å være et evig jag på både innhold og lykke (kortvarig) Endret 13. september av Outandabout Tastefeil 10 1
Isola2 Skrevet 13. september #7391 Skrevet 13. september Outandabout skrev (1 time siden): For et forbruk. Virker til å være et evig jag på både innhold og lykke (kortvarig) Fyller et tomrom med ting..lykke kan sjelden kjøpes. 3 1
Dupers Skrevet 13. september #7392 Skrevet 13. september Dorisdott skrev (8 timer siden): Er dette den treningstightsen hun selger? Er den så gjennomsiktig at trusa synes? Eller er det den hold in kanten som synes? Tynn tights som viser valker og trusekanter er ikke det samme som gjennomsiktig. 1
Maiken2025 Skrevet 13. september #7393 Skrevet 13. september Det går i det samme ser jeg her🙄handle kjøpe mest mulig🙄 får ikke klikk fra meg mere. 3
Frk nysgjerrig Skrevet 13. september #7394 Skrevet 13. september Må LE!!😂😂 Første gangen jeg kunne tenkt meg å kjøpe noe hun reklamerer for og det er fra Cubus 😅 men str M ble litt for liten for henne….hun som sier hun er str M 😅 Ja,i ditt eget merke kanskje Therese, men det er ikke str M det er str L 6
elskersommer Skrevet 13. september #7395 Skrevet 13. september Frk nysgjerrig skrev (12 minutter siden): Må LE!!😂😂 Første gangen jeg kunne tenkt meg å kjøpe noe hun reklamerer for og det er fra Cubus 😅 men str M ble litt for liten for henne….hun som sier hun er str M 😅 Ja,i ditt eget merke kanskje Therese, men det er ikke str M det er str L Jeg likte den hvite kåpa fra Cubus..
Dorisdott Skrevet 13. september #7396 Skrevet 13. september Frk nysgjerrig skrev (8 timer siden): Må LE!!😂😂 Første gangen jeg kunne tenkt meg å kjøpe noe hun reklamerer for og det er fra Cubus 😅 men str M ble litt for liten for henne….hun som sier hun er str M 😅 Ja,i ditt eget merke kanskje Therese, men det er ikke str M det er str L Hvem tror de at de lurer? Det er da ikke noe galt å bruke str L. 4 1
elskersommer Skrevet 13. september #7397 Skrevet 13. september Dorisdott skrev (9 minutter siden): Hvem tror de at de lurer? Det er da ikke noe galt å bruke str L. Det er ikke noe galt. Å størrelsene på tøyet til TL og SE skjønner jeg meg ikke på. Så ei nå som skulle selge ett plagg. Hun brukte str L til vanlig men måtte bruke XS i tøyet til damene🤔 6 1
Kønn Skrevet 14. september #7398 Skrevet 14. september Frk nysgjerrig skrev (20 timer siden): Må LE!!😂😂 Første gangen jeg kunne tenkt meg å kjøpe noe hun reklamerer for og det er fra Cubus 😅 men str M ble litt for liten for henne….hun som sier hun er str M 😅 Ja,i ditt eget merke kanskje Therese, men det er ikke str M det er str L Hun bruker ofte klær som ser for små ut. Kanskje hun ikke klarer å godta at hun er en Str L. Samtidig snakker hun om å godta seg selv slik man er. Men hun snakker også om å puste. Kanskje begynne å eie sine egne råd før hun selger dem. 7 3
Outandabout Skrevet 14. september #7399 Skrevet 14. september Er det samme strategi som Sara E nå da? Hørte Lien skal begynne å selge treningsutstyr til hjemmetrening? Da må også hun starte en helsereise på snap? 1
oss-to Skrevet 14. september #7400 Skrevet 14. september Outandabout skrev (1 minutt siden): Er det samme strategi som Sara E nå da? Hørte Lien skal begynne å selge treningsutstyr til hjemmetrening? Da må også hun starte en helsereise på snap? Dei sammarbeidar om strategi og regi. Mange er av oppfattning at desse damene har bygd seg opp heilt av seg sjølv og har ingen tankar om heile apparatet som ligg bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå