Vimsa84 Skrevet 22. august #7301 Skrevet 22. august Sh999 skrev (4 timer siden): Det virker for meg som at TL prøver å være noen hun ikke er på en måte. Så en snap at hun står bare der ved siden av Monica mens hun snakker med andre 🤷♀️ det har jeg sett flere ganger før også. Har sagt det før og sier det igjen, det er ikke alle som passer inni influenser verden. Det er ikke vondt ment, bare trist å se på. AMEN!!! Følger ingen av disse, men hender jeg titter innom på IG, føler hun er så falsk, ja at hun overhodet ikke er seg selv. prøver altfor hardt å være noen andre enn seg selv... 4
lin Skrevet 22. august #7302 Skrevet 22. august Tipper T har forhørt seg med hva Chris skulle gå med i bryllup, og sendt Øyvind på shopping for den samme. Klokt av Chris å ta på sløyfa sånn at han skilte seg ut, han så det nok selv 😉
Høstfjellet Skrevet 23. august #7303 Skrevet 23. august Hu føler seg nok som en skikkelig kjendis nå. Mobilen helt oppi ansiktet til kjendis"vennene" sine 😅 Det er så påtatt og kleint. 5
Dorisdott Skrevet 23. august #7304 Skrevet 23. august Jeg synes alle er så classy og stilige,(som det burde være i et bryllup) så kommer hun i den korte polkadott kjolen, og passer ikke inn. Virker som alle «kjendiser» må dokumenteres… synes det er så kleint, for hun filmer jo så mye, 😬mens det ser ut som andre tar bilder litt diskret. Blir så krampaktig 3
Nie Skrevet 23. august #7305 Skrevet 23. august Det er så kleint! « Skål a jenter, hallo jeg sier skååål» Hvorpå de ser på hun å gir en liten skål tilbake.. Nei bare nei, det er så kleint å se på! Dette er flaut å være vitne til.. 5 2
Inga-pinga Skrevet 23. august #7306 Skrevet 23. august Nie skrev (2 minutter siden): Det er så kleint! « Skål a jenter, hallo jeg sier skååål» Hvorpå de ser på hun å gir en liten skål tilbake.. Nei bare nei, det er så kleint å se på! Dette er flaut å være vitne til.. Måtte inn å se. Hun avbryter mingling og samtaler ved å filme og rope. Alt skal dokumenteres mens de andre ser ut til å være i øyeblikket og prate. Dette var bare pinlig 9
elskersommer Skrevet 23. august #7307 Skrevet 23. august lin skrev (17 timer siden): Tipper T har forhørt seg med hva Chris skulle gå med i bryllup, og sendt Øyvind på shopping for den samme. Klokt av Chris å ta på sløyfa sånn at han skilte seg ut, han så det nok selv 😉 Ø og Chris var veldig bra kledd i går.. 1
Dorisdott Skrevet 23. august #7309 Skrevet 23. august Kort_og_grei skrev (1 time siden): Harry jeng i bryllup Synes den som skiller seg ut som Harry er henne 1 1
Gjest Kort_og_grei Skrevet 23. august #7310 Skrevet 23. august Dorisdott skrev (9 minutter siden): Synes den som skiller seg ut som Harry er henne Ja
Maiken2025 Skrevet 23. august #7311 Skrevet 23. august Business Snapchat konto som alt er greit. Alkohol vulgært ordforråd ikke mye sjarm stil der. Måtte innom å se på . Flaut flaut 2 1
Pus123 Skrevet 23. august #7312 Skrevet 23. august Dorisdott skrev (6 timer siden): Jeg synes alle er så classy og stilige,(som det burde være i et bryllup) så kommer hun i den korte polkadott kjolen, og passer ikke inn. Virker som alle «kjendiser» må dokumenteres… synes det er så kleint, for hun filmer jo så mye, 😬mens det ser ut som andre tar bilder litt diskret. Blir så krampaktig Samme kjolen som blir brukt mens hun vasker hus, går tur med hunden eller maler... 1 3
Rockefot99 Skrevet 23. august #7313 Skrevet 23. august Synes det er så leit at alt skal filmes og at de ikke kan ta hensyn til andre rundt seg. Hadde blitt sur om jeg var i bryllup og dansa og sang, og så står det noen å filmer det og legger det ut på en stor snapchatkonto som hele Norge ser.. Det er unødvendig og bør tas hensyn til! Therese er nok mest opptatt av å vise alle kjendisene hun er på fest med 😏 5 7
Gjest Kort_og_grei Skrevet 23. august #7314 Skrevet 23. august Therese er en vanlig bygdis. Hvorfor er hun invitert?
Maiken2025 Skrevet 23. august #7315 Skrevet 23. august Rockefot99 skrev (21 minutter siden): Synes det er så leit at alt skal filmes og at de ikke kan ta hensyn til andre rundt seg. Hadde blitt sur om jeg var i bryllup og dansa og sang, og så står det noen å filmer det og legger det ut på en stor snapchatkonto som hele Norge ser.. Det er unødvendig og bør tas hensyn til! Therese er nok mest opptatt av å vise alle kjendisene hun er på fest med 😏 Hadde vært topp om hun ble snakket til. Å tenke inntekt som en bryllupsgjest er kvalmt. Tror alt handler om klikk og penger 🤮 3 4
Orly Skrevet 23. august #7316 Skrevet 23. august Kort_og_grei skrev (1 time siden): Therese er en vanlig bygdis. Hvorfor er hun invitert? Fordi hun er venn med bruden 1
Frk nysgjerrig Skrevet 23. august #7317 Skrevet 23. august Se siste innlegg til Sandra på IG , bilde 4 … Den desperate i bakgrunnen🤦🏼♀️ Therese er den eneste som ikke eg tagget 😂😂 2
Maiken2025 Skrevet 23. august #7318 Skrevet 23. august Frk nysgjerrig skrev (43 minutter siden): Se siste innlegg til Sandra på IG , bilde 4 … Den desperate i bakgrunnen🤦🏼♀️ Therese er den eneste som ikke eg tagget 😂😂 Hun er jo på mange bilder på storry ?
Frk nysgjerrig Skrevet 23. august #7319 Skrevet 23. august Maiken2025 skrev (10 minutter siden): Hun er jo på mange bilder på storry ? De bildene er det TL selv som har lagt ut og tagget Sandra…. 1
Maiken2025 Skrevet 23. august #7320 Skrevet 23. august Frk nysgjerrig skrev (21 minutter siden): De bildene er det TL selv som har lagt ut og tagget Sandra…. Åja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå