Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette en av kjolene til TL?

Screenshot_2025-08-21-14-04-45-410_com.snapchat.android.jpg

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Er vel Monica sin kjole tror jeg.

Gjest Anonym_2024
Skrevet
elskersommer skrev (38 minutter siden):

Det var ikke pent, mulig at den er en en str for liten?

Skrevet
Sharp75! skrev (38 minutter siden):

Er vel Monica sin kjole tror jeg.

Hvordan er det da med merking og alkohol? Skal det meldes inn

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Tror det. Hun reklamerer vel for venninne? 🤔

Skrevet
Angel75 skrev (3 minutter siden):

Tror det. Hun reklamerer vel for venninne? 🤔

Jeg ble brått usikker.

Har dere noe peiling @GulleGull @Snublefot62

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Jeg ble brått usikker.

Har dere noe peiling @GulleGull @Snublefot62

Det skal merkes med reklame dersom innholdet har markedsverdi. For eks at hun får kjolen sponset eller får penger for å vise den frem.

Det vil være ulovlig å vise alkoholholdig drikke, eller noe som fremstår som alkoholholdig, sammen med markedsføring.

• Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Det skal merkes med reklame dersom innholdet har markedsverdi. For eks at hun får kjolen sponset eller får penger for å vise den frem.

Det vil være ulovlig å vise alkoholholdig drikke, eller noe som fremstår som alkoholholdig, sammen med markedsføring.

Da sender jeg inn.. men venter til turen er ferdig. Ser for meg att det kan bli mere🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Hun snakket om på Snapchat att hun ikke klarte å gå i sko med høye hæler..å det var krise. Men hallo.. det er ikke skoa som er krise. Det er kjolen

Den passer jo ikke til Therese🙂 kjolen er fin den men da må du ha kropp til det

Den kjolen er også en størrelse for liten...

• Liker 1
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Den kjolen er også en størrelse for liten...

Som alt annet… hun sier hun er en medium… men det er lenge siden hun var en medium gitt

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (8 timer siden):

Men denne gangen er hun vel ikke dritings foran barnet i det minste. 

Skrevet

Jeg forstår godt frykten for å fly. Men forstår ikke at å drikke øl på øl er en god løsning for det.. 

ja, klart man sikkert blircmer rolig av det og glemmer å være engstelig. Men om man har så skrekk, ønsker man ikke da å være edru og skjerpet tilfelle det skjer noe? 

flyskrekk må jo bunne litt i mangel på kontroll - altså at man selv ikke kan ha kontroll og er prisgitt flyet og piloten. Men da ville jeg jo ikke drukket fra meg den lille siste (selv)kontrollen jeg hadde hatt. 

vet ikke om jeg klarer å få frem det jeg mener her. Og sier ikke dette som kritikk, men fordi jeg oppriktig lurer på hvordan øl er en god løsning. 

• Liker 3
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Er ikke Nyhus’ene avholds 😇?

Skrevet

Nå har jo Sara også fått flyskrekk. Ser ikke så voldsomt ille ut for Lien der hun sitter og prøver sminke og prater med Nyhus 

• Liker 1
Skrevet
Kort_og_grei skrev (6 timer siden):

Er ikke Nyhus’ene avholds 😇?

Virker ikke sånn på denne turen… både hun og mannen drikker på turen nedover. Både øl og gin

• Liker 1
Skrevet

Det virker for meg som at TL prøver å være noen hun ikke er på en måte. Så en snap at hun står bare der ved siden av Monica mens hun snakker med andre 🤷‍♀️ det har jeg sett flere ganger før også. Har sagt det før og sier det igjen, det er ikke alle som passer inni influenser verden. Det er ikke vondt ment, bare trist å se på. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sh999 skrev (1 time siden):

Det virker for meg som at TL prøver å være noen hun ikke er på en måte. Så en snap at hun står bare der ved siden av Monica mens hun snakker med andre 🤷‍♀️ det har jeg sett flere ganger før også. Har sagt det før og sier det igjen, det er ikke alle som passer inni influenser verden. Det er ikke vondt ment, bare trist å se på. 

Det har jeg lagt merke til også. Alle mingler, men hun kjører eget opplegg på siden hvor hun snakker med telefonene sin og poserer. Virker nesten litt desperat av p dokumentere alt. Håper virkelig de har mobilforbud under vielsen så de kan få dele bilder som de selv vil og ikke gjennom alle influenserkanalene som er der 

• Liker 3
Skrevet
Dorisdott skrev (50 minutter siden):

Det har jeg lagt merke til også. Alle mingler, men hun kjører eget opplegg på siden hvor hun snakker med telefonene sin og poserer. Virker nesten litt desperat av p dokumentere alt. Håper virkelig de har mobilforbud under vielsen så de kan få dele bilder som de selv vil og ikke gjennom alle influenserkanalene som er der 

Jeg så at Amalie snøløs hadde mobilforbud under store deler av sitt bryllup forrige helg👏👏 håper Sandra gjør d samme

• Liker 3
Skrevet
Sh999 skrev (2 timer siden):

Enig. Tror Therese kjenner på det også..med tanke på den «Therese,who?» kjolen hun presterte å stille opp i på Fixen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (5 minutter siden):

Enig. Tror Therese kjenner på det også..med tanke på den «Therese,who?» kjolen hun presterte å stille opp i på Fixen.

Ja, det tror jeg og. Virker som at Sandra og Monica er blitt nære venninner, men T følger bare med der Monica er 🫣 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...