Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sommersalat skrev (På 1.8.2025 den 8.40):

Ser ikke helt problemet. Kaptein Sabeltann showet er kjempebra, også for voksne🤷🏼‍♀️ Om datteren er med er det bare flott at de gjør det som familie. 

Sa vel ikke at det var et problem?😅. Men VET at mine barn aldri hadde giddet i den alderen😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Floriamint skrev (18 timer siden):

Er det pepper hun henter ideer fra🤔

IMG_0851.png

Vil tro at det hentes inspirasjon fra Zimmermann, Hale Bob og By TiMo. 
Men det samme gjør jo mange andre merker også nå om dagen..

Kopier i dårligere kvalitet er skikkelig triste greier

• Nyttig 1
Skrevet
Tudaisies skrev (5 timer siden):

Vil tro at det hentes inspirasjon fra Zimmermann, Hale Bob og By TiMo. 
Men det samme gjør jo mange andre merker også nå om dagen..

Kopier i dårligere kvalitet er skikkelig triste greier

Ikke glem shein og temu, de har  like kjoler. Sikkert samme kvalitet som By Lien, men til en brøkdel av prisen. 

• Nyttig 2
Gjest Floriamint
Skrevet

Når jeg titter innom nå, faller jeg helt ut hvem sine kjoler de styrer med. Er det noe Monica og hun har i sammen i tillegg til sitt egne merker ?.

Skrevet
Alex_rude skrev (19 timer siden):

Sa vel ikke at det var et problem?😅. Men VET at mine barn aldri hadde giddet i den alderen😅

Sabeltann er en oppvisning i spesialeffekter, lys, lyd, pyro etc. Helt fantastisk, også for voksne og store barn. Selve historien er ikke så spennende, men alle spesialeffektene!

Hva er greia med de hvite bootsene? Så grusomme!

• Nyttig 3
Skrevet

Da skal Lien også ha fokus på kosthold. Proteinrik Oreo. Det er så repeat at jeg blir flau 

• Liker 2
Skrevet

Og ingen merking av kjolene 

• Liker 3
Skrevet

Var det 10 knebøy i året som var planen? 🤔😂

• Liker 5
Skrevet
Outandabout skrev (9 timer siden):

Da skal Lien også ha fokus på kosthold. Proteinrik Oreo. Det er så repeat at jeg blir flau 

Burde vel heller legge inn hakket sunnere kosthold og røre litt på seg. 

• Liker 4
Gjest Floriamint
Skrevet
Dorisdott skrev (4 timer siden):

Burde vel heller legge inn hakket sunnere kosthold og røre litt på seg. 

Virker da som hun har mange skritt om dagen?.

Skrevet

Alt skal rives og bygges opp igjen. Noen nevnte «nyrik russer» Fascinert over følgerne som unner desse damene dette luksusliv-greiene. «Dere har jobbet hardt» Eh. Nei. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Floriamint skrev (11 timer siden):

Virker da som hun har mange skritt om dagen?.

Mye mulig hun har det altså.. jeg bare lurer på hva som skjedde med det sunnere livet med trening som hun frontet så i våres. Hun er så av å på og holder sjelden på med noe over lengre tid. Skjønner hun prøver å inspirere andre med sine «sunne» desserter.

blir kanskje inspirert nå som Sara starter opp igjen på opplegget fra 16 ukers🤷‍♀️

• Liker 4
Gjest Floriamint
Skrevet
Dorisdott skrev (2 timer siden):

Mye mulig hun har det altså.. jeg bare lurer på hva som skjedde med det sunnere livet med trening som hun frontet så i våres. Hun er så av å på og holder sjelden på med noe over lengre tid. Skjønner hun prøver å inspirere andre med sine «sunne» desserter.

blir kanskje inspirert nå som Sara starter opp igjen på opplegget fra 16 ukers🤷‍♀️

Ja skjønner . Mye av og på. 

Skrevet

Sara og Therese kopier hverandre - kjoler og kosthold og trening og treningsklær… Men der Sara vaser rundt og ikke får gjort noe (ja vet hun har baby nå, men det er en gjenganger), der er Therese (tilsynelatende) råeffektiv alle veier og får ting gjort. 
Og de kopierer modeller som selges billigere andre steder, og selger det som egen unik design. 
Hvor lenge holder Reme-imperiet?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

På de bildene som kommer opp som "overskrifter"/"forside på snap utforsk i dag ser det ut til at hun skal ha kjole for å være bryllupsgjest.  Eier ikke hun to firma som selger kjoler pluss at hun har tre gode venninner som også lager kjoler? Og reklamerer ikke alle disse med at kjolene er perfekte i bryllup?

• Liker 9
Gjest Floriamint
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

På de bildene som kommer opp som "overskrifter"/"forside på snap utforsk i dag ser det ut til at hun skal ha kjole for å være bryllupsgjest.  Eier ikke hun to firma som selger kjoler pluss at hun har tre gode venninner som også lager kjoler? Og reklamerer ikke alle disse med at kjolene er perfekte i bryllup?

Kanskje det blir rart og kleint. Når hun bruker kjoler å male i tømme doen på campingen 😅som hun sier passer til alt liksom🙄😂

Skrevet
Floriamint skrev (26 minutter siden):

Kanskje det blir rart og kleint. Når hun bruker kjoler å male i tømme doen på campingen 😅som hun sier passer til alt liksom🙄😂

Haha jeg tenkte akkurat det samme! Det "reklameres" for kjoler til jul, julebord, nyttår, 17 mai.. men kjolene brukes av selgerne selv til alle mulige daglige sysler.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Therese snakket noe om at bryllupet var over flere dager og tema og kleskoder, men jeg tok ikke screenshots av det. Samtidig er det ganske så komisk at disse influenserne som selger kjoler i fleng, ikke bruker sine egne eller venninnene sine. Er de så lei sitt eget/de andres at de vil ha noe helt annet? 😉😎😂

• Liker 4
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Therese snakket noe om at bryllupet var over flere dager og tema og kleskoder, men jeg tok ikke screenshots av det. Samtidig er det ganske så komisk at disse influenserne som selger kjoler i fleng, ikke bruker sine egne eller venninnene sine. Er de så lei sitt eget/de andres at de vil ha noe helt annet? 😉😎😂

Dette er garantert bryllupet til Sandra Lyng.. er jo kjoler som Monica har som hun fint kunne brukt i ett bryllup

Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Dette er garantert bryllupet til Sandra Lyng.. er jo kjoler som Monica har som hun fint kunne brukt i ett bryllup

Da hadde det jo vært kjempefint å bruke en av sandras kjoler en dag. Ikke at jeg vet om de passer inn i fargekoordineringen da, men er jo dumt å ikke inkludere muligheten for at gjester kan bruke Lyngs klesmerke   når hun inviterer dem til fest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...