Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Men altså. Desse Amicas kjolene, som koster flesk. De blir nå solgt ut med 50 prosent avslag. Hva er da fortjenesten? 

Fra nettsiden: 

Amicas - Velvet Dress
  • - Ikke vask
  • - Ikke blek
  • - Ikke tørketrommel
  • - Varmt strykejern
  • - Kun rens

og en annen ting, var det ikke Amicas kjolene de fikk så mye kritikk på? 

sjekk prisen da, det er jo spinnvilt! 

Ifølge chat gpt tar amicas (og lien og CL) 140% påslag på innkkøpskost (dette har jeg ikke nor grunnlag til å regne på selv, så tar det med en klype salt) men om det blir riktig så har de jo fortsatt grei fortjeneste på plaggene

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (4 minutter siden):

Ifølge chat gpt tar amicas (og lien og CL) 140% påslag på innkkøpskost (dette har jeg ikke nor grunnlag til å regne på selv, så tar det med en klype salt) men om det blir riktig så har de jo fortsatt grei fortjeneste på plaggene

Fire mennesker står og pakker kjolene. 

Jeg nekter tro det er noe penger i Amicas når det er fire eiere. 🤪 

Jaja, de får styre på. 

• Liker 4
Skrevet

Stusser litt på at ikke feks Therese kunne avlaste Sara Emilie med baby’en i badeland i Kristiansand. Therese har årskort og er der ofte, hun har et barn som er 7.-8.klassing og dermed ikke må passes på like tett. Mens Sara Emilie hadde med fire barn, og kun en dag på badelandet (ikke årskort dvs de har en dag med fin opplevelse der). For et stress! Kunne ikke «venninnen» Therese ha holdt baby L litt så Sara og familien fikk en litt bedre dag. På snap så ligger Therese og Monica og soler seg på solsenger, mens Sara ammer, bysser baby og stresser med å hjelpe Vegard med å holde oversikten på de tre andre barna (med ulik alder og ulike  basseng/interesser). 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Maijuni skrev (41 minutter siden):

Stusser litt på at ikke feks Therese kunne avlaste Sara Emilie med baby’en i badeland i Kristiansand. Therese har årskort og er der ofte, hun har et barn som er 7.-8.klassing og dermed ikke må passes på like tett. Mens Sara Emilie hadde med fire barn, og kun en dag på badelandet (ikke årskort dvs de har en dag med fin opplevelse der). For et stress! Kunne ikke «venninnen» Therese ha holdt baby L litt så Sara og familien fikk en litt bedre dag. På snap så ligger Therese og Monica og soler seg på solsenger, mens Sara ammer, bysser baby og stresser med å hjelpe Vegard med å holde oversikten på de tre andre barna (med ulik alder og ulike  basseng/interesser). 

Tror nok Sara fortsatt er i hønemor-modus. Ser ikke ut til at noen andre får holde babyen lenge om gangen. og det er vel ganske normalt at det er sånn de første månedene?  De kunne dog hjulpet mye til med de eldre barna, men de elste lekte sikkert bra selv, og nr 3 hadde det sikkert bra med oppmerksomhet fra en eller to voksne om gangen

• Liker 3
Skrevet

Hmm… hvem er det de tar med på kaptein Sabeltann show ? Er ikke datteren sånn 12 år nå? El tar jeg feil? Hadde jeg dratt min datter med på kaptein Sabeltan når hun var 12, hadde hun nok blitt rimelig forbanna😆. Men folk er vel forskjellig …. Bare stusset litt…

• Nyttig 2
Skrevet
Maijuni skrev (17 timer siden):

Hun vil nok være med babyen sin selv. Ganske normalt😅

Skrevet
Alex_rude skrev (12 minutter siden):

Hmm… hvem er det de tar med på kaptein Sabeltann show ? Er ikke datteren sånn 12 år nå? El tar jeg feil? Hadde jeg dratt min datter med på kaptein Sabeltan når hun var 12, hadde hun nok blitt rimelig forbanna😆. Men folk er vel forskjellig …. Bare stusset litt…

Ser ikke helt problemet. Kaptein Sabeltann showet er kjempebra, også for voksne🤷🏼‍♀️ Om datteren er med er det bare flott at de gjør det som familie. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Sommersalat skrev (3 timer siden):

Ser ikke helt problemet. Kaptein Sabeltann showet er kjempebra, også for voksne🤷🏼‍♀️ Om datteren er med er det bare flott at de gjør det som familie. 

Min datter synes det var mye mer stas å se på som 12 åring enn trøtt 5 åring 😅

• Liker 4
Skrevet

De har kanskje avtaler med Dyreparken ?. Syns mange har posta turer fra Dyreparken denne sommeren ?.

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (På 30.7.2025 den 17.11):

Fire mennesker står og pakker kjolene. 

Jeg nekter tro det er noe penger i Amicas når det er fire eiere. 🤪 

Jaja, de får styre på. 

Nå er det stort krone salg. Så var innom å så😅 Alt hva hun har solgt ser jo ikke mye utsolgt ut. 

• Liker 3
Skrevet
Alex_rude skrev (7 timer siden):

Man trenger virkelig ikke en unge med deg for å se et Sabeltann show 😍 Går gjerne der uten barn jeg, de er kjempe flinke! Har barn som er voksne jeg og oppvokst med Sabeltann og de hadde blitt kjempe glade for og blitt invitert med på show 🥰

• Liker 1
Skrevet
Alex_rude skrev (7 timer siden):

Enig, ingen av mine hadde i alder av 12 hverken hatt lyst eller gidd til å gå på / se på kaptein Sabeltann show. Og datteren til T som har stor interesse av klær, sminke og gutter kan jeg ikke fatte har intetesse av kaptein Sabeltann.

Hadde heller aldri gått på det alene som voksen, da hadde det vært noe som ikke var som det skulle med meg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Vinnanna15 skrev (5 timer siden):

Min datter synes det var mye mer stas å se på som 12 åring enn trøtt 5 åring 😅

Enig. De får med seg handlingen på en helt annen måte. Min mann og meg kunne fint gått på showet uten barn for å si det sånn🤣

Endret av Sommersalat
  • Liker 4
Skrevet

Vår erfaring er at showet passer bedre for storskolebarn enn barnehagebarn iallfall.. 

• Liker 2
Skrevet
Sommersalat skrev (1 time siden):

Enig. De får med seg handlingen på en helt annen måte. Min mann og meg kunne fint gått på showet uten barn for å si det sånn🤣

Samme her. 😅 Vi koste oss hele familien. 

• Liker 2
Skrevet

Hun slipper treningstøy ser jeg hun skriver. Men har hun helt sluttet å trene selv? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid eget kjolemerke når hun spiller inn reklame for andre 

• Liker 2
Skrevet

Er det pepper hun henter ideer fra🤔

IMG_0851.png

• Liker 2
Skrevet

De har nok begge bladd forbi de samme sidene i bladet ja.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...