Debbie M Skrevet mandag kl 06:52 #7161 Skrevet mandag kl 06:52 Floriamint skrev (10 timer siden): Går uker månder mellom her. Håper egentlig de lettjente pengene de tjener på snap tar slutt . Samme her, men jeg måtte klikke innom nå for å se på de knebøya, mener jeg klikka meg gjennomtenkt hel dag, men så ikke noe om noe knebøy. Er det over allerede før hun har begynt? 🥴 2
Melkebart1 Skrevet mandag kl 09:29 #7162 Skrevet mandag kl 09:29 Floriamint skrev (12 timer siden): Går uker månder mellom her. Håper egentlig de lettjente pengene de tjener på snap tar slutt . Lurer litt på hvor lenge snap kan kjøre ut disse ville summene… Er jo vilt mange i Norge bare, tenk hvordan det er på verdensbasis🙈 Men slutter snap, så er det sikkert noe annet som tar over, som de kan sope inn penger på. Jeg har også nesten helt sluttet å følge Therese, det er jo det samme heeeele tiden? Lite inspirasjon å hente fra livet hennes. Enda hun var en av de jeg likte aller best tidligere, en av de som hadde beina planta mer på jorda enn visse andre. Nå har hun forandret seg veldig syns jeg… 2 5
Floriamint Skrevet mandag kl 09:37 #7163 Skrevet mandag kl 09:37 Melkebart1 skrev (3 minutter siden): Lurer litt på hvor lenge snap kan kjøre ut disse ville summene… Er jo vilt mange i Norge bare, tenk hvordan det er på verdensbasis🙈 Men slutter snap, så er det sikkert noe annet som tar over, som de kan sope inn penger på. Jeg har også nesten helt sluttet å følge Therese, det er jo det samme heeeele tiden? Lite inspirasjon å hente fra livet hennes. Enda hun var en av de jeg likte aller best tidligere, en av de som hadde beina planta mer på jorda enn visse andre. Nå har hun forandret seg veldig syns jeg… Enig . Synes det var bare stress å se på hun. Ja det er vilt. Lettjente penger er vel også lettere å sløse og bruke bort. Noen må spare i lange tider til om noe som fikse kjøkken bad og skifte ut bilen. Blir en fjern verden for meg. 1
Dupers Skrevet mandag kl 10:53 #7164 Skrevet mandag kl 10:53 Melkebart1 skrev (1 time siden): Lurer litt på hvor lenge snap kan kjøre ut disse ville summene… Er jo vilt mange i Norge bare, tenk hvordan det er på verdensbasis🙈 Men slutter snap, så er det sikkert noe annet som tar over, som de kan sope inn penger på. Jeg har også nesten helt sluttet å følge Therese, det er jo det samme heeeele tiden? Lite inspirasjon å hente fra livet hennes. Enda hun var en av de jeg likte aller best tidligere, en av de som hadde beina planta mer på jorda enn visse andre. Nå har hun forandret seg veldig syns jeg… Hvordan skulle der egentlig gått seg til? Er ikke halve greia med snap det at de tjener på at folk plutselig ser innholdet de legger ut etter de har sett storyene til vennene sine?
Donnap Skrevet mandag kl 19:21 #7165 Skrevet mandag kl 19:21 Jeg startet å følge Therese pga jeg fulgte Sara Emilie. Jeg likte henne veldig godt, og fulgte henne lenge. Slettet vel henne en stund etter jeg slettet både Sara Emilie og Pilotfrue. Når man har fulgt noen i noen år, så har man jo hørt disse historiene om både det ene og det andre mange ganger, og hun utbroderer dem jo over maaaange snapper hver gang, hun ble rett og slett for mye for meg til slutt. Da hun skadet fingrene sine og de på en eller annen måte kom fram på enormt mange snapper så orket jeg ikke mer, prøvde å la være å se lenge, men når jeg kikket innom så handlet det atter engang om fingrene... Sier her som jeg har sagt på andre forum, nå må det bli slutt på at influensere får så sykt mye betalt for at vi klikker oss igjennom snappene deres. Skulle kun fått betalt hvis vi så hele snappene. Sånn som det er nå så deler de i bøtter og spann av så mye totalt uinteressant da de får like mye betalt uansett. Hadde det blitt slutt på betaling for snappene, eller de fikk mindre betalt , så hadde det nok blitt mindre snapper eventuelt mere interessante snapper. 6
Melkebart1 Skrevet mandag kl 20:12 #7166 Skrevet mandag kl 20:12 Dupers skrev (9 timer siden): Hvordan skulle der egentlig gått seg til? Er ikke halve greia med snap det at de tjener på at folk plutselig ser innholdet de legger ut etter de har sett storyene til vennene sine? Ikke peiling, har ikke så god greie på akkurat hvordan det fungerer. Det eneste jeg veit, er at det er helt sjukt at det går an. Jeg mener jeg har hørt at snap ikke kommer til å holde på med det der så lenge, fordi de går i minus hvert år. Tenk så mange som har basert livet på å ha denne inntekten inn i evigheten 🙈😅 Huff a meg.. 3 2
elskersommer Skrevet tirsdag kl 23:35 #7167 Skrevet tirsdag kl 23:35 Regnskapet til By Lien er ikke mye å skryte av Bilde fra Proff 1
Snublefot62 Skrevet i går, 05:17 #7168 Skrevet i går, 05:17 elskersommer skrev (5 timer siden): Regnskapet til By Lien er ikke mye å skryte av Bilde fra Proff Det selskapet der overlever ikke et år til. Og når det er kroken på døra kommer selskapet til å skylde kreditorer penger. Jeg husker ikke om Ø var ansatt i Bylien eller i Thereselien men det er tatt ut en solid lønnskostnad jeg ikke kan forstå skal være forsvarlig om det er i fra Bylien. Ikke fra Thereselien heller for den del. Når begynner hun å selge unna luksusting tro? 1 1
elskersommer Skrevet 22 timer siden #7169 Skrevet 22 timer siden Snublefot62 skrev (3 timer siden): Det selskapet der overlever ikke et år til. Og når det er kroken på døra kommer selskapet til å skylde kreditorer penger. Jeg husker ikke om Ø var ansatt i Bylien eller i Thereselien men det er tatt ut en solid lønnskostnad jeg ikke kan forstå skal være forsvarlig om det er i fra Bylien. Ikke fra Thereselien heller for den del. Når begynner hun å selge unna luksusting tro? Reagerte på det med lønn jeg også.. Å i selskapet Therese Lien er det lønn på 1,8 millioner. Mener Ø er ansatt i Therese Lien.. 1
Bibbi_ Skrevet 22 timer siden #7170 Skrevet 22 timer siden elskersommer skrev (8 minutter siden): Reagerte på det med lønn jeg også.. Å i selskapet Therese Lien er det lønn på 1,8 millioner. Mener Ø er ansatt i Therese Lien.. Ja hun har sagt at han er ansatt i Therese Lien.
Snublefot62 Skrevet 22 timer siden #7171 Skrevet 22 timer siden elskersommer skrev (9 minutter siden): Reagerte på det med lønn jeg også.. Å i selskapet Therese Lien er det lønn på 1,8 millioner. Mener Ø er ansatt i Therese Lien.. Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Ja hun har sagt at han er ansatt i Therese Lien. Det var da i det minste godt for hans del. Er litt mer overskudd der. Men totalt sett kan jeg ikke se for meg hvordan Bylien AS skal kunne klare langvarig drift med den gjeldsbyrden selskapet har. Sannsynligvis er det kortsiktig lån eller konsernbidrag fra eierene, men hvor lenge varer det? Regnskapet viser nesten 700k mindre på varige driftsmidler fra året før, over 1 mill mindre på konto og en total gjeld som har økt med to mill. Noe av det er skyldige offentlige avgifter og over 3 mill i leverandørgjeld (ned fra nesten 8 i 2023 så det er jo en forbedring). Og nå er vi over halveis i 2025. Det virker ikke som om ting har snudd? Så da er spørsmålet om hun klarer å hente det inn igjen. Og ser en på tallene i Thereselien AS så peker jo de og feil vei - så hvor lenge klarer de å holde livsstilen gående? 3
Bibbi_ Skrevet 22 timer siden #7172 Skrevet 22 timer siden Snublefot62 skrev (18 minutter siden): Det var da i det minste godt for hans del. Er litt mer overskudd der. Men totalt sett kan jeg ikke se for meg hvordan Bylien AS skal kunne klare langvarig drift med den gjeldsbyrden selskapet har. Sannsynligvis er det kortsiktig lån eller konsernbidrag fra eierene, men hvor lenge varer det? Regnskapet viser nesten 700k mindre på varige driftsmidler fra året før, over 1 mill mindre på konto og en total gjeld som har økt med to mill. Noe av det er skyldige offentlige avgifter og over 3 mill i leverandørgjeld (ned fra nesten 8 i 2023 så det er jo en forbedring). Og nå er vi over halveis i 2025. Det virker ikke som om ting har snudd? Så da er spørsmålet om hun klarer å hente det inn igjen. Og ser en på tallene i Thereselien AS så peker jo de og feil vei - så hvor lenge klarer de å holde livsstilen gående? Følger ikke Therese, men kommer hun med like mange dropp som venninna SE? 1
elskersommer Skrevet 22 timer siden #7173 Skrevet 22 timer siden Snublefot62 skrev (17 minutter siden): Det var da i det minste godt for hans del. Er litt mer overskudd der. Men totalt sett kan jeg ikke se for meg hvordan Bylien AS skal kunne klare langvarig drift med den gjeldsbyrden selskapet har. Sannsynligvis er det kortsiktig lån eller konsernbidrag fra eierene, men hvor lenge varer det? Regnskapet viser nesten 700k mindre på varige driftsmidler fra året før, over 1 mill mindre på konto og en total gjeld som har økt med to mill. Noe av det er skyldige offentlige avgifter og over 3 mill i leverandørgjeld (ned fra nesten 8 i 2023 så det er jo en forbedring). Og nå er vi over halveis i 2025. Det virker ikke som om ting har snudd? Så da er spørsmålet om hun klarer å hente det inn igjen. Og ser en på tallene i Thereselien AS så peker jo de og feil vei - så hvor lenge klarer de å holde livsstilen gående? Skjønner ikke att dette kan være levedyktig over lang tid.. Synes det er så flaut og se disse mannfolka til særlig Therese og Sara Emilie som dikter etter disse damene..å hopper om dama sier hopp. Chris er den eneste det er litt tak i 1
elskersommer Skrevet 22 timer siden #7174 Skrevet 22 timer siden Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Følger ikke Therese, men kommer hun med like mange dropp som venninna SE? Jeg følger heller ikke TL så ofte mer. Men så hun hadde dropp av noen kjoler forrige uke som er veldig lik disse som Sara gir ut. Å de solgte vel ganske greit tror jeg. Men hvorfor tar de ikke over den delen på og pakke ordre selv? Nå betaler de vel noen til og gjøre det? Ser jo at Chris står og pakker alt av ordre som kommer inn på kjolene til Monica 1
Outandabout Skrevet 22 timer siden #7175 Skrevet 22 timer siden Snublefot62 skrev (4 timer siden): Det selskapet der overlever ikke et år til. Og når det er kroken på døra kommer selskapet til å skylde kreditorer penger. Jeg husker ikke om Ø var ansatt i Bylien eller i Thereselien men det er tatt ut en solid lønnskostnad jeg ikke kan forstå skal være forsvarlig om det er i fra Bylien. Ikke fra Thereselien heller for den del. Når begynner hun å selge unna luksusting tro? Han er ansatt i Therese Lien AS. Hun solgte vel ut alle de kjolene av den siste som ble lansert, men klart…denne sjappa er ikke bærekraftig. Hun sa vel en gang at det ikke er Lien AS hun tjener penger på. Da blir det samarbeid og snap som skal holde igang økonomien deres
Snublefot62 Skrevet 21 timer siden #7176 Skrevet 21 timer siden Outandabout skrev (18 minutter siden): Han er ansatt i Therese Lien AS. Hun solgte vel ut alle de kjolene av den siste som ble lansert, men klart…denne sjappa er ikke bærekraftig. Hun sa vel en gang at det ikke er Lien AS hun tjener penger på. Da blir det samarbeid og snap som skal holde igang økonomien deres Og sammenlignet med venninnene sine så går det ikke akkurat så bra der heller virker det som. Noe som forklarer panikken hun viste når mange trodde Snapchat skulle slutte å betale influensere for innhold. Å den dagen husker jeg enda 🤣 2 1
elskersommer Skrevet 21 timer siden #7177 Skrevet 21 timer siden Outandabout skrev (23 minutter siden): Han er ansatt i Therese Lien AS. Hun solgte vel ut alle de kjolene av den siste som ble lansert, men klart…denne sjappa er ikke bærekraftig. Hun sa vel en gang at det ikke er Lien AS hun tjener penger på. Da blir det samarbeid og snap som skal holde igang økonomien deres er vel en grunn til att hun snapper 24/7 Å hadde hun vært smart så kunne de fint ventet litt ned og pusse opp for 1 mill om ikke mer.. så ille var jo ikke det huset. Men vil Ø trives med og gå i skjørtene til sin samboer? 1 1
Sølvberget Skrevet 21 timer siden #7178 Skrevet 21 timer siden Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Og sammenlignet med venninnene sine så går det ikke akkurat så bra der heller virker det som. Noe som forklarer panikken hun viste når mange trodde Snapchat skulle slutte å betale influensere for innhold. Å den dagen husker jeg enda 🤣 Har hun ikke sagt engang, at Snap inntekter bare er "bonus"? Hvis man titter tilbake på regnskapet til ByLien AS, gikk de med overskudd i 2022. Litt merkelig å ta ut overskuddet i utbytte, samtidig som man skal bygge opp selskapet... 1 1
elskersommer Skrevet 21 timer siden #7179 Skrevet 21 timer siden (endret) Snublefot62 skrev (14 minutter siden): Og sammenlignet med venninnene sine så går det ikke akkurat så bra der heller virker det som. Noe som forklarer panikken hun viste når mange trodde Snapchat skulle slutte å betale influensere for innhold. Å den dagen husker jeg enda 🤣 Nå spurte noen på mandag om hvorfor i Amicas ga ut ny kolleksjon. Men nei.. de hadde det så travelt så de hadde ikke tid til det. Så de kjørte salg på alt for å få ut det de hadde igjen på lager Endret 21 timer siden av elskersommer
Snublefot62 Skrevet 21 timer siden #7180 Skrevet 21 timer siden Sølvberget skrev (Akkurat nå): Har hun ikke sagt engang, at Snap inntekter bare er "bonus"? Hvis man titter tilbake på regnskapet til ByLien AS, gikk de med overskudd i 2022. Litt merkelig å ta ut overskuddet i utbytte, samtidig som man skal bygge opp selskapet... Det var vel rundt der mange trodde Snapchat skulle slutte å betale at mange influensere dreit seg ut med offentlig panikk, og deretter lyve om at Snapchat bare er en bonus og ikke hovedinntektene deres. Ja jøss da. Therese var en av de husker jeg. Til firmaet. Ja det er dumt å ta et nyoppstartet firma og tømme det for kapital fortløpende. Å etablere og vokse er dyrt. Men det de fleste av disse selskapene i samme kollektiv som Sara Emilie osv gjør det samme - og tar på lån for å bygge bedriften. Det er åpenbart den dårlig ide på mange plan. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå