Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Outandabout skrev (45 minutter siden):

Bli med Lien på 10 knebøy per dag da!!

Grunnen til at jeg følger Therese. Er at jeg er så fasinert over at det går ann å tjene så mye, på å levere så lite... 🙈😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sølvberget skrev (6 minutter siden):

Grunnen til at jeg følger Therese. Er at jeg er så fasinert over at det går ann å tjene så mye, på å levere så lite... 🙈😅

Og derfor tjener hun penger. Avfølg!

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Bli med Lien på 10 knebøy per dag da!!

Ehh har ikke hun jobbet som pt ? Instruktør ? Det ser jo ikke sånn ut på de knebøyene 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Nei takk 10 knebøy er for pingler 🙈😂enten trener jeg en skikkelig økt eller så tar jeg ferie disse varme dagene ! Jeg vil heller ikke være med å kjøpe domiddel så vet du det 🙈😂

Haha! Jeg dauer! 

Gjest Floriamint
Skrevet

Tenk at penger ruller inn på dette disse damene deler.  Ikke mye nytt nei

Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Ehh har ikke hun jobbet som pt ? Instruktør ? Det ser jo ikke sånn ut på de knebøyene 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Det tenkte jeg også. Så mye hun har jabba om at hun har vært i treningsbransjen i mange år, drevet senter, vært instruktør osv… men å ta en knebøy med kroppsvekt, det klarer du ikke😳😳

• Liker 2
Skrevet
Dorisdott skrev (7 timer siden):

Det tenkte jeg også. Så mye hun har jabba om at hun har vært i treningsbransjen i mange år, drevet senter, vært instruktør osv… men å ta en knebøy med kroppsvekt, det klarer du ikke😳😳

Må være dårligste knebøyen jeg har sett ever 😂

• Liker 3
Skrevet
Orly skrev (På 21.7.2025 den 23.53):

Ok, for vet det var en kommentar her også som noen ente var stygg

Hun fikk en kommentar på snap her om dagen som også jeg syns var lite fin. Husker ikke helt ordrett, men var noe sånt som: «Du har fryktelig stygg hud. Men du får vel skjult flekkene litt med alt det du kliner på».

Gjest Floriamint
Skrevet
Sommersalat skrev (1 time siden):

Hun fikk en kommentar på snap her om dagen som også jeg syns var lite fin. Husker ikke helt ordrett, men var noe sånt som: «Du har fryktelig stygg hud. Men du får vel skjult flekkene litt med alt det du kliner på».

Stygt gjort det. 

Skrevet
Sommersalat skrev (1 time siden):

Utrolig merkelig av følgere å skrive sånt. 

Skrevet
Sommersalat skrev (3 timer siden):

Det er jeg enig i att var en stygg kommentar. 

Skrevet
Sommersalat skrev (4 timer siden):

Det er selvsagt ikke ok

Skrevet

Therese nevnte en gang at hun ikke tjente stort på kjolene (og unnskyld at jeg sier det: rælet) hun selger. Hun tjente mest på samarbeid, og snap var vel en bonus? 
Så nå til høsten må hun vel gønne på da med samarbeid om hun skal ha to årslønner? Er ikke det en rimelig stor risiko å ta? Begge skal leve av dette, nytt hus, ny bil? 🚗 

Noen snakket om dette med å opptre som nyrik, husker ikke hvem de snakket om. Men man får jammen en følelse av det ja, når man ser forbruket. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Samtidig har hun ikke utgifter på klær… bruker vel bare sitt eget merke… Husker dere at hun tok helt av og bestilte klær fra ellos og Cubus en periode? Tipper det var et rop om samarbeid…

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Burde ikke regnskapet til By Lien snart være klart?

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Burde ikke regnskapet til By Lien snart være klart?

Fristen for innsendelse er utgangen av juli. Så tar det ei stund etterpå før det publiseres.

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Fristen for innsendelse er utgangen av juli. Så tar det ei stund etterpå før det publiseres.

Ok.. er ikke mange dager igjen av juli

Gjest Floriamint
Skrevet

Skjønner ikke at så mange som følger disse kjole damene er det virkelig så spennende?. Det må jo være det med de inntekter de har. Og dette forbruke. Hender jeg tar en fort titt om de kommer opp på forslag. 

Skrevet
Floriamint skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at så mange som følger disse kjole damene er det virkelig så spennende?. Det må jo være det med de inntekter de har. Og dette forbruke. Hender jeg tar en fort titt om de kommer opp på forslag. 

Jeg ser mindre og mindre på snappen til Therese.. 

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Jeg ser mindre og mindre på snappen til Therese.. 

Går uker månder mellom her. Håper egentlig de lettjente pengene de tjener på snap tar slutt . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...