Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
lin skrev (1 time siden):

Det er et smykke Sandra Lyng selger. Hun fikk det på lanseringen. Venninna Monica bruker det også hele tiden, så klart Therese også gjør det 😉 ho kjøper jo til og med like klær til mannen sin som Chris har. DET hadde min mann syntes vært kleint i alle fall 🙈

Da vet jeg att det er fra henne 

Videoannonse
Annonse
Gjest Floriamint
Skrevet

Ser hun fikk solgt mye kjoler da🙄 Henger ikke med jeg. Så nok av de kjolene hengene på butikken i syden. Men mye billigere.

Skrevet

De kjolene 😵‍💫😵‍💫 

strandkjole i trang blonde og polyester 🤮

• Liker 3
Skrevet

Snappe snappe snappe. Tenk å aldri ta ferie… 

• Liker 4
Gjest Floriamint
Skrevet
Outandabout skrev (3 timer siden):

Snappe snappe snappe. Tenk å aldri ta ferie… 

Det er jo inntekten de har 

Skrevet

Faktisk inntekten til hele familien nå..

• Liker 1
Skrevet
Floriamint skrev (4 timer siden):

De har ikke samme system for feriepenger som andre har? For da kunne de tatt et par uker ferie. Sunt for både dem og familien. 

såg innom henne i dag. I dag hadde hun visst vært fraværende fra snap mener hun. Vel… 

Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

De har ikke samme system for feriepenger som andre har? For da kunne de tatt et par uker ferie. Sunt for både dem og familien. 

såg innom henne i dag. I dag hadde hun visst vært fraværende fra snap mener hun. Vel… 

Feriepenger er jo bare at arbeidsgiver sparer for deg, dvs holder av 12,5% av lønna di og gir deg det i «lommepenger» i juni året etter når du ikke får utbetalt lønn. Akkurat samme som halvt skattetrekk i desember, der er det staten som omfordeler penger for oss ved å trekke litt mer resten av året og litt mindre i desember så vi har penger til jul. Alternativet er at vi får utbetalt full lønn i 11 mnd og selv setter av penger til de ukene vi skal ta ut ferie og arbeidsgiver trekker akkurat de ukene i lønn. Men det har ikke staten tiltro til at vi klarer. 🙃

Skrevet
Floriamint skrev (6 timer siden):

Tror fint hun kunne gitt familien sin et par uker ferie fra snap og mobil. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ser noen kommenterer at en skrev noe dritt om utseendet og pigmentflekkene Therese har. Noen som fikk det med seg? Så unødvendig å kommentere det. Kan jo ikke noe for hvordan hud man har😳

• Liker 2
Skrevet
Dorisdott skrev (13 minutter siden):

Ser noen kommenterer at en skrev noe dritt om utseendet og pigmentflekkene Therese har. Noen som fikk det med seg? Så unødvendig å kommentere det. Kan jo ikke noe for hvordan hud man har😳

Enig. Merkelig at noen skriver sånt! 

Skrevet
Dorisdott skrev (20 minutter siden):

Det var ikke noe dritt, kun et spørsmål fra den brukeren , om det var her på kg

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Tror fint hun kunne gitt familien sin et par uker ferie fra snap og mobil. 

Ja men mye vil ha mere sies det. Det er vel noe med denne snap opplegget at de skal vel holde det ved like tror jeg?

Skrevet
Orly skrev (6 minutter siden):

Det var ikke noe dritt, kun et spørsmål fra den brukeren , om det var her på kg

Nei det var på snap virket det som på kommentaren..

Skrevet
Dorisdott skrev (Akkurat nå):

Nei det var på snap virket det som på kommentaren..

Ok, for vet det var en kommentar her også som noen ente var stygg

• Liker 1
Skrevet
Orly skrev (8 timer siden):

Ok, for vet det var en kommentar her også som noen ente var stygg

Kommentaren her var min og det var kun et spørsmål , jeg har ikke fått med meg at hun har nevnt hudsykdom så derfor spurte jeg her og det må vel være lov .. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg mente kommentaren hun fikk på snap om huden. Den var unødvendig. 

Også desperat innhold hun viser om dagen. Ikke mye nytt i monitor 

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Kommentaren her var min og det var kun et spørsmål , jeg har ikke fått med meg at hun har nevnt hudsykdom så derfor spurte jeg her og det må vel være lov .. 

ja var det jeg sa, du stilte bare et spørsmål men noen reagerte jo på det også 

• Liker 1
Skrevet

Bli med Lien på 10 knebøy per dag da!!

Skrevet
Outandabout skrev (24 minutter siden):

Bli med Lien på 10 knebøy per dag da!!

Nei takk 10 knebøy er for pingler 🙈😂enten trener jeg en skikkelig økt eller så tar jeg ferie disse varme dagene ! Jeg vil heller ikke være med å kjøpe domiddel så vet du det 🙈😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...