Anemoi Skrevet 13. juli #7101 Skrevet 13. juli Sh999 skrev (På 8.7.2025 den 12.31): Altså, hva er vitsen med å kjøpe så dyre solbriller for så å legge ut hvor mye de koster?? Her er det tydeligvis mange mindreverdighetskomplekser ute å går. Some er skadelig på så mange måter, og enkelte burde holdt seg unna 🤯 Say no more.. Det er pinlig hvordan Reme-damene styrer med samme reklamen, samme manus, samme plattheter… 😜 4 1
JojoMoyes Skrevet 15. juli #7102 Skrevet 15. juli Har hun noe hudsykdom (skjoldete i ansiktet ) eller er det bare for mye selvbruning og ser mindre pent ut for sminke ? 3
Floriamint Skrevet 15. juli #7103 Skrevet 15. juli JojoMoyes skrev (50 minutter siden): Har hun noe hudsykdom (skjoldete i ansiktet ) eller er det bare for mye selvbruning og ser mindre pent ut for sminke ? Hun har vel forklart det noen ganger pigment flekker og eksem . Syns det er lavmål å gå på utseende på denne måten. 5
JojoMoyes Skrevet 15. juli #7104 Skrevet 15. juli Floriamint skrev (4 minutter siden): Hun har vel forklart det noen ganger pigment flekker og eksem . Syns det er lavmål å gå på utseende på denne måten. Ja tenk du at det har ikke jeg fått med meg !! Derfor spurte jeg ! Det har ingenting med utseende å gjøre at jeg spør om hun har en hudsykdom , men da fikk jeg jo i det minste et svar (selv med et forsøk på voksenkjeft ) 🤦🏼♀️ 11 2
Floriamint Skrevet 15. juli #7105 Skrevet 15. juli JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Ja tenk du at det har ikke jeg fått med meg !! Derfor spurte jeg ! Det har ingenting med utseende å gjøre at jeg spør om hun har en hudsykdom , men da fikk jeg jo i det minste et svar (selv med et forsøk på voksenkjeft ) 🤦🏼♀️ Sikkert masse å reagere på .med disse damene. Er enig i det.
Outandabout Skrevet 15. juli #7106 Skrevet 15. juli Ja, jeg var innom snappen. Nei, jeg er ikke stolt av det… Sært å dele en hel samtale mens hun åpner pakken fra «besøket». 3
elskersommer Skrevet 15. juli #7107 Skrevet 15. juli Floriamint skrev (2 timer siden): Hun har vel forklart det noen ganger pigment flekker og eksem . Syns det er lavmål å gå på utseende på denne måten. Jeg lurte faktisk på det samme når jeg så snapchat i dag. Så lenge man sr.på.en ok måte så er det ok tenker jeg. Hun sa jo ikke noe negativt 1
Floriamint Skrevet 15. juli #7108 Skrevet 15. juli elskersommer skrev (7 minutter siden): Jeg lurte faktisk på det samme når jeg så snapchat i dag. Så lenge man sr.på.en ok måte så er det ok tenker jeg. Hun sa jo ikke noe negativt Beklager mente ikke å være så krass .
lin Skrevet 15. juli #7109 Skrevet 15. juli Outandabout skrev (2 timer siden): Ja, jeg var innom snappen. Nei, jeg er ikke stolt av det… Sært å dele en hel samtale mens hun åpner pakken fra «besøket». Og virket ikke spesielt glad for den heller🫣 ble pakket inn i esken igjen, skal vel byttes til gull kanskje 🤷♀️ 2
Outandabout Skrevet 16. juli #7110 Skrevet 16. juli lin skrev (7 timer siden): Og virket ikke spesielt glad for den heller🫣 ble pakket inn i esken igjen, skal vel byttes til gull kanskje 🤷♀️ Forstod at det var kanskje moren hennes eller i alle fall nær familie. Også filmer hun og deler hele greia, MED lyd. Håper i d minste dama bak har samtykket. Og for meg viser det bare at Lien tenker cash hele tiden, og er opptatt av flest mulig sekvenser med snap på story. 3
Outandabout Skrevet 17. juli #7111 Skrevet 17. juli Noen som sender inn mangel på egenreklame ennå? Hun merker jo ingenting lengre. 1 1
elskersommer Skrevet 17. juli #7112 Skrevet 17. juli Outandabout skrev (5 timer siden): Noen som sender inn mangel på egenreklame ennå? Hun merker jo ingenting lengre. Jeg skal prøve og gjennoppta dette med og melde inn. Men mister helt lysten når jeg får høre att jeg har for lite fritid siden jeg gidder dette. Tar meg jo høyst 10 min pr dag så jeg har enda mye fritid igjen🙈 1 2 1
Snublefot62 Skrevet 17. juli #7113 Skrevet 17. juli elskersommer skrev (7 minutter siden): Jeg skal prøve og gjennoppta dette med og melde inn. Men mister helt lysten når jeg får høre att jeg har for lite fritid siden jeg gidder dette. Tar meg jo høyst 10 min pr dag så jeg har enda mye fritid igjen🙈 Synes du eksisterende klageordning for dette er ok (bortsett fra at det ikke skjer noe) eller burde det vært en bedre løsning?
elskersommer Skrevet 17. juli #7114 Skrevet 17. juli Snublefot62 skrev (28 minutter siden): Synes du eksisterende klageordning for dette er ok (bortsett fra at det ikke skjer noe) eller burde det vært en bedre løsning? Hva tenker du på? Skjønte deg ikke helt🙈
Snublefot62 Skrevet 17. juli #7115 Skrevet 17. juli elskersommer skrev (6 minutter siden): Hva tenker du på? Skjønte deg ikke helt🙈 Altså er det enkelt nok å sende inn? Det blir jo en del arbeid for mange og sikkert mange som gir opp. Da mister man litt engasjement for å gjøre det.
elskersommer Skrevet 17. juli #7116 Skrevet 17. juli Snublefot62 skrev (44 minutter siden): Altså er det enkelt nok å sende inn? Det blir jo en del arbeid for mange og sikkert mange som gir opp. Da mister man litt engasjement for å gjøre det. De kunne kanskje gjort det enklere. Men de gjorde om litt for ca 1 år siden. Du må logge deg inn med bank id og når det er gjort så synes jeg det er enkelt. Å jeg pleier og samle opp bilder i ca 1 uke og sender inn. Da tar det meg kanskje 10 min og sende inn 1
Vokteren Skrevet 17. juli #7117 Skrevet 17. juli elskersommer skrev (1 time siden): De kunne kanskje gjort det enklere. Men de gjorde om litt for ca 1 år siden. Du må logge deg inn med bank id og når det er gjort så synes jeg det er enkelt. Å jeg pleier og samle opp bilder i ca 1 uke og sender inn. Da tar det meg kanskje 10 min og sende inn Håper du starter opp igjen. Du gjorde en kjempe jobb. Kritikken du fikk ga de deg for å få deg til slutte. Ikke la de vinne 🩷 4 1
elskersommer Skrevet 17. juli #7118 Skrevet 17. juli Vokteren skrev (6 minutter siden): Håper du starter opp igjen. Du gjorde en kjempe jobb. Kritikken du fikk ga de deg for å få deg til slutte. Ikke la de vinne 🩷 Å så koselig og høre🙂 jeg skal prøve og starte opp igjen 2
elskersommer Skrevet 17. juli #7119 Skrevet 17. juli Lurer på hvor lang tid det tar før dette smykke plutselig er noe hun skal selge🤔 Bilde fra TL sin snapchat 2
lin Skrevet 17. juli #7120 Skrevet 17. juli elskersommer skrev (2 timer siden): Lurer på hvor lang tid det tar før dette smykke plutselig er noe hun skal selge🤔 Bilde fra TL sin snapchat Det er et smykke Sandra Lyng selger. Hun fikk det på lanseringen. Venninna Monica bruker det også hele tiden, så klart Therese også gjør det 😉 ho kjøper jo til og med like klær til mannen sin som Chris har. DET hadde min mann syntes vært kleint i alle fall 🙈 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå