Sommersalat Skrevet i går, 07:25 #7081 Skrevet i går, 07:25 Floriamint skrev (8 timer siden): Sorry Therese men dette falt ikke i smak. Er dette det folk vil ha😳 Hva er galt med denne kjolen? Ser for meg ut som en helt grei strandkjole for min del🤷🏼♀️ Personlig ville jeg valgt andre farger, mens andre liker disse fargene. 1 1
Inga-pinga Skrevet i går, 07:54 #7082 Skrevet i går, 07:54 Avhenger veldig av materiale kjolen er laget i. 699,- for en strandkjole er stiv pris spør du meg. 3
Floriamint Skrevet i går, 08:07 #7083 Skrevet i går, 08:07 Sommersalat skrev (40 minutter siden): Hva er galt med denne kjolen? Ser for meg ut som en helt grei strandkjole for min del🤷🏼♀️ Personlig ville jeg valgt andre farger, mens andre liker disse fargene. Alle har sin smak , for min del er stoff og farger feil. Og prisen. 1
lin Skrevet i går, 11:05 #7084 Skrevet i går, 11:05 Kunne hatt den som sommerkjole, men liker ikke snøringen bak 1
Halloalle Skrevet 23 timer siden #7085 Skrevet 23 timer siden Kan noen fortelle den dama og få hun til å forstå at det finnes andre klær og antrekk enn de bootsene og Cannes kjole?🤯 Kjenner jeg blir litt «provosert og oppgitt»😂 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå