Kønn Skrevet 19. juni #7041 Skrevet 19. juni Hun bruker enorme mengder med hudpleie som hun reklamerer for, men det ser ikke ut som det har nevneverdig effekt. 6 1
Dupers Skrevet 19. juni #7042 Skrevet 19. juni Kønn skrev (3 timer siden): Hun bruker enorme mengder med hudpleie som hun reklamerer for, men det ser ikke ut som det har nevneverdig effekt. Jeg er litt redd for å spørre om dette, men hvordan har ansiktet hennes blitt så flekkete? Har hun ikke brukt solkrem eller noe? 2
Floriamint Skrevet 19. juni #7043 Skrevet 19. juni Dupers skrev (8 timer siden): Jeg er litt redd for å spørre om dette, men hvordan har ansiktet hennes blitt så flekkete? Har hun ikke brukt solkrem eller noe? Har hun ikke hatt problemer med eksem ?. 1
Minlillelykke Skrevet 19. juni #7044 Skrevet 19. juni Dupers skrev (9 timer siden): Jeg er litt redd for å spørre om dette, men hvordan har ansiktet hennes blitt så flekkete? Har hun ikke brukt solkrem eller noe? Pigmentflekker etter p piller regner jeg med. Jeg har også norn, til tross for at heg bruker sph 50 hver dag. 1 1
Isola2 Skrevet 20. juni #7045 Skrevet 20. juni Minlillelykke skrev (9 timer siden): Pigmentflekker etter p piller regner jeg med. Jeg har også norn, til tross for at heg bruker sph 50 hver dag. Hun blir jo gravid hele tiden..bruker hun p-piller?! 3
Minlillelykke Skrevet 20. juni #7046 Skrevet 20. juni Isola2 skrev (11 minutter siden): Hun blir jo gravid hele tiden..bruker hun p-piller?! Nei, ikke nå lenger. Sluttet vel med de for noen år siden.
Floriamint Skrevet 20. juni #7047 Skrevet 20. juni Huden til disse damene kan skjelden få fri fra sminke. Huden har gått av litt fri nå som det er sol og sommer☀️ 2 1
Debbie M Skrevet 21. juni #7049 Skrevet 21. juni Den pustingen og pesingen, gjerne når hun står rett opp og ned, det er skremmende! Eller har hun en lungesykdom eller pustevansker? Det er grusomt å høre på, og det er jo ikke få ord som skal ut….! 🥵 1 3
Roadrunner Skrevet 21. juni #7050 Skrevet 21. juni Som kraftig mistenkt (spesielt da kjøkkenleverandøren kom på døra med bakst midt under galskapen), så er kjøkken og vaskerom et samarbeid. Altså.... REKLAME. Men merkingen når kjøkken eller vaskerom vises? Er (og har vært) svært mangelfull (les: fraværende). 3 2
Outandabout Skrevet 21. juni #7051 Skrevet 21. juni Roadrunner skrev (1 time siden): Som kraftig mistenkt (spesielt da kjøkkenleverandøren kom på døra med bakst midt under galskapen), så er kjøkken og vaskerom et samarbeid. Altså.... REKLAME. Men merkingen når kjøkken eller vaskerom vises? Er (og har vært) svært mangelfull (les: fraværende). Er det ikke firma også som er ansvarlig for at Lien merker? Mener de sa det når Sara reklamerte for eget merke i en Foto Knudsen reklame. Om Lien ikke merker så bør jo også firma reagere. 1
elskersommer Skrevet 21. juni #7052 Skrevet 21. juni Roadrunner skrev (4 timer siden): Som kraftig mistenkt (spesielt da kjøkkenleverandøren kom på døra med bakst midt under galskapen), så er kjøkken og vaskerom et samarbeid. Altså.... REKLAME. Men merkingen når kjøkken eller vaskerom vises? Er (og har vært) svært mangelfull (les: fraværende). Så da skal hun faktisk merke alle snapp hvor kjøkken og vaskerom vises? Hva med Ikea? Kan disse skapene være spons? 1
Dupers Skrevet 21. juni #7053 Skrevet 21. juni elskersommer skrev (14 minutter siden): Så da skal hun faktisk merke alle snapp hvor kjøkken og vaskerom vises? Hva med Ikea? Kan disse skapene være spons? Siden hun har kjøpt ut kjøkken og vaskerom privat er det vel ikke nødvendig å merke med reklame. Tipper dette er noe regnskapsførere har flagge og stoppa. At hun kan reklamere for monteringa og service, men ikke selve kjøkkenet liksom 2
elskersommer Skrevet 21. juni #7054 Skrevet 21. juni Dupers skrev (17 minutter siden): Siden hun har kjøpt ut kjøkken og vaskerom privat er det vel ikke nødvendig å merke med reklame. Tipper dette er noe regnskapsførere har flagge og stoppa. At hun kan reklamere for monteringa og service, men ikke selve kjøkkenet liksom Ok.. da skjønner jeg
enhjørningfis Skrevet 24. juni #7055 Skrevet 24. juni Isola2 skrev (På 20.6.2025 den 7.32): Hun blir jo gravid hele tiden..bruker hun p-piller?! Hele tiden? Er det ikke snakk om én gang og dermed én abort? 2 1
Floriamint Skrevet 24. juni #7056 Skrevet 24. juni (endret) Er denne Dyreparken virkelig så spennende ?. Er de ikke der så ofte? Endret 24. juni av Floriamint
enhjørningfis Skrevet 24. juni #7057 Skrevet 24. juni Floriamint skrev (9 minutter siden): Er denne Dyreparken virkelig så spennende ?. Er de ikke der så ofte? ELSKER dyreparken ! Jeg var der med ungene mine hver søndag i mange år! 1
Floriamint Skrevet 24. juni #7058 Skrevet 24. juni enhjørningfis skrev (2 minutter siden): ELSKER dyreparken ! Jeg var der med ungene mine hver søndag i mange år! Å ja. Sikkert 25 år siden jeg var der. I fellesferien og husker mest bare køer 🙄😅
elskersommer Skrevet 24. juni #7059 Skrevet 24. juni 2 aborter . Den ene aborten var vel planlagt😔 nr 2 er jeg usikker på 1
enhjørningfis Skrevet 24. juni #7060 Skrevet 24. juni Floriamint skrev (1 time siden): Å ja. Sikkert 25 år siden jeg var der. I fellesferien og husker mest bare køer 🙄😅 Ja, men MYE er skjedd på de 25 årene altså.. er veldig stort og veldig fint der nå! Og mye spennende å utforske/se på 😊 å fellesferien = for alt annet når man har årskort 😊 da ser man på dyrene, er på lekeplassen, får med seg et show eller to, drar med sabeltann-båten osv 😊 når man har årskort, kan man stikke der kl 15 på en søndag, og bare se på "asia-delen" f.eks, å virkelig bruke tid å kose seg med bare det 😊 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå