elskersommer Skrevet 1. juni #7001 Skrevet 1. juni (endret) Jentenfra skrev (26 minutter siden): Har hun virkelig gjort det??? Ja...ikke bare hun men far også😔 jeg har strøket over navnet Bilde fra TL sin snapchat Endret 1. juni av elskersommer 5
Floriamint Skrevet 1. juni #7002 Skrevet 1. juni Blir vel til at Øyvind skal dra inn klikk på snap også. Men 12 åringer hjelpes. Engang i tiden gikk det å se på Therese men hun har tatt bare helt av. De som kjenner hun godt må vel se hva penger gjør med folk. Vi som ikke kjenner hun slik, reagerer jo på utviklingen .? 5 2
Sh999 Skrevet 1. juni #7003 Skrevet 1. juni Jeg må si at jeg undres over hvor mye tid influensere har til barna/familien? De går jo rundt og prater til tlf 24/7 virker det som. Skremmende utvikling at unge i dag ser at det går an å livnære seg på fjas for mye penger. Det hviler en sånn egoisme over denne kyniske bransjen at det er forbi alle grenser. 9 2
Bibbi_ Skrevet 4. juni #7004 Skrevet 4. juni (endret) Bootsa er på plass i Pax skapet til Therese 😂 Lurer på om hun har skapplass til hatten sin 😂 Skjermbilde fra TL sin snap. Endret 4. juni av Bibbi_ 3
oss-to Skrevet 4. juni #7005 Skrevet 4. juni Vokteren skrev (På 1.6.2025 den 12.46): Begge foreldrene delte direktelink i går. Flere ganger. De har også begynt å vise ansiktet hennes. Desperate etter penger nå 🤢 Kanskje dette er den nye kursinga på influensers go pro. Før var det gule head lines som var inn. No er det bruk barna!. Synast det er ei utvikling i heile bransjen. Om det har vore forsiktigheit kring barn verkar det no å være fritt vilt. Grensa utvidast heile vegen. 5 3
Dorisdott Skrevet 4. juni #7007 Skrevet 4. juni Enganhøg skrev (2 timer siden): Er hun ikke invitert til Elle festen? Hun er vel ikke «der oppe» med disse a og b kjendisene 2 1
Bellabellee Skrevet 5. juni #7008 Skrevet 5. juni Bibbi_ skrev (15 timer siden): Bootsa er på plass i Pax skapet til Therese 😂 Lurer på om hun har skapplass til hatten sin 😂 Skjermbilde fra TL sin snap. Syns garderoberommet ble rotete/bomba. Såg ut som garderobene er bare kasta inn! Og hun som er såå pirkete! 3
Melkebart1 Skrevet 5. juni #7009 Skrevet 5. juni elskersommer skrev (På 1.6.2025 den 13.02): Ja...ikke bare hun men far også😔 jeg har strøket over navnet Bilde fra TL sin snapchat Nei?! Er det sant!? Nå blei jeg lei meg faktisk… Jeg har fulgt Therese et par, tre år kanskje, syns hun var en av de mer «normale» å følge. Ikke daglig, men har vært innom i blant. Nå har jeg ikke orka å se på snappen hennes på leeenge. For et heseblesende liv🙉 Syns hun har endret seg veldig, og ikke til det bedre. Det er liksom begrenset hvor mye man gidder å se av det samme. Hver. Eneste. Dag! Og at hun nå i tillegg publiserer datters snap i tillegg, vitner om at det er litt luftig.. Sorry to say, men ALLE veit vel at det er alt annet enn bra? Mulig det ikke genererer penger å snakke om det samme hele tida, at de må finne andre løsninger ja. Nei så trist, dette var skuffende! 4 2
mariie Skrevet 5. juni #7010 Skrevet 5. juni Enganhøg skrev (12 timer siden): Er hun ikke invitert til Elle festen? Crocs og Careless er vel ikke helt Elle standard 8 2
Floriamint Skrevet 5. juni #7011 Skrevet 5. juni Hun står nok for regningen av opphold i Moss siden hun lager så dårlig reklame. Hun peser og stresser og banner noe usjarmerende for tiden… 1 3
Dorisdott Skrevet 5. juni #7012 Skrevet 5. juni (endret) Floriamint skrev (3 timer siden): Hun står nok for regningen av opphold i Moss siden hun lager så dårlig reklame. Hun peser og stresser og banner noe usjarmerende for tiden… Ikke så sjarmerende sånn generelt.. sånn passe harry spør du meg😅😅 jeg titter innom litt nå og da, fulgte henne tidligere jeg og, men nå er det slitsomt å se på. Er som å følge med på en tornado 🌪️ som suser rundt.. Endret 5. juni av Dorisdott 3 1
Floriamint Skrevet 5. juni #7013 Skrevet 5. juni Dorisdott skrev (42 minutter siden): Ikke så sjarmerende sånn generelt.. sånn passe harry spør du meg😅😅 jeg titter innom litt nå og da, fulgte henne tidligere jeg og, men nå er det slitsomt å se på. Er som å følge med på en tornado 🌪️ som suser rundt.. samme her, innom nå og da. Men orker kun pr innlegg. Fulgte hun før jeg også. 2
Maijuni Skrevet 6. juni #7014 Skrevet 6. juni Ikke lov med mobil i spa, mobilfri sone (av hensyn til stemning og andre gjester), men Therese snapper… vet ikke hvilket ord jeg skal bruke om det: mangel på folkeskikk, harry, usivilisert, mangel på etikette… det er bare så ugreit. »Bruk av mobiltelefon og kamera er ikke tillatt. Vis alltid hensyn til andre gjester» https://sonspa.no/ditt-opphold-son-spa/ 9 1
Snublefot62 Skrevet 6. juni #7015 Skrevet 6. juni Maijuni skrev (13 minutter siden): Ikke lov med mobil i spa, mobilfri sone (av hensyn til stemning og andre gjester), men Therese snapper… vet ikke hvilket ord jeg skal bruke om det: mangel på folkeskikk, harry, usivilisert, mangel på etikette… det er bare så ugreit. »Bruk av mobiltelefon og kamera er ikke tillatt. Vis alltid hensyn til andre gjester» https://sonspa.no/ditt-opphold-son-spa/ Send tips til spaet så de kan be henne skjerpe seg eller ikke besøke de igjen. 5
Floriamint Skrevet 6. juni #7016 Skrevet 6. juni Maijuni skrev (15 minutter siden): Ikke lov med mobil i spa, mobilfri sone (av hensyn til stemning og andre gjester), men Therese snapper… vet ikke hvilket ord jeg skal bruke om det: mangel på folkeskikk, harry, usivilisert, mangel på etikette… det er bare så ugreit. »Bruk av mobiltelefon og kamera er ikke tillatt. Vis alltid hensyn til andre gjester» https://sonspa.no/ditt-opphold-son-spa/ Hun lever jo i klikk bobla så da skiter hun i det. 😡 orker ikke se alt ræl hun poster for tiden. Men dette er dårlig oppførsel 3
elskersommer Skrevet 6. juni #7017 Skrevet 6. juni Maijuni skrev (38 minutter siden): Ikke lov med mobil i spa, mobilfri sone (av hensyn til stemning og andre gjester), men Therese snapper… vet ikke hvilket ord jeg skal bruke om det: mangel på folkeskikk, harry, usivilisert, mangel på etikette… det er bare så ugreit. »Bruk av mobiltelefon og kamera er ikke tillatt. Vis alltid hensyn til andre gjester» https://sonspa.no/ditt-opphold-son-spa/ Hun gir jo blaffen.. å det finnes tydeligvis egne lover og regler for influencere 1 1
Måne Rampelyset Skrevet 7. juni #7018 Skrevet 7. juni Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
elskersommer Skrevet 8. juni #7019 Skrevet 8. juni Snublefot62 skrev (På 6.6.2025 den 20.26): Send tips til spaet så de kan be henne skjerpe seg eller ikke besøke de igjen. Men husk att det var jo nesten tomt der og hun snappet bare litt før hun la fra seg mobilen. Så gjelder ikke reglene som er satt🙈 1
LivEinar Skrevet 8. juni #7020 Skrevet 8. juni Melkebart1 skrev (På 5.6.2025 den 7.04): Nei?! Er det sant!? Nå blei jeg lei meg faktisk… Jeg har fulgt Therese et par, tre år kanskje, syns hun var en av de mer «normale» å følge. Ikke daglig, men har vært innom i blant. Nå har jeg ikke orka å se på snappen hennes på leeenge. For et heseblesende liv🙉 Syns hun har endret seg veldig, og ikke til det bedre. Det er liksom begrenset hvor mye man gidder å se av det samme. Hver. Eneste. Dag! Og at hun nå i tillegg publiserer datters snap i tillegg, vitner om at det er litt luftig.. Sorry to say, men ALLE veit vel at det er alt annet enn bra? Mulig det ikke genererer penger å snakke om det samme hele tida, at de må finne andre løsninger ja. Nei så trist, dette var skuffende! Damene til Reme hadde alle tre (TL, SET og MN) omtrent på samme tid innlegg om at det var kunstig alltid å legge hjerter over ansiktene til barna, f.eks. hvis de «tilfeldigvis» kom med på noe live. Og at de snappet jo om livene sine, og barna var en viktig del av dette - dessuten måtte følgerne stole på at de som influensere fint klarte å sette grenser… Så eksponerte TL sin datter 17.mai, fra hverdagsklær til bunad, dermed var det gjort… Trist og trasig, med uante følger. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå