Dupers Skrevet 23. mai #6961 Skrevet 23. mai Vintermåne skrev (50 minutter siden): Jobber han også for henne?? 😳😳 Herregud- hva er det de jobber med egentlig- de menna? Tar bilder? Skrur sammen grill/møbler på dagtid? Jeg vet ikke med hr. Nyhus og hr. Lien, men tror mr. Sekretær gjør alt for SE. Tror han er CEO elns for CL, men han er vel mer en daglig leder enn en CEO. De bare var ikke sikre på hva de egentlig skulle kalle jobben hans for å høres internasjonale ut 2
Bibbi_ Skrevet 23. mai #6962 Skrevet 23. mai Vintermåne skrev (2 timer siden): Jobber han også for henne?? 😳😳 Herregud- hva er det de jobber med egentlig- de menna? Tar bilder? Skrur sammen grill/møbler på dagtid? Fyller damene med sæd og går med kul i buksa 😂 Å en fisketur i ny og ned da... 2 1
Vintermåne Skrevet 23. mai #6963 Skrevet 23. mai Bibbi_ skrev (2 timer siden): Fyller damene med sæd og går med kul i buksa 😂 Å en fisketur i ny og ned da... 🤣🤣🤣 1
Lawyer Skrevet 24. mai #6964 Skrevet 24. mai Vintermåne skrev (13 timer siden): Jobber han også for henne?? 😳😳 Herregud- hva er det de jobber med egentlig- de menna? Tar bilder? Skrur sammen grill/møbler på dagtid? Vegard som han heter, har ganske mye ansvar innen det administrative og økonomi. Han har ikke tid til å skru grill😅 3 1
Dupers Skrevet 24. mai #6965 Skrevet 24. mai Lawyer skrev (7 minutter siden): Vegard som han heter, har ganske mye ansvar innen det administrative og økonomi. Han har ikke tid til å skru grill😅 Har han tid til å sitte med hobbyen sin (star Wars lego og gaming) så har han tid til å skru grill og. Men SE foretrekker vel å bruke faren sin til alt av praktiske greier som må fikses 10
Lawyer Skrevet 24. mai #6966 Skrevet 24. mai Dupers skrev (7 timer siden): Har han tid til å sitte med hobbyen sin (star Wars lego og gaming) så har han tid til å skru grill og. Men SE foretrekker vel å bruke faren sin til alt av praktiske greier som må fikses Nå var det vel ikke det jeg svarte på i utgangspunktet.
Dupers Skrevet 24. mai #6967 Skrevet 24. mai Lawyer skrev (7 minutter siden): Nå var det vel ikke det jeg svarte på i utgangspunktet. Du skrev han ikke hadde tid til å skru grill. Mitt poeng var at så lenge han har tid til sine hobbyer har han tid til å skru grill. Jeg har ikke fått med meg hva hr. Lien skal gjøre for TL, men det logiske å tenke er jo at denne grillen ble skrudd sammen på fritid, og ikke på jobb. Altså av tiden han ellers kunne brukt på en hobby. 2
Lillemor1982 Skrevet 24. mai #6968 Skrevet 24. mai Bibbi_ skrev (21 timer siden): Fyller damene med sæd og går med kul i buksa 😂 Å en fisketur i ny og ned da... Leste 'fistetur' 😂😂😵💫 5
Birdo Skrevet 24. mai #6969 Skrevet 24. mai Vintermåne skrev (På 23.5.2025 den 20.07): Jobber han også for henne?? 😳😳 Herregud- hva er det de jobber med egentlig- de menna? Tar bilder? Skrur sammen grill/møbler på dagtid? I motsetning til disse andre damene(og mennene deres), så har vel de faktisk en suksessfull bedrift med ordentlige arbeidsoppgaver. 2
Vintermåne Skrevet 24. mai #6970 Skrevet 24. mai Birdo skrev (10 minutter siden): I motsetning til disse andre damene(og mennene deres), så har vel de faktisk en suksessfull bedrift med ordentlige arbeidsoppgaver. Hva slags da? Har de ikke bedrifter hele gjengen da? 🤔 1
Birdo Skrevet 24. mai #6971 Skrevet 24. mai Vintermåne skrev (1 minutt siden): Hva slags da? Har de ikke bedrifter hele gjengen da? 🤔 Jo, men hvor suksessfulle de andre er kan vel diskuteres😅 Man kan si hva man vil, og mene hva vil, men Careless gjør det bra. 1
Bibbi_ Skrevet 24. mai #6972 Skrevet 24. mai Birdo skrev (1 time siden): I motsetning til disse andre damene(og mennene deres), så har vel de faktisk en suksessfull bedrift med ordentlige arbeidsoppgaver. Birdo skrev (46 minutter siden): Jo, men hvor suksessfulle de andre er kan vel diskuteres😅 Man kan si hva man vil, og mene hva vil, men Careless gjør det bra. Trodde du mente By Lien var en suksess full bedrift 😂 Joda, Careless som nettopp har tatt opp lån på 25 mill går bra - foreløpig.... 1 2
Snublefot62 Skrevet 25. mai #6973 Skrevet 25. mai Bibbi_ skrev (8 timer siden): Trodde du mente By Lien var en suksess full bedrift 😂 Joda, Careless som nettopp har tatt opp lån på 25 mill går bra - foreløpig.... «Går bra» er nå omdiskutert. De har stor omsetning. Så om kun det er målet så gjør de det veldig bra. Men de har og lav likviditet og gjeldsgrad. Eierene tar ut mye i lønn og utbytte, og de må ta opp store lån for å utvide antall fysiske butikker. Dette gjør de på tross av problemene med logistikk og ustabil teknisk nettbutikk og betalingsløsning. 1 8
Nussepus Skrevet 25. mai #6974 Skrevet 25. mai Dupers skrev (På 24.5.2025 den 9.46): Har han tid til å sitte med hobbyen sin (star Wars lego og gaming) så har han tid til å skru grill og. Men SE foretrekker vel å bruke faren sin til alt av praktiske greier som må fikses Veldig praktisk at hele familien er ufør da og kan stille opp når som helst🤣 5
Outandabout Skrevet 25. mai #6975 Skrevet 25. mai Såg hun reklamerte for en underlivs-deo (?) iført egen kjole. Ingen merking så klart. 1
Lawyer Skrevet 25. mai #6976 Skrevet 25. mai Dupers skrev (På 24.5.2025 den 17.04): Du skrev han ikke hadde tid til å skru grill. Mitt poeng var at så lenge han har tid til sine hobbyer har han tid til å skru grill. Jeg har ikke fått med meg hva hr. Lien skal gjøre for TL, men det logiske å tenke er jo at denne grillen ble skrudd sammen på fritid, og ikke på jobb. Altså av tiden han ellers kunne brukt på en hobby. Nei. Folk lurte på hva han jobbet med, om det var det samme som Øyvind til Therese eller casa Nyhus. Da svarte jeg at Vegard jobber faktisk administrativt i Careless. Han har sikkert tid til å skru grill, men det var ikke det som var poenget i svaret mitt slik du vrir det til 1
Gjest Floriamint Skrevet 25. mai #6977 Skrevet 25. mai Outandabout skrev (58 minutter siden): Såg hun reklamerte for en underlivs-deo (?) iført egen kjole. Ingen merking så klart. Virker som hun tar alt hun får å reklamere for. Mye de glemmer å merke. Bare vits hele Snapchat . Blir jo ingen konsekvenser av noe som blir meldt inn.
Dorisdott Skrevet 27. mai #6978 Skrevet 27. mai Lurer på hva han Øyvind driver med om dagen? Når hun virrer rundt som en virvelvind 🌪️ og fikser,puster og peser… Husker hun snakket om at han skulle jobbe på lageret slik som Chris til Nyhus, lurer på hvor givende det blir i lengden når du har gått fra en jobb i forsvaret… ser for meg at det må være mye mer spennende enn å pakke og sende kjoler og nips på et lager…. Men mulig jeg tar feil altså😇😇 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå