Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
lin skrev (11 minutter siden):

Men helt ærlig.. så voldsomt unormalt hektisk har hun det vel ikke. Ganske mange som har en slik hverdag? Men her inne føler jeg det hauses opp og at man bare venter på «den veggen». 

Godt mulig det høres ut som at hun stresser mer enn hun gjør, for hun har en pust som ikke høres bra ut. Jeg er mer bekymret for den pusten og hjertet hennes enn at hun skal møte veggen. 
Hun er tungpustet selv om alt går rolig for seg. Og hun er vel relativt godt trent, så skyldes nok ikke dårlig kondis. 

Nå er opplevd stress og arbeidsmengde to ulike ting og noe som oppleves svært forskjellig fra person til person.

At arbeidsmengden hun viser frem er noe de fleste av oss gjør i tillegg til en vanlig jobb betyr ikke at det ikke stresser henne og gjør henne syk.

Therese har vært igjennom utbrenthet før og en veldig vanlig ting for oss som har møtt veggen er at arbeidskapasiteten er lavere etterpå. Men ønsker om å få ting gjort er som før. Kanskje til og med større.

Grunnen til jeg tror hun er i ferd med å bli utbrent igjen er en del klassiske symptom hun viser av seg selv. Hun fremstår til tider manisk, kort lunte, glemmer mye, sliter med å koordinere enkle ting, stresser over bagateller, kunstig tidspress og en kropp som åpenbart jobber mer enn det ser ut til.

Nå kan alt dette være skuespill og for alt jeg vet men jeg tviler. For så god skuespiller er hun ikke.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lin skrev (1 time siden):

Men helt ærlig.. så voldsomt unormalt hektisk har hun det vel ikke. Ganske mange som har en slik hverdag? Men her inne føler jeg det hauses opp og at man bare venter på «den veggen». 

Godt mulig det høres ut som at hun stresser mer enn hun gjør, for hun har en pust som ikke høres bra ut. Jeg er mer bekymret for den pusten og hjertet hennes enn at hun skal møte veggen. 
Hun er tungpustet selv om alt går rolig for seg. Og hun er vel relativt godt trent, så skyldes nok ikke dårlig kondis. 

Nei jeg forstår heller ikke helt den at hun kommer til å møte veggen med det tempoet... Ja, hun flytter. Hadde hun hatt en jobb og i tillegg drev med flyttingen og oppussingen hadde jeg forstått det kunne blitt mye. Men ærlig talt, dama har jo ikke annet å gjøre. 

• Liker 5
Gjest Floriamint
Skrevet

Det er jobb å flytte, men hadde dama vært litt effektiv å ikke drevet med 50 andre ting samtidig . Så hadde det ikke gått flere månder. Tror gubben gjør mere enn vi får se. Hun vil nok ha æren for det meste selv. Får inderlig håpe de vil føle seg hjemme på Sørlande . Ikke alle fikser det å bryte opp fra alt det vante.

Skrevet
Floriamint skrev (5 timer siden):

Det er jobb å flytte, men hadde dama vært litt effektiv å ikke drevet med 50 andre ting samtidig . Så hadde det ikke gått flere månder. Tror gubben gjør mere enn vi får se. Hun vil nok ha æren for det meste selv. Får inderlig håpe de vil føle seg hjemme på Sørlande . Ikke alle fikser det å bryte opp fra alt det vante.

Enig med deg.. Hun er så stresset.. stresser med alt samtidig. Å da får man ikke gjort det som er viktig.

Må jo si toppen av galskapen var i dag. Nå har de ordnet for å flytte i dag. Datter starter på ny skole i morgen tidlig. De sitter og venter på flyttebil. Også kommer ikke den før i morgen 🙈🙈 

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
elskersommer skrev (46 minutter siden):

Enig med deg.. Hun er så stresset.. stresser med alt samtidig. Å da får man ikke gjort det som er viktig.

Må jo si toppen av galskapen var i dag. Nå har de ordnet for å flytte i dag. Datter starter på ny skole i morgen tidlig. De sitter og venter på flyttebil. Også kommer ikke den før i morgen 🙈🙈 

Tok hun feil dag😳 Ja litt vel mye å tenke på. Godt hun har leid inn hjelp til resten😅.Håpe hun husker når nye eiere skal overta.

Skrevet
Floriamint skrev (53 minutter siden):

g😳😅

Floriamint skrev (53 minutter siden):

Tok hun feil dag😳 Ja litt vel mye å tenke på. Godt hun har leid inn hjelp til resten😅.Håpe hun husker når nye eiere skal overta.

Ja.. hun måtte sjekke mail fordi de dukket ikke opp som avtalt.. også er det ikke før i morgen.

så nå måtte Ø dra til Kristiansand med datter i dag siden hun starter skole i morgen også TL bli igjen og vente på flyttebil i morgen 

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
elskersommer skrev (15 minutter siden):

Ja.. hun måtte sjekke mail fordi de dukket ikke opp som avtalt.. også er det ikke før i morgen.

så nå måtte Ø dra til Kristiansand med datter i dag siden hun starter skole i morgen også TL bli igjen og vente på flyttebil i morgen 

Såpass ja. Godt hun lander på Sørlande snart😅

Skrevet
Snublefot62 skrev (På 21.5.2025 den 7.01):

Hun møter veggen fordi hun åpenbart brenner seg ut.

Brenner seg ut for å lage innhold. Hverdagen hennes er enkel. Hvem kan trene med pt på dagtid? Hvem kan fikse i huset i flere uker ifm flytting, på dagtid. Hvem kan gå turer med hunden, på dagtid osv? Hun lurer dere til å tro hun jobber livet av seg🤣

• Liker 7
Skrevet
Kønn skrev (4 minutter siden):

Brenner seg ut for å lage innhold. Hverdagen hennes er enkel. Hvem kan trene med pt på dagtid? Hvem kan fikse i huset i flere uker ifm flytting, på dagtid. Hvem kan gå turer med hunden, på dagtid osv? Hun lurer dere til å tro hun jobber livet av seg🤣

Mulig. Men hva er poenget med det?

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Mulig. Men hva er poenget med det?

‘Hakke peiling’. Engasjere kanskje? Hun er jo litt lur pilotfrue på enkelte områder. Irritere følgere gir klikk og krystaller. De er slue som rever disse påvirkerne. De følger med på hverandre og ser hva som engasjererer. Det er som med dagligvarehandelen. Setter en ned prisen gjør de andre det samme. Penger og luksus er drivkraften. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

‘Hakke peiling’. Engasjere kanskje? Hun er jo litt lur pilotfrue på enkelte områder. Irritere følgere gir klikk og krystaller. De er slue som rever disse påvirkerne. De følger med på hverandre og ser hva som engasjererer. Det er som med dagligvarehandelen. Setter en ned prisen gjør de andre det samme. Penger og luksus er drivkraften. 

Jeg tror bare ikke Therese er en så god skuespiller.

I tillegg deler hun jo ting hun glemmer eller roter til som gir reelle konsekvenser for de rundt henne. Dersom hun da gjør dette med vilje eller lyver om at hun roter så er det ganske mange etter hvert som vet sannheten og sannsynligvis hadde noen sagt noe.

Men vi får se.

Skrevet
Snublefot62 skrev (18 minutter siden):

Jeg tror bare ikke Therese er en så god skuespiller.

I tillegg deler hun jo ting hun glemmer eller roter til som gir reelle konsekvenser for de rundt henne. Dersom hun da gjør dette med vilje eller lyver om at hun roter så er det ganske mange etter hvert som vet sannheten og sannsynligvis hadde noen sagt noe.

Men vi får se.

Nå har jeg ikke sett på snappen hennes siden hun måtte ‘amputere’ to fingre, så jeg uttaler meg om sporadiske klikk basert på ett års tid. Jeg tror de damene ler seg skakke av oss som gir dem klikk og krystaller. De diskutere hva som engasjerer osv. og det er naturlig. Kollegaer diskuterer jo ‘fag’. Møter hun veggen så får hun bare følge sitt eget råd til folket, husk å pust🤣

• Liker 2
Gjest Floriamint
Skrevet

Kommer kanskje til et punkt at den gubben savner jobben han var i🙄 han var vel tross alt vant til å være borte fra henne i perioder . Å stresse hennes🤯

Skrevet
Floriamint skrev (17 minutter siden):

Kommer kanskje til et punkt at den gubben savner jobben han var i🙄 han var vel tross alt vant til å være borte fra henne i perioder . Å stresse hennes🤯

Godt han bare har tatt permisjon fra gamle jobben🫣

• Liker 1
Skrevet
Floriamint skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke at de gidder jeg……. Være side-kick i influencer bransjen 🤪 hva driver de med tro?? hva sier de når folk spør hva de driver med?
er det fordi de vil ha fleksible dager hvor de kan trene og gå på kafe på dagtid?? Nå er det jo ganske mange av menna som gjør det?? 
Fotballfruemannen, Nyhusmannen, Haugaardmannen, er det fler? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Vintermåne skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at de gidder jeg……. Være side-kick i influencer bransjen 🤪 hva driver de med tro?? hva sier de når folk spør hva de driver med?
er det fordi de vil ha fleksible dager hvor de kan trene og gå på kafe på dagtid?? Nå er det jo ganske mange av menna som gjør det?? 
Fotballfruemannen, Nyhusmannen, Haugaardmannen, er det fler? 

Mr Secret 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Mr Secret 

Hæ? Hvem er det? 

Skrevet
Vintermåne skrev (22 minutter siden):

Hæ? Hvem er det? 

Tror det var typen til Sara Emilie før han ville la henne legge ut bilde og navn av seg. Han har vel blitt mer mr. Sekretær nå

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (38 minutter siden):

Tror det var typen til Sara Emilie før han ville la henne legge ut bilde og navn av seg. Han har vel blitt mer mr. Sekretær nå

Mr.Sekret er han nå 😂🍆

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Dupers skrev (52 minutter siden):

Jobber han også for henne?? 😳😳 

Herregud- hva er det de jobber med egentlig- de menna? Tar bilder? Skrur sammen grill/møbler på dagtid? 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...