Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Floriamint skrev (44 minutter siden):

Mas stress hele veien. Skal hun satse på innhold på Snapchat , kunne vel nytt hus og alt der vente. Får håpe for hennes del at gubben har pakka mye vi ikke har sett. Hun stuper snart med dette tempo stresse hun driver på med. 

Hvordan skal hun kunne skape innhold på snapchat uten det nye huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dupers skrev (6 minutter siden):

Hvordan skal hun kunne skape innhold på snapchat uten det nye huset?

For meg virker alt bare rot og kaos.  Jeg synes det er gøy å se oppussing osv men dette hun deler blir bare stress kaos. Puster og peser som hun skal nå et fly🥹

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (1 time siden):

For meg virker alt bare rot og kaos.  Jeg synes det er gøy å se oppussing osv men dette hun deler blir bare stress kaos. Puster og peser som hun skal nå et fly🥹

Er veldig enig...  Alt skal skje i ett tempo uten like. Jammen bra Ø virker og være i den andre enden av den skalaen. Som kan ta med fiskestanga, den hvite pelsdotten og bare tusle ned til vannet. Å jeg skjønner han faktisk veldig godt som gjør det fremfor å hjelpe henne

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for klikk 🙄 det er ingen, absolutt ingen som prøver bunaden samme dag og lurer på om den passer 🫣 Blir helt matt..

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (1 time siden):

Alt for klikk 🙄 det er ingen, absolutt ingen som prøver bunaden samme dag og lurer på om den passer 🫣 Blir helt matt..

Ikke akkurat "barnevennlig" kroppsprat, vel ? 😛 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukket opp i utforsk, og i et svakt øyeblikk trykket jeg meg inn. Har hun begynte å eksponere datteren nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MøllersTran skrev (11 minutter siden):

Dukket opp i utforsk, og i et svakt øyeblikk trykket jeg meg inn. Har hun begynte å eksponere datteren nå??

Det var vel i dag. Verre med venninna som deler små unger å gjort det hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (På 17.5.2025 den 12.03):

Ikke akkurat "barnevennlig" kroppsprat, vel ? 😛 

Hva er det som ikke er barnevennlig kroppsprat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Så gjenstår det å se om det kun deles 17 mai...

Synes Therese har vært flink nettopp med å ikke dele datter 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (17 timer siden):

Hva er det som ikke er barnevennlig kroppsprat? 

Husker ikke ordrett nå, men snakket egen kropp ned når bunad skulle på, :- få denne hvalen inn i bunad blir ikke enkelt, :- vært mye usunn mat i det siste som har påvirket vekta, osv 😕 Dattera  sto ved siden av( kledde på sin  bunad) begge hadde bunad på bildet av de to :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så provosert av snappene hun legger ut når hun gjør ting, men de to fingrene som hun kutta seg i, de er ikke i bruk… Skulle nesten tro hun tror hun har usynlig bandasje på de fingerene, for hun holder hånda og alt helt likt som når hun først hadde kutta seg🙊 Mener å huske hun hadde fått beskjed av legen om at hun kunne bruke hånda som normalt og burde gjøre det for å opprettholde funksjonen av den.. Gjør seg til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dama som skal fronte «husk å puste» er så svimmel at hun kapitulerer, da må jeg nesten bare riste på hodet. 

Sier at hun har hatt mye i d siste.. Hm, hvem skulle tro? Smart å ta alt på en gang. Flytte inn, pusse opp, flytte ut av hus. 🏠 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (6 timer siden):

Når dama som skal fronte «husk å puste» er så svimmel at hun kapitulerer, da må jeg nesten bare riste på hodet. 

Sier at hun har hatt mye i d siste.. Hm, hvem skulle tro? Smart å ta alt på en gang. Flytte inn, pusse opp, flytte ut av hus. 🏠 

Hun møter nok veggen igjen snart.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (13 timer siden):

Men la oss være ærlige: de fleste av oss gjør dette i tillegg til vanlig jobb. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Outandabout skrev (På 19.5.2025 den 23.28):

Med organisering så hadde det gått bra. De er bare tre personer. Har hun ikke skrevet bok om nettopp organisering da? Har ikke sett på siden de to fingrene ‘døde’. Skal se på når huset er ferdig, så gi gjerne et pip her😊

Endret av Kønn
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (17 timer siden):

Hun møter nok veggen igjen snart.

Hvorfor det? Andre folk har krav på en flyttedag og pusser opp før og etter jobb. Dette styret hennes er fordi hun vil ha engasjement. Innhold rett og slett. Pengene har gått henne til hodet……, også. Slik som restene av disse uinteressante personene. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (7 timer siden):

Hvorfor det? Andre folk har krav på en flyttedag og pusser opp før og etter jobb. Dette styret hennes er fordi hun vil ha engasjement. Innhold rett og slett. Pengene har gått henne til hodet……, også. Slik som restene av disse uinteressante personene. 

Hun møter veggen fordi hun åpenbart brenner seg ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt ærlig.. så voldsomt unormalt hektisk har hun det vel ikke. Ganske mange som har en slik hverdag? Men her inne føler jeg det hauses opp og at man bare venter på «den veggen». 

Godt mulig det høres ut som at hun stresser mer enn hun gjør, for hun har en pust som ikke høres bra ut. Jeg er mer bekymret for den pusten og hjertet hennes enn at hun skal møte veggen. 
Hun er tungpustet selv om alt går rolig for seg. Og hun er vel relativt godt trent, så skyldes nok ikke dårlig kondis. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...