Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble invitert på middag hos Camilla, tok ikke av seg hatten engang når de spiste! 😳 om det var for å provosere 🤷‍♀️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

Ble invitert på middag hos Camilla, tok ikke av seg hatten engang når de spiste! 😳 om det var for å provosere 🤷‍♀️

Hun får ikke vasket håret så da var det kjekt med hatt🙆🏻‍♀️ Hadde benyttet anledningen og dradd til en frisør jeg da, fått litt much needed pampering 

• Liker 6
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

Er det ok kotyme å ha slike hatter på innendørs? Jeg som mann er opplært og vant til at hatter skal av innendørs. Inkludert caps, og jeg følger det ganske slavisk.

Men har ikke tenkt så mye over damer og hatter. Godt mulig mange har hatt det på seg før uten at jeg har lagt merke til det. Men hva er innafor?

• Liker 2
Skrevet

Uansett, så virker det litt vel påkledd 

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet (endret)

Den dama skal ikke ha igjen litt jobb når høsten kommer. Disse folka må ha noe enorme inntekter . Men hjertesyke barn hadde vært fint om hun kunne vise hvor mye hun ga til. Uansett hvor det blir tatt fra. Kunne hun delt med de i sitt overforbruk .

Endret av Floriamint
Skrevet
Floriamint skrev (8 minutter siden):

Den dama skal ikke ha igjen litt jobb når høsten kommer. Disse folka må noe enorme inntekter . Men hjertesyke barn hadde vært fint om hun vise hvor mye hun ga til. Uansett hvor det blir tatt fra. Kunne hun delt med de i sitt overforbruk .

Det ble jo ingenting til de hjertesyke barna i fjor, da det ikke var no overskudd. Å ikke gir hun fra egen lomme... så viktig er ikke saken for henne, at hun gir noe av egen fri vilje. Kun når hun må. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (20 minutter siden):

Det ble jo ingenting til de hjertesyke barna i fjor, da det ikke var no overskudd. Å ikke gir hun fra egen lomme... så viktig er ikke saken for henne, at hun gir noe av egen fri vilje. Kun når hun må. 

Det er jo krav fra investor Reme i ByLien, at man må gi 10% av overskuddet til veldedighet.

Hadde hjertesaken vært så viktig som hun har gitt utrykk for, kunne hun gitt 10% av overskuddet fra firmaet hun eier alene (ThereseLien AS?)... 

Endret av Sølvberget
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Denne var jo egentlig fin

Bilde fra TL sin snapchat 

IMG_20250503_154608.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Hva er greia med at de fingrene med plaster på må synes på 90% av bildene!? Vi har skjønt det nå, du har vært i en stor ulykke og sydd hele tre sting til sammen! 

• Liker 16
Skrevet
J_1990 skrev (På 2.5.2025 den 15.12):

Makan til gnål for to sting i en finger!? Det er da virkelig ikke verdens undergang

Enig! Blir helt oppgitt jeg! Og nå har hun lagd rabattkode for anledningen, koden STING gir 15% rabatt til i morgen! 

• Liker 4
Skrevet
Hellowcow skrev (1 time siden):

Enig! Blir helt oppgitt jeg! Og nå har hun lagd rabattkode for anledningen, koden STING gir 15% rabatt til i morgen! 

😂😂😂😂😂

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet

Kommer nok melke de tre stinga noe veldig🙄

Skrevet
Hellowcow skrev (1 time siden):

«Therese who??»

• Liker 6
Skrevet
Floriamint skrev (1 time siden):

Kommer nok melke de tre stinga noe veldig🙄

Gjett om! Aldri sett noen melke tre sting så mye som hu gjør. Samme da hu falt ned trappa og slo kneet, gnålte lenge om det også. Bare vent til hun slår lilletåa i sofaen, da blir det ny rabattkode «lilletå»

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Fingrene er med, ikke tenk på dét😉🤪

IMG_1424.jpeg

• Liker 5
Skrevet

Han Øyvind virker å være så nede på jorda, mens hun er over alle hauger, hele tiden. Lurer på om hva han egentlig synes om hele influenser opplegget. Eller om han er en sånn som bare henger med på lasset…og ikke har meninger…  hadde vært gøy å vært flue på veggen😆

• Liker 3
Skrevet
Full kontroll skrev (56 minutter siden):

Fingrene er med, ikke tenk på dét😉🤪

IMG_1424.jpeg

IMG_2800.thumb.png.f74d0183ad715250aa2c2012ebba8221.png

• Liker 2
Skrevet
Hellowcow skrev (19 minutter siden):

IMG_2800.thumb.png.f74d0183ad715250aa2c2012ebba8221.png

serr??? for et par skada fingre :ler: 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Floriamint
Skrevet

Var innom legevakta for noen uker siden. Der var det forbud mot kamera. 

Skrevet
Vimsa84 skrev (7 timer siden):

serr??? for et par skada fingre :ler: 

Ja 🤣🤣🤣 aldri sett noen som er mer dramatisk eller dramaqueen 🤣 og oppmerksomhetssyk 🙈🤪

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...