Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd med tråden om Sara Emilie? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eris skrev (6 minutter siden):

Noen som vet hva som har skjedd med tråden om Sara Emilie? 

Moderering

Skrevet
oss-to skrev (6 minutter siden):

Moderering

Men den ligger jo ikke under «tråder som er stengt for moderering»? 

Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

IMG_1136.jpeg

IMG_1137.jpeg

IMG_1140.jpeg

Når man må bruke en hel avisartikkel til å forklare kjolen😅 

• Liker 3
Skrevet
Eris skrev (3 minutter siden):

Joda den ligger der, ble stengt i går. 

Skrevet
Eris skrev (17 minutter siden):

Jo

Skrevet
oss-to skrev (9 minutter siden):

Jo

Så rart? Ikke hos meg? 

IMG_7806.png

Skrevet
Eris skrev (10 minutter siden):

Så rart? Ikke hos meg? 

IMG_7806.png

På forsiden av forumet «Rampelyset» så finner du tråden «Ris og ros og tilbekmeldinger…» der ligger det info. Du er nok inne å sjekker på feil sted 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MøllersTran skrev (3 timer siden):

Jeg syns budskapet og metoden kunne vært kult nok, bare synd hu selv fronter et latterlig overforbruk, bruker både sex og drama, provokasjon og manipulasjon, samt clickbait for å tjene penger. Da står det igjen kropp da, så er alle ordene hun fikk skrevet på kjolen sin brukt av henne selv…

Det var ikke lenge etter at kjolen ble brukt før hun sjøl gikk rett i fella med de gule clickbait-overskriftene på snap. Stein, glasshus osv……..

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (23 timer siden):

Den er vel stengt for moderering IGJEN! 

Hvorfor?

Skrevet
Bellabellee skrev (28 minutter siden):

Hvorfor?

Brukerdebatt tenker jeg. 

Gjest Floriamint
Skrevet

Ser ut som den dama skal ha all klart på rekord tid.  

Skrevet

Skjønner ikke at hun fikk dyktige Casachicks til å reklamere for de der kjolene sine. Er jo egentlig klasseforskjell på de to damene. 

Skrevet
Ellasnella skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at hun fikk dyktige Casachicks til å reklamere for de der kjolene sine. Er jo egentlig klasseforskjell på de to damene. 

Er så enig! Håper ikke Renate aka Casa C havner inn i Dignity-gjengen! 

• Nyttig 1
Skrevet

Tipper det kommer en rabattkode på sørlandskjøkken etterhvert, eller en reklamesnutt etter endt prosjekt. 

Skrevet

Er så lei av at hun sier at Cocos er en Pomeranian, for det er han faktisk ikke. I NKK og retningslinjer så er det ingenting som heter babyface og foxface eller hva hun kaller det. Hun tror selv hun har kjøpt en Pomeranian, for mange driver useriøs oppdrett og selger Spitzer som Pomeranian. Her er sånn det er, og Cocos er temmelig lik den nede til venstre; lange bein, spissere og større ører, lang spiss nese. Pomeranian er små, 21-23 cm nakkehøyde, korte føtter; kortere avrundet ører. Og nei; jeg er ikke hundepoliti, jeg forholder meg bare til fakta. IMG_8295.thumb.jpeg.42c91f2e51d5fafbdb7a02907cf56d79.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Klittings skrev (21 minutter siden):

Er så lei av at hun sier at Cocos er en Pomeranian, for det er han faktisk ikke. I NKK og retningslinjer så er det ingenting som heter babyface og foxface eller hva hun kaller det. Hun tror selv hun har kjøpt en Pomeranian, for mange driver useriøs oppdrett og selger Spitzer som Pomeranian. Her er sånn det er, og Cocos er temmelig lik den nede til venstre; lange bein, spissere og større ører, lang spiss nese. Pomeranian er små, 21-23 cm nakkehøyde, korte føtter; kortere avrundet ører. Og nei; jeg er ikke hundepoliti, jeg forholder meg bare til fakta. IMG_8295.thumb.jpeg.42c91f2e51d5fafbdb7a02907cf56d79.jpeg

Og beviset hun hevder hun har uteblir. Som kunne lagt ballen død for evigheter siden.

I stede fortsetter hun å lyve, folk lar seg lure og den største fanskaren støtter henne.

Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Og beviset hun hevder hun har uteblir. Som kunne lagt ballen død for evigheter siden.

I stede fortsetter hun å lyve, folk lar seg lure og den største fanskaren støtter henne.

Men hvorfor bryr folk seg? Hva har det å si om hun sitter på nett og lyver om rasen til hunden sin? Om dun har tenkt å avle på den eller konkurrere så må hun jo bevise opphav. Så lenge hun bare sitter på Internett å roper gjør det jo ingenting om hunden hennes ikke er av den raser hun hevder den er

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Floriamint
Skrevet
Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Kanskje hun ikke vil komme i konflikt med oppdretter , der cocos kommer fra?. Siden hun ikke kan legge frem noe bevis?. 

Skrevet
Dupers skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor bryr folk seg? Hva har det å si om hun sitter på nett og lyver om rasen til hunden sin? Om dun har tenkt å avle på den eller konkurrere så må hun jo bevise opphav. Så lenge hun bare sitter på Internett å roper gjør det jo ingenting om hunden hennes ikke er av den raser hun hevder den er

Jeg har skrevet om det tidligere. Det er mange useriøse oppdrettere der ute som bevisst avler på gatemiks og andre udokumenterte varianter som selger det som rase. Godt støttet av influensere som legger ut bilde av en blanding og sier «se den fine rasen min».

• Liker 3
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...