Bibbi_ Skrevet 29. april #6801 Skrevet 29. april (endret) Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Jeg vil påstå at Therese Lien er et perfekt eksempel på at penger ikke kan kjøpe lykke. Jo mer penger hun har jo mer stresser hun. Oppussing, ombygging, salg, kjøp, flytte, ikke-flytte, reise, rive, bygge. Shopping, shopping og shopping. Pust, Therese. Pust. Det er jo da helt teit at varemerket hennes er "pust". Blir jo bare for dumt rett og slett. Men null sympati fra meg. Hun jager seg selv opp, er blitt så usmakelig og bare 🤮 For høy på pæra, og tror hun er noe mer enn det hun er. Bare den setningen ang mannen og oppussing, "hun betaler så hun bestemmer". Hva går lønna hans til? Fiskestenger og øl? Mannen min tjener en del mer enn meg, men selvfølgelig tar vi avgjørelser sammen. Hadde han dura frem og tatt alt av avgjørelser fordi han tjener mer og dermed betaler mer, så hadde vi ikke lenger vært et par. Så sorry, null sympati. Endret 29. april av Bibbi_ 5 6
Flowerina Skrevet 29. april #6802 Skrevet 29. april Remember to breathe liksom😂 Ser for meg at dette huskjøpet i Kristiansand var en dum ting, jeg bare føler at de ikke kommer til å trives der🤷♀️ Måtte jo være perfekt sånn det var....Med leiligheten der og hus i Våler! Men det er bare en magefølelse jeg har....Øyvind også, som tar perm fra jobb...Hva skal han liksom drive med da - han slipper vel ikke til samme hva😂 Kommer til å kjede seg ihjel!😅😅 Men en annen ting - Hvor har tråden til Sara Emilie tatt vegen?😱 5 1
Dorisdott Skrevet 29. april #6803 Skrevet 29. april Bibbi_ skrev (1 time siden): Det er jo da helt teit at varemerket hennes er "pust". Blir jo bare for dumt rett og slett. Men null sympati fra meg. Hun jager seg selv opp, er blitt så usmakelig og bare 🤮 For høy på pæra, og tror hun er noe mer enn det hun er. Bare den setningen ang mannen og oppussing, "hun betaler så hun bestemmer". Hva går lønna hans til? Fiskestenger og øl? Mannen min tjener en del mer enn meg, men selvfølgelig tar vi avgjørelser sammen. Hadde han dura frem og tatt alt av avgjørelser fordi han tjener mer og dermed betaler mer, så hadde vi ikke lenger vært et par. Så sorry, null sympati. Nå ser jeg hun strever med å svelge også.. det var jo også et tegn før hun gikk på veggen sist. Så jada… lykke til med den oppussingen. På tide å se seg selv i speilet og ta en reality check. Gjerne før du går i bakken. For den veien tilbake kommer til å bli lang🙄 5
Bibbi_ Skrevet 29. april #6804 Skrevet 29. april Dorisdott skrev (48 minutter siden): Nå ser jeg hun strever med å svelge også.. det var jo også et tegn før hun gikk på veggen sist. Så jada… lykke til med den oppussingen. På tide å se seg selv i speilet og ta en reality check. Gjerne før du går i bakken. For den veien tilbake kommer til å bli lang🙄 Men hvis det er et reelt problem, det å spise. Er det virkelig noe å legge ut på snap? Bedre å skaffe hjelp da, enn å bare tenke penger. *rister på hodet 2 1
Bibbi_ Skrevet 29. april #6805 Skrevet 29. april Flowerina skrev (58 minutter siden): Remember to breathe liksom😂 Ser for meg at dette huskjøpet i Kristiansand var en dum ting, jeg bare føler at de ikke kommer til å trives der🤷♀️ Måtte jo være perfekt sånn det var....Med leiligheten der og hus i Våler! Men det er bare en magefølelse jeg har....Øyvind også, som tar perm fra jobb...Hva skal han liksom drive med da - han slipper vel ikke til samme hva😂 Kommer til å kjede seg ihjel!😅😅 Men en annen ting - Hvor har tråden til Sara Emilie tatt vegen?😱 Den er vel stengt for moderering IGJEN! 2
elskersommer Skrevet 29. april #6806 Skrevet 29. april Flowerina skrev (1 time siden): Remember to breathe liksom😂 Ser for meg at dette huskjøpet i Kristiansand var en dum ting, jeg bare føler at de ikke kommer til å trives der🤷♀️ Måtte jo være perfekt sånn det var....Med leiligheten der og hus i Våler! Men det er bare en magefølelse jeg har....Øyvind også, som tar perm fra jobb...Hva skal han liksom drive med da - han slipper vel ikke til samme hva😂 Kommer til å kjede seg ihjel!😅😅 Men en annen ting - Hvor har tråden til Sara Emilie tatt vegen?😱 Hadde jeg vært Ø så hadde jeg kjøpt meg en liten båt med motor og fisket masse. Vekk fra kjas og mas🙂 3 3
Floriamint Skrevet 29. april #6807 Skrevet 29. april (endret) I all stress å mas å kjoler blir det lite merking av egenreklame . Disse ventiler hun prater om i take tror jeg hun roter fælt . ? Endret 29. april av Floriamint 2
Snublefot62 Skrevet 29. april #6808 Skrevet 29. april elskersommer skrev (8 minutter siden): Hadde jeg vært Ø så hadde jeg kjøpt meg en liten båt med motor og fisket masse. Vekk fra kjas og mas🙂 Da må nok Ø spørre om lov først. Og huske på at den båten være beige. Og så ny som mulig så han ikke risikerer at Therese skal pusse den opp. Og oppblåsbare vester med «pust»-tekst på. Kan sikkert selges på bylien og. 5 5
Gjest hei_paa_deg Skrevet 29. april #6809 Skrevet 29. april Å peise på slik ender jo bare i avisoppslag i VG… møtte veggen, hjerteklapp, blodtrykk, utmattelse… penger tjent, på det også. Aldri så galt at det ikke er godt for nooooe.
Full kontroll Skrevet 29. april #6811 Skrevet 29. april hei_paa_deg skrev (47 minutter siden): Hva sto det på den rosa vixenkjolen?
Bibbi_ Skrevet 29. april #6813 Skrevet 29. april Full kontroll skrev (13 minutter siden): Teit kjole, ingen brydde seg. Hun burde ta et hint. 13
Full kontroll Skrevet 29. april #6814 Skrevet 29. april Bibbi_ skrev (25 minutter siden): Teit kjole, ingen brydde seg. Hun burde ta et hint. Skikkelig teit! 5 1
Gjest hei_paa_deg Skrevet 29. april #6815 Skrevet 29. april Hun burde jo tapetsert veggen med den kjolen. Bare å bruke ordet fuck!! 🤢🤮 sykt tøft!!!
MøllersTran Skrevet 29. april #6816 Skrevet 29. april Jeg syns budskapet og metoden kunne vært kult nok, bare synd hu selv fronter et latterlig overforbruk, bruker både sex og drama, provokasjon og manipulasjon, samt clickbait for å tjene penger. Da står det igjen kropp da, så er alle ordene hun fikk skrevet på kjolen sin brukt av henne selv… 6 1
Isola2 Skrevet 29. april #6817 Skrevet 29. april hei_paa_deg skrev (1 time siden): Hun burde jo tapetsert veggen med den kjolen. Bare å bruke ordet fuck!! 🤢🤮 sykt tøft!!! Er ikke beige.. 4 1
elskersommer Skrevet 29. april #6818 Skrevet 29. april Snublefot62 skrev (6 timer siden): Da må nok Ø spørre om lov først. Og huske på at den båten være beige. Og så ny som mulig så han ikke risikerer at Therese skal pusse den opp. Og oppblåsbare vester med «pust»-tekst på. Kan sikkert selges på bylien og. Finnes det beige redningsvester? Spør for en venn😊 4
Snublefot62 Skrevet 29. april #6819 Skrevet 29. april elskersommer skrev (4 minutter siden): Finnes det beige redningsvester? Spør for en venn😊 Nei det er nok et hull i markedet hun eller ei venninne kan dekke. 3
Bibbi_ Skrevet 29. april #6820 Skrevet 29. april Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Nei det er nok et hull i markedet hun eller ei venninne kan dekke. 😂👏 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå