Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minlillelykke skrev (3 timer siden):

Har jeg misforstått, eller cowboy boots og hatt in igjen? Ser helt tåpelig ut men

Neida. Hun bruker hatt (helt lik) fordi Camilla bruker det innimellom.  Boootsene (helt like) fordi Monica gjør det. Sammen blir det litt mye..

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Lulisa skrev (På 25.4.2025 den 8.11):

Huset ligger verken i et kryss eller har vært til salgs flere ganger. Det ble kjøpt nybygget i 2012 og annonsert på finn i september 2024. 

Synes litt synd på de tidligere eiere som skal få huset sitt nedsnakket slik til de grader. Både av Therese (som pusser opp alt) og av folk på KG. Om det absolutt skal kommenteres, pass i hvert fall på at fakta er på bordet.

Bodd i nabolaget siden 2010, så vet veldig godt hvilket hus det er og  vet det har vært til salgs et par ganger  tidligere .

• Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (12 timer siden):

Bodd i nabolaget siden 2010, så vet veldig godt hvilket hus det er og  vet det har vært til salgs et par ganger  tidligere .

Nå var jeg dum å gikk innpå Snapchat å så. Herligheten hvor mye hun skal gjøre på et hus. Som egentlig er ok. Skulle tro hun var stor vinner av viking Lotto slik hun bruker pengene . Ser ikke noe svømmebasseng ? Hadde hun ikke?.

• Liker 2
Skrevet
Floriamint skrev (2 timer siden):

Nå var jeg dum å gikk innpå Snapchat å så. Herligheten hvor mye hun skal gjøre på et hus. Som egentlig er ok. Skulle tro hun var stor vinner av viking Lotto slik hun bruker pengene . Ser ikke noe svømmebasseng ? Hadde hun ikke?.

Å hun som klagde på at mellomfinansieringen ble så mye. Så mye at hun måtte dele en abort historie fra 2 år tilbake.. Stakkar TL 😂 Virker som den historien ga mange kroner i kassa...

• Liker 5
Skrevet
Floriamint skrev (5 timer siden):

Samme her, og jeg forstår ikke helt. Har hun kjøpt et innflyttingsklart hus bare for å klage på at mellomfinansieringa blir dyr for så å pusse opp alle de dyreste rommene? Og unnskyld, men hun velger å prioritere et fullt brukbart VASKEROM? Hvem i huleste prioriterer et vaskerom til godt over 100 000 samtidig som de klager over at mellomfinansieringa er dyr?

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Samme her, og jeg forstår ikke helt. Har hun kjøpt et innflyttingsklart hus bare for å klage på at mellomfinansieringa blir dyr for så å pusse opp alle de dyreste rommene? Og unnskyld, men hun velger å prioritere et fullt brukbart VASKEROM? Hvem i huleste prioriterer et vaskerom til godt over 100 000 samtidig som de klager over at mellomfinansieringa er dyr?

I tillegg var det jo stor krise på badet til Celina.  Tenk det er sorte fliser på gulvet 😱 Klart det må byttes til beige fliser asap.. 🙈😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan forstå at man vil male stuen. Syns det ble mye finere nå. Men resten?! Badet er jo fullt fungerende.... Det er så bortkastede penger. Er det for å få det likt som det gamle huset? Hva med å bare nyte plassen, bli kjent i nabolaget. Puste litt?! 

• Liker 6
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Hun er så stormannsgal så det blir kvalmt.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sølvberget skrev (1 time siden):

I tillegg var det jo stor krise på badet til Celina.  Tenk det er sorte fliser på gulvet 😱 Klart det må byttes til beige fliser asap.. 🙈😅

😂

• Liker 2
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Stakkars influensere. Vi må sende de nødhjelp. 

Skrevet
hei_paa_deg skrev (1 time siden):

Stakkars influensere. Vi må sende de nødhjelp. 

En spleis er absolutt på sin plass ja!! Redd Thereses to alldeles grusomme bad og vaskerom! Alle mann til pumpene! 💪🏻

Ho der trenger virkelig en realitycheck 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Frublå skrev (1 time siden):

En spleis er absolutt på sin plass ja!! Redd Thereses to alldeles grusomme bad og vaskerom! Alle mann til pumpene! 💪🏻

Ho der trenger virkelig en realitycheck 🙄

Hadde vært topp om minst mulig gikk innpå hun nå. Trenger å få litt bakkekontakt igjen hun der. I den tiden vi alle er i nå med at alt har blir dyrt.  Så blir jeg så uvel hvordan disse holder på. Hun tenker ikke mye at ting kan snus fort.

Endret av Floriamint
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Må være fælt for henne å se at de i Spania klarer seg selv med strøm!!! Lekre strømpanel på taket. 

Skrevet
Floriamint skrev (1 time siden):

Hadde vært topp om minst mulig gikk innpå hun nå. Trenger å få litt bakkekontakt igjen hun der. I den tiden vi alle er i nå med at alt har blir dyrt.  Så blir jeg så uvel hvordan disse holder på. Hun tenker ikke mye at ting kan snus fort.

Enig. 

• Liker 1
Skrevet

Huff- å holde på sånn hun driver med nå, kan ikke ende i annet enn kollaps! Det er snørrogførti baller i luften samtidig. Det er shopping, fliser, sparkling, gardiner, vasking, bæring og løfting, håndtering av reparatører, innspilling av samarbeid, garasjesalg og dropp av kjoler og annet tøy. Hun klarer ikke svelge når hun spiser og ser at det rett før hun klikker i vinkel nede i vaskerommet nå. Detta ække bra Therese! De romma nede kunne vel for s....ha venta!! Og han Øivind....får han ikke lov å hjelpe til med noe? Eller er det ikke noe tak i han.... (Ja, vet han er hjemme i Våler- men allikavæl æ).... 🥵🥵😳🫣

• Liker 3
  • Nyttig 6
Annonse
Skrevet
Mallisaen skrev (2 timer siden):

Huff- å holde på sånn hun driver med nå, kan ikke ende i annet enn kollaps! Det er snørrogførti baller i luften samtidig. Det er shopping, fliser, sparkling, gardiner, vasking, bæring og løfting, håndtering av reparatører, innspilling av samarbeid, garasjesalg og dropp av kjoler og annet tøy. Hun klarer ikke svelge når hun spiser og ser at det rett før hun klikker i vinkel nede i vaskerommet nå. Detta ække bra Therese! De romma nede kunne vel for s....ha venta!! Og han Øivind....får han ikke lov å hjelpe til med noe? Eller er det ikke noe tak i han.... (Ja, vet han er hjemme i Våler- men allikavæl æ).... 🥵🥵😳🫣

Etter kommentaren til Therese der hu sier at hu bestemmer siden hu betaler så skjønner jeg hvorfor Øyvind ikke hjelper til. Hadde ikke jeg gjort heller da. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Lawyer skrev (3 minutter siden):

Etter kommentaren til Therese der hu sier at hu bestemmer siden hu betaler så skjønner jeg hvorfor Øyvind ikke hjelper til. Hadde ikke jeg gjort heller da. 

Sjarmerende dame...så han får ikke kjøre bilen og ikke bestemme noe.....vel, hun får bare brenne seg ut...kun sin egen feil når hun holder på sånn!

• Liker 7
Skrevet
Moongirl skrev (12 minutter siden):

Sjarmerende dame...så han får ikke kjøre bilen og ikke bestemme noe.....vel, hun får bare brenne seg ut...kun sin egen feil når hun holder på sånn!

Skjønner godt Øyvind er mye på fisketur, og tar seg noen øl... 🙈

• Liker 10
Skrevet
Sølvberget skrev (25 minutter siden):

Skjønner godt Øyvind er mye på fisketur, og tar seg noen øl... 🙈

Ja!!!Hadde også rømt fra det spetakkelt der titt og ofte!

• Liker 6
Skrevet
Mallisaen skrev (3 timer siden):

IMG_3559.jpeg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...