Outandabout Skrevet søndag kl 07:58 #6561 Del Skrevet søndag kl 07:58 Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet søndag kl 08:04 #6562 Del Skrevet søndag kl 08:04 Outandabout skrev (2 minutter siden): Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. Dette var noe hun kunne holdt innafor familie og venner. Har blokket hun fra snap skal ikke få et klikk mere av meg. Hun må tenke lite på datter og bonus sønn med alt hun deler. Men dama tenker vel kun penger . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet søndag kl 08:10 #6563 Del Skrevet søndag kl 08:10 Floriamint skrev (5 minutter siden): Dette var noe hun kunne holdt innafor familie og venner. Har blokket hun fra snap skal ikke få et klikk mere av meg. Hun må tenke lite på datter og bonus sønn med alt hun deler. Men dama tenker vel kun penger . Bonussønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet søndag kl 08:18 #6564 Del Skrevet søndag kl 08:18 elskersommer skrev (20 timer siden): Men slipper TL han til når det kommer til oppussing? Jeg tror hun vil gjøre dette. Å hvorfor skal ikke han få fiske når det er hans hobby. Hun har jo null hobby. Å det er jo ikke sånn att denne malingen er livsviktig. Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet søndag kl 08:26 #6565 Del Skrevet søndag kl 08:26 Nussepus skrev (5 minutter siden): Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige… Skulle ønske det var latter reaksjon her!! For den her var: 😆😆😆😆😆 Både ho og pilotfrue e BEIGE! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet søndag kl 08:42 #6566 Del Skrevet søndag kl 08:42 hvaduikkeser skrev (31 minutter siden): Bonussønn? Ja han gubben har jo en sønn fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 10:51 #6567 Del Skrevet søndag kl 10:51 Outandabout skrev (2 timer siden): Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. Hva i alle dager er det hun bidrar med som gjør livet enklere for oss kvinner? Kjenner jeg er spent på det svaret😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 10:53 #6568 Del Skrevet søndag kl 10:53 Nussepus skrev (2 timer siden): Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige… 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet søndag kl 13:14 #6569 Del Skrevet søndag kl 13:14 Floriamint skrev (4 timer siden): Ja han gubben har jo en sønn fra før Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet søndag kl 18:25 #6570 Del Skrevet søndag kl 18:25 Tigerfrue skrev (På 2.4.2025 den 10.30): Ja, og det er vel ikke ett sted det har stått egenreklame på snappene.... Hu bruker jo faktisk ikke annet enn de flotte hvite cowboy bootsene og de kjolene der… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 20:42 #6571 Del Skrevet søndag kl 20:42 Yey, sjans til å møte Therese 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 20:46 #6572 Del Skrevet søndag kl 20:46 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Yey, sjans til å møte Therese 😂 Desperate nå etter salg 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet søndag kl 22:16 #6573 Del Skrevet søndag kl 22:16 Bibbi_ skrev (1 time siden): Yey, sjans til å møte Therese 😂 Åhh tror jeg er syk den dagen jeg🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet mandag kl 05:01 #6574 Del Skrevet mandag kl 05:01 Bibbi_ skrev (8 timer siden): Yey, sjans til å møte Therese 😂 Begrensede plasser og vårens magi med Therese. Vel, de prøver i alle fall å selge det inn…men tror jeg står over gitt… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet mandag kl 05:33 #6575 Del Skrevet mandag kl 05:33 Møte Therese? Hvem tror hun at hun er? Det kan ikke være mange som deltar på dette?? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet mandag kl 06:33 #6576 Del Skrevet mandag kl 06:33 Ikke handler jeg på Temu. Men å søke kjoler på temu 🙉😂 Så er masse likt og mye å spare🙄😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet mandag kl 12:31 #6577 Del Skrevet mandag kl 12:31 elskersommer skrev (På 5.4.2025 den 20.42): Jeg tror rett og slett att han ikke slipper til..Hun skal nok fixe alt selv Hun gjør jo ikke det. Både Camilla og mannen slipper da til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet mandag kl 14:31 #6578 Del Skrevet mandag kl 14:31 «Vi har ikke kjøpt feriebolig i Kristiansand. Kan noen meg fortelle hvor dette står?» bilde nummer to jeg har delt er clickbaiten hun la ut i går kveld 🙄😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet mandag kl 15:57 #6579 Del Skrevet mandag kl 15:57 (endret) elisabeth30 skrev (1 time siden): «Vi har ikke kjøpt feriebolig i Kristiansand. Kan noen meg fortelle hvor dette står?» bilde nummer to jeg har delt er clickbaiten hun la ut i går kveld 🙄😂 Prøver å få opp litt mere klikk kanskje🙄Hun kan vel slette om hun har gjort feil. Neida la det stå🙄 Endret mandag kl 15:59 av Floriamint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet mandag kl 16:11 #6580 Del Skrevet mandag kl 16:11 Er ho helt fritatt for å skrive egenreklame??? ........ gir faen ihvertfall. Og nå er ho på tiggerferd også, så hvis noen vil sponse i det nye huset, så si ifra......... eier ikke skam disse folkene her 🤑 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå