Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. 
Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (2 minutter siden):

Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. 
Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. 

Dette var noe hun kunne holdt innafor familie og venner. Har blokket hun fra snap skal ikke få et klikk mere av meg.  Hun må tenke lite på datter og bonus sønn med alt hun deler. Men dama tenker vel kun penger .

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (5 minutter siden):

Dette var noe hun kunne holdt innafor familie og venner. Har blokket hun fra snap skal ikke få et klikk mere av meg.  Hun må tenke lite på datter og bonus sønn med alt hun deler. Men dama tenker vel kun penger .

Bonussønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 timer siden):

Men slipper TL han til når det kommer til oppussing? Jeg tror hun vil gjøre dette.

Å hvorfor skal ikke han få fiske når det er hans hobby. Hun har jo null hobby. Å det er jo ikke sånn att denne malingen er livsviktig. 

Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 minutter siden):

Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige…

Skulle ønske det var latter reaksjon her!! For den her var: 😆😆😆😆😆

Både ho og pilotfrue e BEIGE! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (2 timer siden):

Hva i alle dager er det hun bidrar med som gjør livet enklere for oss kvinner? Kjenner jeg er spent på det svaret😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (På 2.4.2025 den 10.30):

Ja, og det er vel ikke ett sted det har stått egenreklame på snappene....

Hu bruker jo faktisk ikke annet enn de flotte hvite cowboy bootsene og de kjolene der…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (8 timer siden):

Yey, sjans til å møte Therese 😂 

Screenshot_20250406_223955_Facebook.jpg

Begrensede plasser og vårens magi med Therese. Vel, de prøver i alle fall å selge det inn…men tror jeg står over gitt…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (På 5.4.2025 den 20.42):

Jeg tror rett og slett att han ikke slipper til..Hun skal nok fixe alt selv

Hun gjør jo ikke det. Både Camilla og mannen slipper da til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Vi har ikke kjøpt feriebolig i Kristiansand. Kan noen meg fortelle hvor dette står?» bilde nummer to jeg har delt er clickbaiten hun la ut i går kveld 🙄😂

IMG_6760.png

IMG_6759.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elisabeth30 skrev (1 time siden):

«Vi har ikke kjøpt feriebolig i Kristiansand. Kan noen meg fortelle hvor dette står?» bilde nummer to jeg har delt er clickbaiten hun la ut i går kveld 🙄😂

IMG_6760.png

IMG_6759.png

Prøver å få opp litt mere klikk kanskje🙄Hun kan vel slette om hun har gjort feil. Neida la det stå🙄

Endret av Floriamint
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ho helt fritatt for å skrive egenreklame??? ........ gir faen ihvertfall. Og nå er ho på tiggerferd også, så hvis noen vil sponse i det nye huset, så si ifra......... eier ikke skam disse folkene her 🤑Screenshot_20250407_180604_Snapchat.thumb.jpg.77dba133b4725ecf63bb10436667b8c6.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...