Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

nøtta skrev (1 time siden):

Hvilken diagnose er det hun har? Noen som vet hva som feiler henne?

Diagnose: influenser

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Lite arbeidsevne i hvertfall.. vet ikke om noen diagnoser...

Arbeidssky?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (2 timer siden):

Hvilken diagnose er det hun har? Noen som vet hva som feiler henne?

Diagnose? Therese? Eller hun design logg? 
ikke fått med meg at noen har noe diagnose🧐🧐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun sa at de ikke skulle gjøre noen særlig endringer jeg, for det var så mye utgifter nå. Vel… ser ikke ut som det gikk etter planen. Abort nyheten dro vel inn flust med penger på snap tenker jeg 🤢

så kunne de ordne og fikse allikevel

IMG_4686.png

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hele gjengen hos fam Nyhus. Det rigges til fotografering og lilletulla roper etter mamma M, men mamma er opptatt med å posere. Hun reagerer ikke i det hele tatt. Therese smiler og stiller seg opp. Ta en aftenbønn du M så blir du nok tilgitt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er et rivjern når det kommer til oppussing, det skal hun ha. T maler og driver på, mens mannen sitter og ser på. Gjør han egentlig noe annet enn å jobbe og fiske… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (1 time siden):

Hun er et rivjern når det kommer til oppussing, det skal hun ha. T maler og driver på, mens mannen sitter og ser på. Gjør han egentlig noe annet enn å jobbe og fiske… 

Har lurt på det samme selv. Så fort de kom så var det ut å fiske. Ikke hjelpe til med noe. Men er gjerne sånn i forhold der dama har den maskuline energien. T gjør alt selv. Og da setter hankjønna seg i baksetet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke slipper til, eller at det skal gjøres på en viss måte, og da gidder han ikke bidra, for det blir feil uansett. Kjenner til typen… ikke noe gøy å bidra om ikke noen ting er bra nok eller gjøres «feil». Synes han Ø virker som en trivelig fyr, men det er jo åpenbart at han blir overkjørt. 
kanskje derfor han liker å fiske… stillhet og roen alene 🤪

Endret av Dorisdott
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (16 minutter siden):

Kanskje han ikke slipper til, eller at det skal gjøres på en viss måte, og da gidder han ikke bidra, for det blir feil uansett. Kjenner til typen… ikke noe gøy å bidra om ikke noen ting er bra nok eller gjøres «feil». Synes han Ø virker som en trivelig fyr, men det er jo åpenbart at han blir overkjørt. 
kanskje derfor han liker å fiske… stillhet og roen alene 🤪

Sånn som ho stresser og kaver rundt så hadde jeg ikke gidda jeg heller! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (4 timer siden):

Har lurt på det samme selv. Så fort de kom så var det ut å fiske. Ikke hjelpe til med noe. Men er gjerne sånn i forhold der dama har den maskuline energien. T gjør alt selv. Og da setter hankjønna seg i baksetet. 

Men slipper TL han til når det kommer til oppussing? Jeg tror hun vil gjøre dette.

Å hvorfor skal ikke han få fiske når det er hans hobby. Hun har jo null hobby. Å det er jo ikke sånn att denne malingen er livsviktig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 minutter siden):

Men slipper TL han til når det kommer til oppussing? Jeg tror hun vil gjøre dette.

Å hvorfor skal ikke han få fiske når det er hans hobby. Hun har jo null hobby. Å det er jo ikke sånn att denne malingen er livsviktig. 

Hobbyen hennes ble vel det hun kaller jobb🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sletta - "kokte over", frustrert over virrvarrkjærringa 😛

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Det har vært sånn de åra jeg har fulgt med. Hu styrer alt. Han burde ta på mannebuksene sine. De skal jo flytte dit og trenger å få ting klart der før mer flyttelass kommer. Skulle tro en mann hadde bidratt da men. 
Jeg var sånn selv i alle år jeg , klarte alt selv helt til jeg ble utbrent. Da tok mannen min kontroll og det er så deilig! Fikser og ordner, reserverer bord på restauranter osv. Maskuliniteten har fått seg en boost❤️ Tenkte ikke over det før. Men nå merker jeg stor forskjell på oss til det positive. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke kan noe, tafatt? Ser mannen til Camilla eller ka ho heter e å hjelper til. Ser ikke Ø der i d heletatt. Nån må vel underholde C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bellabellee skrev (19 minutter siden):

Kanskje han ikke kan noe, tafatt? Ser mannen til Camilla eller ka ho heter e å hjelper til. Ser ikke Ø der i d heletatt. Nån må vel underholde C.

Jeg tror rett og slett att han ikke slipper til..Hun skal nok fixe alt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (19 minutter siden):

Han tørket opp dressing fra gulvet hos familien Nyhus. Det var veldig imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late to the party, men.. Så først i dag innlegget om de to abortene hennes. Virker bare rart hele greia og et påskudd for å få oppmerksomhet å ta det opp nå. Hun ble altså 2 ganger gravid ved et uhell på 2 måneder? Hva med prevensjon...? Hun var kun 10 uker på vei, og må nå gå ned de 15 kiloene hun gikk opp...? Jeg mistet i uke 11, godt gjort å ha gått opp 15 kilo på den korte tiden. Og så; den første spontanaborten clickbaitet hun til den store gullmedaljen med svære gule bokstaver. La ut innlegg på instastory om at man kunne gå inn på (betalt) Snapchat for å lese alle detaljene. Men, den frivillige aborten 2 mnd etterpå var så hemmelig og knuste henne helt og skulle absolutt ikke snakkes om til noen før det kommer en tåredryppende avsløring nå?! 🙃

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (5 timer siden):

Late to the party, men.. Så først i dag innlegget om de to abortene hennes. Virker bare rart hele greia og et påskudd for å få oppmerksomhet å ta det opp nå. Hun ble altså 2 ganger gravid ved et uhell på 2 måneder? Hva med prevensjon...? Hun var kun 10 uker på vei, og må nå gå ned de 15 kiloene hun gikk opp...? Jeg mistet i uke 11, godt gjort å ha gått opp 15 kilo på den korte tiden. Og så; den første spontanaborten clickbaitet hun til den store gullmedaljen med svære gule bokstaver. La ut innlegg på instastory om at man kunne gå inn på (betalt) Snapchat for å lese alle detaljene. Men, den frivillige aborten 2 mnd etterpå var så hemmelig og knuste henne helt og skulle absolutt ikke snakkes om til noen før det kommer en tåredryppende avsløring nå?! 🙃

Hun tok en SE og ville legge på seg mest mulig hun også. Slik blir det penger av💰 Det er virkelig ikke normalt å legge på seg 15 kg så tidlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...